القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايةاغتصبني_ولكنني_احببته البارت السابع بقلم ملك حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اغتصبني ولكنني أحببته ٧


دخلت روح لقت ست جريت

 اترمت في حضنها  وفضلت تعيط الست وقفت مصدومه هي ومراد


الست: انتي الي مراد.... 


قطعتها روح بدموع: ايوه يا خالتو 


حميده بصدمه: انتي تعرفي اني خالتك منين 


روح: هقولك 


فلااااااش باااااك 


مامت روح نايمه علي السرير تعبانه وبطلع في الروح 


مامت روح بتعب: ر.... و... ح 


روح جريت عليها وترمت في حضنها: نعم 


مامت روح: خليكي مع خالتك يا حبيبتي هي هتاخد بالها منك 


روح بصدمه: هو انا عندي خاله 


مامت روح: ايوه يا حبيبتي استني هوريكي صورتها 

واخرجت صورتها وةرتها لروح 

وروح شافتها 

بااااااااك


روح: انا خايفه اووي يا خالتو خديني من الوحش ده 


حميده بحب: تعالي يا حبيبتي هتنام ي معايا النهارده  


حميده خدتها ونيمتها وخرجت لمراد 

اول ما شافته في وشها نزل عليه ضرب اقلام 


حميده ضربته بالقلم: ده علشان تغت'صب بنت شريفه 


ضربته كمان واحد: وده علشان البنت دي طلعت بنت اختي الي كنت عاوزه اجوزهالك 


وضربته كمان: ودي علشان انا معرفتش اخلف راجل محترم 


مراد بعصبيه:  طب والله بنت اختك الي ضربتيني عشانها دي هوريها الويل ويلا روحي فيلتك شكرا مش عاوزين حاجه منك 


حميده بعصبيه: لا مش هسيبك معاها غير ما تتجوزها 


مراد بغيظ: تمام 


حميده طلعت نامت مع روح 

ومراد زهق طلع من الفيلا كلها 

............... 

عند يوسف 


يوسف جه يطلع سمع مريم بتقول 

: انا بحبك اوووي يا يوسف بس مش تسيبني والله هو الي عمل فيا كده مش انا متسبنيش 


يوسف بصدمه: مريم لسه عايشه 😳😳

.................. 

بليل خالص الساعه ٣ الفجر 


صحيت روح لقت حميده نايمه جمبها 


روح: خالتو 


حميده:.............  لا رد 


روح: يووو عاوزه اشرب دلوقتي اعمل اي 


نزلت تحت  لقت الجو ضلمه خافت وجت تفتح النور لقت حد  مسك دراعها وكان بيحسس عليه 😳


#يتبع

#اغتصبني_ولكنني_احببته بارت السابع


للناس الي بتقولي طولي البارت 

:- عندكوا حق فعلا كنت بقصر جامد بس الي جاي هيكون طويل انشاء الله وهخلصه قبل رمضان باذن الله 


قولولي رايكم في الكومنتات👈❤👉

#ملك_حمدي

تكملة الروايه من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع