#احببت_مجنونة
البارت ال(28)
عبد الرحمن..هديكي واحده في مناخيرك
نور...حلو الخربوش دا تعال اعملك واحد كمان
عبد الرحمن بصلها بنفز صبر... ياصبر ايوب
نور بصتله.... لا هتتخلق خد بعضك وامشي
عبد الرحمن.. بت متعشيش الدور انجزي
نور بصتله... عبدو بقولك انزل بس عشان محدش يسمعنا
عبد الرحمن نزل لي مستوه لي طوله.. ايه
نور شدته من شعرو.... احترم نفسك المفروض تتعدل
عبد الرحمن مسك ايدها وبيحاول يبعدها.... اهاا اووعي الله يحرقك
نور... اعتذار.
عبد الرحمن... وربنا هضربك يابت انتي انا عمل احترام لي جدو
نور... وربنا طب فكر كده مش هتقدر
عبد الرحمن... سيبي بقا نور سبتو
نور... هتتزفت تطلع دلوقتي وتتاسف ليها وتكلم بدا وشاورت علي قلبه مش بدا وشاورت علي دماغو
عبد الرحمن... ربنا عليكي ياشيخه حسبي الله ونعم الوكيل
نور.... فيك كتك القرف يلا طلع لا استنا
عبد الرحمن...ايه تاني
نور...بتاخد دوش هطلع معاك الاول نور وعبد الرحمن طلعو لي فرح نور خبطت وفرح كانت فعلا خلصت وقالتلها انها تدخل عبد الرحمن كان واقف برا ونور واقفه قصاد الباب
نور فتحت...احم عايزه اقولك حاجه
فرح بستغراب.... قولي
نور...بصي ودي مش مني والله هومن نفسه عبد الرحمن كان
فرح قطعتها... نور خلاص بقا موضوع اتقفل لو سمحتي
نور.. حتي لو هو اللي سمعنا وعرف انه حمار وزباله وقليل الادب وجي يعتذار
عيد الرحمن ضرب نور في كتفها راحت نور ضربته براجليها في راجله
فرح... لا يا نور لو كان فعلا كده كان من زمان مش هيستنا كل دا ارجوكي كفايه
نور...وربنا ما انا اللي جيبه هو اللي جالي واعترف انه اساس كان حاسس من زمان بكده بس كان بيقوح عشان خاطري
فرح بستغراب... نعم واللهي اللي هو ازاي اساس علي اساس كنا بنشوف بعض يابنتي
نور...طيب واحدي الله كده
فرح... لا اله الا الله
نور... ونعم بالله اسمعي كده وشوفي وهو اللي جي بنفسو وشدت عبد الرحمن من هدومه اهو جيلك بنفسو
فرح بصت وتوترت..
عبد الرحمن... اسمعيني وبعدها انتي حره بس اسمعيني
فرح بصت لي نور...
نور... عشان خاطري اسمعي ورحمه ابوكي وامك ياشيخه
فرح...
نور...وانت اتقي الله فيها يلا يكش يطمر فيك
تسريع الاحداث فرح وعبد الرحمن قاعدو في البلكونه بتاعت نور راحت ونور قفلت عليهم ازاز البلكونه عشان يتكلمه قاعدت في اوضتها سيف لقه عبد الرحمن مش موجود ونور مش في المطبخ طلع اوضتها لقها قاعده نور كانت مسك الفون وبتلعب في
سيف... انتي لواحدك
نور رفعت راسها وبصت... لا ليه
سيف...فين عبد الرحمن
نور بهمس...هو وفرح في البلكونه بيحاول يصالحها
سيف...بجد
نور ضحكت...اها تعال تعال وشاورت يقاعد قصاده احكيلك
سيف ضحكت علي طريقت... تمام
نور حكتلو كل حاجه بطريقت الهمس... بس كده
سيف... تفتكري هتوافق
نور... مش عارفه بس هي طيبه اكيد هتوافقه
سيف...لو كنتي مكانها هتوافقي
نور اتنهدت...مش عارفه بصراحه بس احتمال لا لان انا مش هقبل استحمل كل دا يعني مثلا لو كانت زاي بتاخد حقه ومش بتسكت اها لكن غير كده لا
سيف بخوف ... طيب مثلا انا وانتي كنتي هتوافقي
نور... لا طبعا
سيف قلبه دق جامد ووجعو...اممم
نور... انت ولا حاجه يبني بالنسبال دا دا كان مسود عشتها خالص وحبسها وبعدين مش هنكر انا ماكنتش بسكتلك كنت برد اما دي لا وانت مش زايو
سيف...مش فاهم
نور... يعني انت احسن منه بكتير احنا بنتعارك وبنتصالح اما هي ياحبت عيني مابداءش يتعدل الا لما جه هنا
سيف... يعني مثلا مثلا لو انا وانتي كنتي هتوافقي
نور....اها المهم دلوقتي انا هموت واعرف اخرت القاعده دي ايه
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
عند عبد الرحمن وفرح
عبد الرحمن... عارف اني معملتش حاجه تخليكي تفكري فيا او تنسي اللي عملتو معاكي بس والله العظيم انا حبيتك انتي مش شكلك ولا الفستان اللي كنتي لبسه بالعكس انا ضايقت انك لبستي اتعود علي لبس البسيط
فرح...عبد الرحمن انا مافيش مره اعترض علي شئ حضرتك قولتهولي بس اسفه مينفعش كده احسن
عبد الرحمن...حضرتك بصي انا مش هستغرب طريقتك وصدك في الكلام بنا لان اناالسبب مفروض اكون سندك بعد ربنا وعمي واستاهل التكشير اللي علي وشك وعارف من جوكي مش حبه تقفي معايا الوقفه دي ومن جوكي بتقولي الله يسمحك يانور
فرح بصتله بستغراب انه عرف ازاي...ايه
عبد الرحمن ابتسم...تقريبا بدات افاهمك اصل بيقولو اللي بيحب بيفاهم حبيبو
فرح ديرت وشه وفضلت تفرك في ايديها من الكسوف...
