القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرتي نور البارت 38_39بقلم هدير أحمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت ال38-39


مراد دخل عند نور ونور كانت لسه زي ما هي حاسه بدوخة وسرحانه وتقريبا كده مش في وعيها


مراد:عاملة اي يا نور


نور :انا كويسة يابابا


مراد:فهم ان العلاج خلاص عمل المفعول اللي هو عايزه


مراد :قوليلي يا نور انتي ليه وافقتي تتجوزي الدكتور


نور:مانا قولتلك يابابا اني خلاص مش هتجوزه


مراد :وليه وافقتي من الاول


نور :علشان انساه


مراد:تنسى مين.


نور:انسى مراد علشان هو وجعني لما شك فيا وفي اخلاصي


فرح مراد وتضايق من نفسه في نفس الوقت


فقد فرح لانه علم انه يفرق مع نور وزعل بسبب انه خلاها تزعل من منه بسبب واحده متستاهلش


مراد :بتحبي مراد يا نور


نور:اه بحبه ومش بحب غيره


فرح لسماعه لتلك الكلمات فهو يعلم انها تقول الان الحقيقه ولا شيء سواها


دخل سليم الغرفه


مراد :عملت اي


سليم :كله تمام


مراد :وكارم.


سليم :بياكل رز بللبن مع الملايكه ومش هيصحي قبل تسع عشر ساعات


مراد :وكارولين


سليم :بتاكل نفس الرز بللبن بس في مكان تاني


مراد:وامجد


سليم :ده بقى في سابع نومة بس في الاوضة اللي جنبنا


مراد:حلو اوي كده الله ينور عليك


مراد:كده فاضل قد اي ونتحرك.


سليم :يا دوب نتحرك علشان نلحق الطيارة على الوقت


مراد:يلا بينا


مراد شال نور وسليم لم كل حاجه نور وطلع ورا مراد.


ركب سليم قدام ونور ومراد ورا واتجهوا الي المطار


ركبوا الطيارة وبعد اربع ساعات نزلوا في مطار فرنسا 


خرجوا من المطار وكان في عربية في انتظارهم ركبوا واتجهوا نحو احد افضل مستشفى بفرنسا 


نزلوا من العربية ومراد شايل نور


وصلوا عند دكتور هو المسئول عن عملية نور اتكلم مراد واتفقوا على كل حاجه وخدوا نور للعمليات مباشرة 


سليم :ادخل ارتاح بقى يا مراد شوية انت منمتش من امبارح 


مراد :مش هرتاح غير لما اشوفها واقفه على رجليها من تاني 


روح انت ارتاح شوية 


سليم :خلاص هروح اجيبلك فطار 


مراد :لا هاتلى قهوة 


سليم نزل الكافتيريا ومراد قاعد بيفكر في نور وبيدعي ان العملية تنجح 


عدا تلات ساعات ونور لسه في العمليات 


في لندن كارم فاق لقى نفسه نايم في مكان اشبه بالبدروم 


حاول يخرج منه بس مش عارف 


كارم بصراخ :مراااااااااد 


في فرنسا 

وبعد مرور خمس ساعات 


خرج الطبيب من الغرفة ثم قال..........


يتبع



تفاعل كبير بقا وع اللي فات

وكل سنه وانتم طيبين ورمضان كريم 🧡

البارت ال٣٩


خرج الطبيب من الغرفة ثم قال 


مبروك تمت العملية بنجاح 

في هذه اللحظه سجد مراد يشكر ربه وذرفت دمعة من عينه فاحتضنه صديقه سليم فرحًا 


قام مراد وسأل الطبيب 


مراد:هقدر اشوفها امتي 


الطبيب :بعد اربع ساعات تكون فاقت من البنج 


الدكتور قالهم انها هتحتاج من شهر لتلات شهور علاج طبيعي علشان تقدر تمشي تاني زي الاول 


مراد :كان في دنيا غير الدنيا هو فرحان وبس 


سليم :مبروك يا صاحبي


مراد :حاسس اني كنت ميت وفجأة روحي ردت فيا مش قادر اوصف احساسي انا كل اللي انا عارفه اني مبسوط اوي اوي اوي 


مراد :اللهم لك الحمد يارب احمدك يارب واشكر فضلك عليا


خرجت نور من العمليات امامهم وعندما رأها سليم لف وشه الناحيه التانية بسرعة لانها كانت بشعرها بينما فضل باصص متنح في جمالها 


مراد :شبه الملايكة وهي نايمه قالها بسرحان ثم انتبه ان هي بشعرها ف قلع الشال بتاعه وغطا شعرها


اتغار!

اغار ..ومن منا لا يغار اغار من نفسي عليكي واغار من ضلعي إن احتواكي واغار عندما تنظر عيني فترا غريبًا يراكي♥️


يتبع


تكملة الروايه من هناااااا


 

تعليقات

التنقل السريع