عبد الرحمن ضحك... يالهوي انا كلمتين بس وشك احمر بصي يا فرح مش هنكر انا غلط في حقكك كتير وانتي متستهليش كل دا بالعكس انتي تستهلي كل طيب وخير يافرح اسف بجد علي كل حاجه واللهي كنت بندم بعد كل مره اضايقك بيها وعارف انك زاي زايك المفروض اننا نساعد بعض مكنتش اكمل عليكي اسف
فرح..شكرا بس هبقا بكدب ومش بتئمر عليك بالعكس انت فوق راسي وشكرا المهم ربنا يرزقكك بالاحسن وشوف اللي شبهك وزاي ما سمعت انا هرجع الصعيد
عبد الرحمن بصله.. تصدقي حلو نقضي شهر العسل في الصعيد انتي عارفه بحب فطير المشلتت اوي
فرح بصتلو....ايه
عبد الرحمن... بصي ابت انتي انا وانتي خلاص من نصيب بعض وياستي يلا هديكي فرصه تحبيني زاي ما حبيتك
فرح....ايه دا
عبد الرحمن... واللهي العظيم بحبك فرصه ورحمة عمي ياشيخه فرصه
فرح....
عبد الرحمن....وافقي بالله عليكي
فرح... هصلي استخاره ورد عليك
عبد الرحمن... هو انا جي اطلب ايدك انا خطيبك يا فرح
فرح...بقولك ايه هو كده مش عايز خلاص
عبد الرحمن....لا لا عايز ماشي وقرب منها فرح بصتلو وبرقة وبترجع وهو بيقرب
فرح....ايه
عبد الرحمن قرب وباس راسها....اسف
فرح تنحت...
عبد الرحمن...واللهي بحبك كا فرح وابتسم مش فستنان
فرح بلعت ريقه... امشي بقا مش قولت اللي عايزو امشي
عبد الرحمن ضحك...حاضر
طلع لقه نور وسيف قاعدين بيتكلمو
سيف... حيوان.اسد
نور... اشطا اسماء احمد ارز اسوان ارنب ازاز
سيف... مع ان اسوان محافظه و الازاز ممكن يتكسر بس هعديها
نور بضحك... النكسر يتصلح يا عسل مش احسن من ميم ومر
سيف... يابنتي بطلي جاهل دي حاجات فعلا الميم دا حيوان فعلا وال مر دا نباتي
عبد الرحمن...وربنا دا بجد بتلعبو
نور.. بس يلا ه مالكش في المهم عملت ايه
عبد الرحمن.. وانتي كمان مالكيش في
نور...حلو
فرح طلعت ووشه محمر
سيف... طيب يلا ننزل عشان شكلهم بينادو
سيف اخد عبد الرحمن ونزلو
نور... حصل ايه
فرح... انا مش مصدقه وربنا
نور... ايه طيب احكيلي
فرح بتتنطط.... احلف انه بيحبني يانور حلف انه حبني كا انا مش شكلي
نور ضحكت علي فرحتها...طب وربنا قولت هبله وهتسمحي
فرح... دا اتاسف اكتر من مره وباس راسي وتاسف
نور بفرح وضحكت... ربنا يهديكم ويتمملكم علي خير
البنات كلهم طلعو
نورين... انا شوفتكم من تحت وانتم واقفين
اميرة... وانا
سلمي... اها وشوفته وهو بيحب علي راسك هو ايه اللي حصل
فرح...طيب اقاعدو وهحكلكم
تسريع الاحداث
فرح قاعدت وحكتلهم اللي حصل بس قالت لزم متعرفهوش انا هي كمان بتحبه عشان تتاكد انها مش صعبانه عليه وان بيحبها فعلا كا شخصيه قاعدو يهزرو ويتكلمو وبعد وقت نزلو يقاعدو كلهم معاهم سيف كلم عمتو هبه انه عايزها
هبه..اهو ياسيدي سبت اللي في ايدي وجتلك في ايه
سيف...نور قولتلها انا لو مثلا انا وهي كنت بحبها هتوافق قالت اها
هبه ضحكت...اهدا بس وفاهمني في ايه
سيف حكلها اللي حصل... بس كده معنها انها موافقه بيا صح
هبه....انت قولت مثلا مش كلام صريح ومتنساش سليم
سيف بفرح....لا خلاص سليم انسي خالص وقالها علي اللي نور قالتو لي
هبه.... ربنا يسعدو يارب ويتمملو علي خير
سيف... المهم كده انا ونور بدانا نقرب
هبه... بدات انت فرصه تتفتح قدامك
سيف...في ايه يا عمتو انتي بتقفليها ليه
هبه...يحبيبي فين دا انا بقولك الفرصه بدات ليك الاول احتمال تقرب ليها دلوقتي انت الفرصه بقت ليك احسن مبقاش في غيرك
سيف...تفتكري طيب هتحبني
هبه... علي اللي شايفه اها انت اسلوبك اتغير وبقيت بتتعامل معاها زاي ما بتتعمل مع اخواتك البنات بس بصراحه بين انك وقع وضحكت
سيف ضحك بحراج... في اي يا عمتو وبعدين انا بشوفها بتلغبط بقيت بحب اشوفها بقيت عمل زاي الاب اللي بنت اختفت من قصاده وبيدور عليها وهي تصرفاتها بتعلقني بيها ضحكتها عصبيتها لسانها الطويل حتي في زعلها بيشدني ليها اكتر
هبه....للدرجادي
سيف... مشوفتيش عنيها لما بتلمع لما بعملها ابسط شئ ولا لما تبصلي عشان عملت حاجه زعلتهاوضحك او فرحتها قلبي بحسو بيطلع من مكانه بحبها اووي يا عمتو بحب كل حاجه فيها هي ممكن ترفضني
هبه....لا ياروحي هتحبك انت حنيتك وطبتك عليها هتحبك نور اقل حاجه تكسبها
سيف... ادعيلي
هبه....بدعلكم والله يا حبيبي بدعلكم
عده اليوم
تاني يوم عبد الرحمن وهما بيفطارو راح هووقاعد.جمبها وفضل يحاول يخليها تتكلم معا
اما سيف كان اول ما خلصو الفطار اخد نور عشان الشغل وفضل يتكلم معا ويحاول يعرف بيتحب ايه عشان يفرحه اول ما وصلو شركه الرئسيه كل واحد راح مكتبو وبداءو يشتغلو
بعد وقت نور دخلت لي سيف
نور...سيف.كده خلاص انا عملتها وجي تديلو الملف وقعت علي ملف القهوة
سيف بص وجز علي اسنانه وشخط فيها....انتي متخلفه انتي هببتي ايه
نور بتوتر وبلعت ريقها....واللهي مكان قصدي
سيف مسكها من دارها...انا مفروض اسلم الملف للشركه دي بعد.ساعه
نور بصتله وبخوف.... انا وربنا ما قصدي
سيف لقه جسمه بيتنفض سابها... امشي من وشي يا نور
نور... انا وربنا ما كان قصدي
سيف...تمام اتفضلي روحي دلوقتي
نور.. بصت في ملف ومشيت سيف قاعد وفضل يهبد ايدو علي المكتب يطلع الغضب اللي جوه بعد.وقت نور دخلت
نور بتوتر...سيف من غير عصبيه امسك ملف اهو
سيف بصله بستغراب... ايه دا
نور... جدو لما كان بيفاهمني نظام الشغل زاي عشان اشتغل معاكم قالي نصيحه ان اي شئ اعملي من نسخه متضمنيش حاجه تحتاجيها قدام. وكنت عمل نسخ منه راجعو بس
سيف بصله... اسف
نور.. انا واللهي مكان قصدي اوقعو انا جي اديك الملف راح القهوة وقعت
سيف قام باس راسها... حقك عليا
نور رفعت راسها وبصتله... مش زعلانه بس سوال هو بكره هناخد اجازه.
سيف.... امم انا قولت بعد الهدوه دا وراه حاجه وربنا نفسي مره تخذليني وتطلبيش
نور ضحكت بطفوله... ما بعد بكره الفرح وانت كنت قيلي اخر مره اتعاركنا يومها هشتغل برضو
سيف... لا اجازه اساس انتي لقيتك مخلصه كله برافو عليكي ولعب في شعرها انا بس هسافر النهارده وهرجع بكره باليل
نور... بجد
سيف... اها
نور... ما بلاش عشان تقاعد معانا واحنا بنهيص
سيف... لزم الشركه اخد معايا اتفق ومينفعش
نور... ايه دا هو تبع الشركه مش شغلك انت
سيف... لا
نور... انت ليه بتشتغل كده ما عندك كذا شركه
سيف.. عشان انا بحبها وبعدين انا في المهمه اللي بتبقا صعبه بس يعني فين وفين
نور...طيب المفروض اجي معاك لان انا سكرتيره بتاعتك
سيف... اقاعد مع البنات وافرحي
نور ابتسمت بفرح وعملتلو رقم 7...
سيف ضحك..قربنا علي العشرة
نور بضحك....جدا هسيبك ترجعو وبعد.متخلص قولي عشان اخد.نسخه
سيف...حاضر
تسريع الاحداث
سيف خلص شغلو هو ونور وعد الوقت وراوحو نور اول ما روحت لقت فرح قاعده مع شمس وبيتكلمو نور فرحت انها بتتعامل عن الاول لانها كانت دايما قاعده مع نفسها
ولقت محدش لسه جه غير هي وسيف طلعت غيرت ولقت سيف بيخبط عليها
سيف... ينفع ادخل
نور.. اتفضل
سيف... كنت جي اسلم عليكي عشان ماشي خلاص
نور...انت اكنك هتسافر البلد البعيد دا انت هترجع بكره يعني
سيف اتكسف... اها طيب عايزه حاجه باي
نور...ايه الكروته دي انت لو هتسلم علي باب القصر كنت طولت شويه استنا وراحت
فتحت درج اللي جمبه وطلعت منه علبه امسك دا
سيف بستغراب... اي دا
نور... دا بوكس في كيكه كنت عملها الصبح قبل ما نمشي رزقك اتسله في وانت مسافر
سيف ضحك.. لا كوليه انتي بالف هنا ولعب في شعرها
نور فتحت العلبه وطلعت قطعه... دوق طيب
سيف ضحك...دا ليه
نور....دوق بس سيف اخدها واكلها عجبتك
سيف...تسلم ايدك
نور...يبقا تاخدها ولا انت لسه زعلان مني عشان بوظت شغل الصبح
سيف...لا والله ابدا
نور...يبقا تاخد
سيف.. حاضر واخدها
نور... استنا وجبت كرسي وواقفت عليه تعال وحضنته
سيف ضمه ليه وضحك... مش من شويه قولتي البلد البعيده
نورضحكت...بهزر معاك ياعم ايه اختك اميرة مش بتهزر معاك ترجع بالسلامه يارب
سيف ضمه لي جامد...تسلمي عايزه اجبلك حاجه
نور طلعت من حضنه... وعملت 8
سيف...يخربيت شكلك كرهتيني في الارقم
نور ضحكت زاي الاطفال...
سيف..عايزه ايه
نور...مش عايزه حاجه بس كلمه فرحتني بس حاول تيجي بدري عشان تهيص معانا صحيح سوال
سيف...ايه
نور... هو لو كلمت احمد هيرضا يجي ولا هيكسفني
سيف بضيق.. ليه
نور... عشان نتلم ونهيص لي اخو اتي وكده بتبقا جميله عشان كده بقولك حاول بالله عليك تيجي بدري
سيف... تمام هحاول
نور...مردتش علي سوال
سيف... هيجي وحضنها تاني باي ومشي
نور بصتله واستغربت ونزلت من الكرسي وجريت ورا..سيف سيف
سيف...نعم
نور...هو انت رايح فين بجد
سيف بستغراب...اجتماع
نور...ولا شغلك التاني
سيف.. لا اجتماع ولو كده هقول عادي
نور.. اومال ليه بتسلم كده اكنك هيحصل حاجه
سيف...ايه
نور... اصل بيجيبو كده في الافلام لما بيسلم كده بيحصلو حاجه ووالبطل بيبقا حاسس انه هيحصلو حاجه
سيف ضحك...لا ابدا
نور...احلف
سيف...واللهي
نور... سيف اوع تكون بتحلف كدب لو كده بلاش تروح عادي شركه عندك مش محتاج
سيف بصله... انتي خايفه عليا
نور.. اكيداصل لوحصلك حاجه يبقا كده الفرح هيتلغي واخواتي نفسهم يفرحو
سيف ضم حواجبه...دا اللي فارق معاكي
نور ضحكت...بهزر
سيف بحب... بجد
نور... اكيد وبعدين انت لما تتعدل تبقا زاي اخواتي يحصلك حاجه تبقا عمل زاي الافلام كانو كده برضو يجو اخر ايامهم يحصلهم حاجه
سيف...يارتني ما سالت
نور بضحك...وربنا بجد.بيحصل كده
سيف...روحي بشعرك دا اطلعي
نور بضحك... خلاص بقا ياعم.متتقمص دا انت قموصه اوي
سيف نزل وسابها... ياشيخ غوري ومشي
نور ضحكت بصوت عالي...طيب متتاخرش عشان تبقا معانا
سيف مشي نور بصت عليه ومستغرابه ومع نفسها وهي طلع اوضتها... من امتا بيسلم
العقل... يمكن عشان اتصالحتو
القلب... ليكون هيحصلو حاجه
العقل... دا رايح شغل عادي
القلب... يمكن او ممكن عشان اتعصب عليكي فبيصالحك وهو بقا زاي مازن بيسمعك
العقل... فعلا بقا مهتم يامه زاي ادم وياسين ومازن
نور...احيه لو حصلو حاجه فعلا لا يارب دا طيب هو بس قليل زوقه وعصبي احفظو بحفظك ودخلت اوضتها و صلت وفضلت تدعي ان يكون كل دا وسوسه شيطان مش اكتر وبعدها قالت لي احمد يجي ووافق
عده اليوم من غير جديد ونور وفرح سهرو شويه مع بعض وبعدها نامو
تاني يوم
نور صحيت مخضوضه لقت فرح قامت قبله.اخدت دوش وصلت ونزل وطلعت عدت من قدم اوضه سيف دخلت تشوف جه ولا لا لقته مجاش
نور... ربنا يستر
ونزلت كان طلع ادم
ادم... صحيتي كنت طلع اصحيكي يا نون
نور ابتسمت... صباح الخير
ادم...مالك
نور...لا مافيش
ادم مسك خدودها...مالك يا نور بيتنا
نور ضحكت...بطل الحركه دي
ادم... بحب خدودك دي مع انك رفيعه
نور...بالعكس تخنت
ادم حط ايدو علي اكتفها ونزلو...فين دا بالعكس خسه كده وشايفك متغيره من امبارح
نور...انت بتهري في اي كلام
ادم...ايه دا هو وضح عليا
نور...جدا
ياسين... صباحو انون الموزه العذباء اللي بنا
نور ضحكت... الحمد الله
نورين...شوفي البت مش انتي اللي حبيتي اننا تخطب
نور.. علي اساس لو مش بتحبي مكنتيش وافقتي
نورين... يخربيت لسانك
ياسين... جدعه ابت يانور
نور...ما انت كمان بتحبها وكل واحد فيكو بيحب خطبتو
ادم حضن نور من ضهره... ووكلنا بنحبك يا نونتي
نور ضحكت.. الحنيه دي وراها مصيبه عايز ايه
ادم ضحك وحضنها...لا ابدا واللهي بس وحشاني
نور... مش مطمنه بس اشطا
مازن.... ايه دا خيانه وشد نور وحضنها
نور ضحكت...لا بجد انتم عاملين مصيبه ولا ايه
مازن.... ابدا وهمس انتي الفتره دي كنتي مشغوله بفرح صحبتك وسيبانه
نور بصتله...ابدا
مازن...يابت وغمز
نور ضحكت وحضنت... مبروك بكره هتتجوز بقا وتنساني
مازن.. علي اساس هعيش برا ما معاكم هنا وهذه تقليد العيله وبعدين دا كتب كتاب بس لسه الفرح يا جزمه ومعرفش ليه بس امري لله جدو لي تحكمات غريبه
نور ضحكت... هتفضل قرفني يعني
مازن...علي قلبك ومربع انا والظابط دا
ادم... بس بس بعد ايه
نور ضحكت وحضنتهم الاتنين... ربنا ميحرمنيش منكم وبصتلهم اشمعنا انتم طول وانا لا
مازن ضحك... للاسف ورثتي عمتك
نور...اوحش حاجه حتي لما اخد منها اخد القصر متستفدش منها ب شئ
ياسين...لامواخذه في لفظ لا مواخذه في ايه
نور وادم ومازن...في لفظ
ياسين...هو مش انا اخوكي عماله تحضني في دا ودا وانا ايه
نور ضحكت...انت الفرفوش العيله اعسل انت وحضنته
ياسين.. وانتي اخت العسل فا عسل زاي طبعا
نور.... بس وربنا في مصيبه انتم عاملنها او عايزني اني اعملها
اميرة طلع من المطبخ... صباحو يا نون
نور... صباحو انونو لاوانا هتعب نفسي ليه قناة الجزيره هي اللي هتقول بت سلمي
سلمي ضحكت...نعم
نور... في ايه
كلهم بصولها سلمي...مافيش
نور بصتلها بطرف عنيها.. سلمي
سلمي بضحك... لا مش قاده هقولك عايزين تروحي تقولي لي جدو انهم يعملو السشن النهارده عشان رفض وقال هي صور العيله بس
نور.. وانا مالي
ادم.. جدو مش بيحب يرفض طلب ليكي
مازن... وانا بالعافيه قالي نقراء فاتحه عشان خاطري قوليلو نكتب الكتاب
سلمي... لا خطوبه بس
مازن... بس بت روحي جهزي الفطار معاهم
ياسين... لو ليا خاطر عندك انتي جدعه ووثق فيكي هتخلي يوافق
اميرة... يلا يا نون انا نفسي اعملو
نورين.. يلا عشان نلحق
نوربصت ومالقتش فرح ولا عبد الرحمن... ايه دا فين فرح وعبد الرحمن
سلمي... في جنينه
مازن...ايه هتقوليلو
نور بصتلهم... حاضر ادم باسها من خدها وربنا انا قولت هتوافقي
نور... اوع طيب وراحت دخلت لي جدها في مكتب
نور... جدو حبيبي صباح الخير
عاصم...صباح نور يا نور
نور حضنته... وحشني بقالنا كتير متكلمناش وقاعدت علي راجلو
عاصم ضحك... لحقو
نور....ايه
عاصم.. من صغرك.لما بتدلعي كده عليا بتبقي عايزه حاجه
نور بضحك...لما انت عارف وافق
عاصم... وايه لزمتو
نور.. حاجات دي بتفرح اذا كان انا لو اتجوزت اول حاجه هعملها هي السشن
عاصم... لو ليه انتي رفضه
نور بصتله وباسته من خدو... سيبك مني ووافقه عشان خاطري
عاصم...مش هينفع وشكلي هيبقا وحش اني ارفض ووافق بعد كده
نور...وحش ايه بس دا انت سكر وعسل اهو جدو قمر ياناس
عاصم ضحك..يا بكاشه
نور... يلا بقا وافق
عاصم...هيزعلو اني رفض منهم ووافقت منك هيفكروني بفرق
نور...مش حجه يا عصومه كلهم عارفين انك بتحبهم بس انا ليا غالوه خاصه
عاصم....وانتي بتستغلي كده
نور...حاجه زاي كده وغير كده هما وثقين فيا اني هطلع من هنا وانت موافق عيب لو طلعت بغير كده وبصراحه هزعل منك وهعيط بقا و
عاصم ضحك... لا لا خالص ماشي وروحي اتصوري معاهم انتي كمان
نور باستو من خدو وحضنته جامد... واللهي انت راجل سكر بس مش هتصور ماليش خلق للحاجات دي
عاصم... انتي مش من شويه قولتي عايزه تتجوزي عشان البتاع دا
نور.. يا جدو كلام يعني انا هتجوز وبعدين انا حبيتك انت انت كفايه اعسل وباستو من خدو وربنا بحبك
عاصم ضحك...اها منك يالمضه
نور...قلب لمضه هروح اقولهم وجريت عاصم ضحك نور طلعت
كلهم في صوت واحد...ايه
نور... وافق
تسريع الاخداث
كلهم جريو عليه حضنوها وراحو لي جدهم يشكرو وكلهم اتجمعو واكلو وبعدها يجهز عشان يروحو يتصورو وفرح عبد الرحمن اتحيل عليها وقال فرص انهم يتصور اما نور فضلت في البيت وعده وقت
وشمس لقت نور قاعده ساكته... مالك يا نور
كلهم بصو علي نور
نور...بصراحه خايفه ياشموس ومش مطمنه
شمس...ليه بس تعالي واخدتها في حضنها
نور.. حلمت حلم وحش اووي
شمس...احكيلي
نور.. حلمت ان سيف عصابه خطفتو وبعد ما خطفو قالو ان يسيبهم في حالهم راح سيف فضل يزعق ويشتمهم وبعدها موتو ودمو كان مالي المكان وانا مقدرتش اعملو حاجه وحولت اساعدو
شمس...اللهم اجعلو خير متخافيش
نور...دا غير امبارح اول مره يسلم عليا قبل مايسافر وحضني جامد اكنه بيودعني ومن امتا اساس بيسلم عليا
شمس...مش انتم اتصالحتو خلاص وبقيتو صحاب
نور.. ما دا اللي خوفني لان بيجيبو في الافلام اي حد.بعد ما بيبقا كويس مع كل اللي حواليه بيموت
شمس ضحكت.. لا مش شرط وبعد الشر وبعدين الشيطان وسوسلك وعقلك البطل اشتغل
هبه بصتلها وضحكت... متخافيش ومادام لقيتي دم يبقا الحلم مش هيتحقق
نور...يارب انا خايفه دا احنا بقينا صحاب دا ودني مكان اللي كان نفسي وبقا طيب
امل...سبحان الله مش دا اللي كنتي بتفضلي تشتمي
نور... عشان كان بارد ورخم وبيضايقني لكن دلوقتي لا دا اخر مره حاش عبد الرحمن عني
هبه... باذن الله خير تخافيش
لقو احمد جه... السلام عليكم
كلهم... عليكم السلام
نور...ايه دا اللي قالي هجي وهفطار واجي دا قربنا نتغدا
احمد... كان في شوية شغل خلصتو وجيت
نور..اممم ماشي
امل... دا بدل ما تشوفي يشرب ايه
احمد ضحك... لا دي لزم ترمي كلمتين
نور... متظتش عشان ممكن معملش حاجه
احمد...قومي اعملي قهوة
نور...قامت قيمتك حاضر.
احمد...بعد الشر عليا
نور...ياختش كميل نقص تقولي اخس عليكي يا وحشه
احمد ضحك...ينفع كده يا خالتو
امل... معلش معرفتش اربي
تسرريع الاحداث
نور راحت عملتلو وبعدها قاعدت هي واحمد يتكلمو وكلهم قامو طلعو فوق عشان ناس جت تهز البيت عشان الفرحه ونور واحمد كانو قاعدين تحت بيتفرجو علي اللي بيعملو
احمد... بس شكله هيبقا تحفه
نورر... اها عقبالك يارب
احمد... ما انا قولتلك انا وانتي
نور...ياعم انت اخويا وبعدين بكره هتلاقي بنات في الفرح بص عروستك عندي
احمد.. اما نشوف
نور... باذن الله
احمد.. بت عايز شاحن فوني هيفصل
نور... ايه بت دي بت لما تبتك
احمد بتريقه ... هانم نور هاتي شاحن لو سمحتي
نور ضحكت ... وريني فونك ايه بصت اها دا زاي فون مازن اوف استنا هطلع ادورلك عليه
احمد ضربها بخف علي قفاها... اوف الله يرحم يلا ياختي
نور ضحكت.. كتك ضربه وطلعت اول ما طلعت من هنا سيف جه
احمد.لقه دخل راح سلم عليها وسال عليهم قالو كلهم فوق عشان الناس بتشتغل اما الشباب والبنات راحو يعملو سشن وسالو عن نور قالو بتدور علي شاحن لي سيف طلع عشان يغير وكانت قصاد اوضه في نفس الوقت نور كانت طلع من اوضت مازن لقت سيف
نور...سيف انت جيت وجريت عليه وحضنته انت كويس
سيف ابتسم واستغرب لهفتها وحضنها... لا لسه مجتش
نور طلعت من حضنه... ايه الحفه دي
سيف ضحك...ما انتي بتسالي سوال غريب
نور...ما غريب ال لا انت
سيف بصلها... قصدك اني شيطان
نور ضحكت... اها المهم انت كويس.
سيف...اعمل فيكي ايه بس اها كويس في ايه
نور... دا انا حلمت حلم وحش وبرن عليك فونك مقفول
سيف... ما انا خلصت الاحتماع ومشيت والفون قفلتو ونسيت افتحو بعد الاجتماع
نور...متقفلهوش بعد كده عشان اطمن عليك
سيف نزل لي مستوه طوله... للدرجه دي كنتي قلقانه
نور بطفوله... كنت هموت من القلق والحلم دا نكد عليا
سيف حضنها... انا زاي الفول متخافيش
نور... الحمد الله بالله عليك لو اتمسكت في عصابه ما تقوحش معاهم
سيف بعد عنها... ايه
نور... اصل انت في الحلم فضلت تشتمهم راحو ق"تلوك
سيف ضحك... وانتي عملتي ايه
نور بطفوله ... فضلت اصوت واحاول الحقك ومعرفتش اعمل حاجه
سيف... وبعدين
نور... فضلت اشد فيك وانت سيح في دمك عشان اعرف اركبك العربيه والحقك
سيف...اها
نور... ركبتك وركبت وسوقت العربيه بس وربنا كنت بسوق واخبط في ناس وعربيات وعربيه تطير وعربيات تتقلب
سيف بيحاول ميضحكش... اها
نور... واول ما وصلت المستشفي انت موت فضلت اعيط
سيف... طيب سوال انتي ازاي لحقتيني وفي عصابه
نور بصتله.. مش عارفه انا في الحلم كنت زاي اكني بتفرج ومره واحده بقيت قصادك
سيف... نور هو انتي بتعرفي تسوقي
نور.. لا بس ليه
سيف بضحك.... ولاحاجه
نور... ليه بجد مش بحب كده
سيف... بين اوي انو كبوس يانور بهزر اصل عربيه ايه اللي هطير اول متخبطيها
نور... معرفش بقا بس صاحي قلبي وجعني ليكون حصلك حاجه وعماله ارن وانت قفل فونك
سيف لعب في شعرها... انا اهو تمام
نور ابتسمت وضربته في كتفه... معرفش انك غالي عندي كده
سيف بفرح... ودي حاجه حلو ولا وحش
نور.. حلو ووحشه عشان بتوجع الشخص لان مش عايزه اخسر حد تاني وعنيه دمعت انا قاعد افتكر لما ودتني مكان اللي كان نفسي في وفتكر الحلم
سيف بصله...انتي هتعيطي وضحك واخدها في حضنه اهدي وقلبه كان بيدق جامد بفرحه
نور عيطت... افتكرت اول ماجيت هنا مكنتش بطقني وانا كنت بضايقك وغيظك زاي ما بتعمل كنا دايما بنضايق بعض وبعدها بقيت انت تعملني زايهم وصاحبي ونسيت اي حاجه وبقيت اخويا فعلا وبتساعدني وبتعملي كل حاجه بطلبها منك وبدفع عني وانت بس عصبي وشقهه من العياط بس عارفه مهما هتعمل انت طيب اخر فتره دي كلهم كانه مشغولين بحياتهم انت كنت بتسمعني تيجي مره واحده تعمل زاي بابا
سيف ضمها لي... اهدي اهدي انا اهو بطلي عياط وبعد عنه ومسح دموعها للدرجه دي خوفتي عليا
نور... ااكيد مهما كان برضو وبعدين هطلع غيظي في مين واهزقو
سيف... هتتشلي واللهي حاسس هتتشلي لو مرمتيش كلمه
نور ضحكت...
سيف.. سبحان الله 25سنه وعقل طفله وتصرفتك بشكلك ميديش سنك ابدا
نور... ليه
سيف... شكلك بتاع 17سنه تصرفاتك وطريقتك6 سنين لسانك ست عجوزه عندها90سنه بالامثلاه بتاعتك دي
نور ضحكت....
سيف مسك ايديه.. تعالي واخدها وخالها تغسل وشها مهما حصل متعيطيش
نور.. مابحبش الفرق
سيف بخبث... ما انتي كنتي هتبعدي عن سليم لما كان هيحبك
نور.... اها بس دا مكانش هيحصلو حاجه وبعدين سليم كنت هفهمو ان اخ وصديق لكن مش هيموت
سيف... انا مثلا بعد
نور.... هتبعد ليه
سيف... مثلا جيت بعد
نور.. ما ممكن شغل خالك تغيب فاعادي انا هسالك لقيتك انت اللي حابب كده هبعد بس هسال عليك من بعيد لي بعيد
سيف.. اها طيب
نور... صحيح شوفت مش عبد الرحمن طلع ممحون طول ما هو قاعد بصص لي فرح كده وقلدتو قفلت عنها وفتحتها فتح بسيطه وبتسمت
سيف ضحك... انتي عايزه تنامي ولا ايه
نور بضحك... لا دا عبد الرحمن لا وكل حتي تروح فيها يقوم معاها انا فصلت ضحك وربنا كنت عايز ارخم عليه بس قولت بلاش عشان فرح ربنا يسعدهم
سيف ضحك... يارب
نور.... اها وياسين كان عمال امبارح مسك لي نورين مراتي تعالي هنا هو وادم ومازن اتحيل عليهم انو يكتب كتاب معاهم بس جدو مرداش
سيف كان بيسمعها وبيضحك عماله زاي اطفله اللي اول ما باباها رجع تحكيلو عن يومها
نور... ومرات خالي فريده كانت هتضرب مازن عشان زعق مع سلمي مع ان بيني وبينك وتكلمت بهمس سلمي لقت واحده بترن شكلها دكتوره زميلتو بس سلمي شتمتها فكرتها عينها من وزملتو دي اساس اكبر منه وبتعتبرو اخوها يعيني فضل يتاسف بس زملتو طلعت زوق وقالتلو ولا يهمك
سيف ضحك....اممم
نور... انت بتضحك ليه
سيف.. مافيش مبسوط شويه
نور.... لا انت بتضحك عليا صح
سيف.... ابدا واللهي وبص عليهالقها لبسه تيشرت مظبوط عليها ايه دا
نور ضمت حواجبه... ايه
سيف... التيشرت
نور.. عجبك.
سيف...عجبني ايه مسك عليكي روحي غيري
نور...فين دا دا مظبوط
سيف... عشان كده روحي غيري
نور... اغير ايه ياعم دا ب300جنيه
سيف... هو انا بقولك بكام روحي غيري
نور... وربنا ابدا وشوحت ب ايديها دا 300ج دا انا واللهي لولا اللي كانت بتبيع اتكبرت عليا مكنتش هشتري خساره في ال300ج اساس وفي الاخر اسمو تيشرت وقلدت الست علي فكره دا 300جنيه يا انسه مظنش انه هيناسبك قولت واللهي لخدو وحرقك قلبهاام وش شراب مقلوب دي وفي الاخر اتحرق قلبي انا
سيف.... انتي بتقولي ايه
نور... مش هغير حاجه الا لما 300 جنيه يبرضو علي قلبي
سيف...انتي عبيطه ابت
نور شوحت... انا ابقا عبيطه لو غيرتو بقولك 300ج اوع انا بتناقش معاك ليه اساس وقامت قال اغير قال دوله 300 ياعم ونزلت
سيف.... وربنا مجنونه
يتبع
بقلم الاء
تعليقات
إرسال تعليق