القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حور الأسر البارت السادس بقلم ايه جميل في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

بارت ٦
حور الأسر

ياسر بصدمه : حور 
حور ببكاء : ياسر 
ياسر اخذها في حضنه 
فاطمه : مين يا ياسر 
ياسر :..... 
فاطمه انا هروح اشوف مين وفجأه 
فاطمه : حور وجريت عليها 
الكل : ايه حور كنتي فين ي حور 
حور : كنت مخطوفه بس الخاطف سبني
عائشه :سابك ازاي 
حور : تقريبا كدا خطفوني بدل واحده علشان كدا سابني 
الكل : هو عملك حاجه
حور : لا 
ياسر: الحمد لله اهم حاجه انتي كويسه ثم قبلها من جبينها 

عند اسر : كان يتابع كل شئ من بعيد وعندما رأى ياسر يقبل حور غضب كثيرا 
اسر : انا عاوز اخوها دا باي طريقه 
زين : ليه ي اسر هو عمل حاجه
أسر : انت مش شايف بيبوسها ازاي دا لازم يتوضب 
 زين : اسر متنساش أن دي اختوا 
اسر : يعني ايه مش من حقه يعمل كدا 
زين : لا من حقه دي أخته عادي يعني انت مش بتعمل مع ياسمين اختك كدا 
أسر :..... 
زين : اهدي ي أسر 
أسر بنفاذ صبر : ماشي بس لو قرب ليها تاني انا هقتله 
زين : أسر اعقل وشوف انت بتقول ايه 
أسر : قصدك ايه ان انا مجنون 
زين: لا مش قصدي كدا انا كان قصدي... 
أسر بمقاطعه : خلاص استنى نشوف ايه اللي هيحصل 

عند حور : ماما انا داخله انام شويه 
فاطمه: ماشي ي بنتي بس كلي الاول 
حور : حاضر ي ماما 
عائشه : بت ي فاطمه شوفي بنتك ليكون الخاطف عملها  حاجه كدا 
فاطمه : حور قالت معملش حاجه يعني معملش وانا واثقه في بنتي هي مش بتكدب عليا  
عائشه: يمكن عملها وهي خايفه تقول أو مكنتش في وعيها
فاطمه : قصدك ايه ي عائشه
عائشه : يمكن عماها حاجه وهي متخدره علشان كدا روحي عند الدكتوره و خليها تكشف عليها
الكل :احنا مع رأي عائشه
عائشه : روحي ي اختي خدي البنت واكشفي عليها
فاطمه :ماشي بس انا واثقه في بنتي بس هعمل كدا علشان تستريحوا
عائشه :طب نادي عليها خليها تلبس 
فاطمة :  ماشي وأمري لله حور  ي حور 
حور : نعم يا ماما
فاطمة :البسي علشان هنروح مشوار
حور :مشوار ايه يا ماما انا تعبانه وعاوزه انام 
فاطمه : معلش ي حور البسي بس بسرعه 
حور : حاضر ي ماما بس مشوار ايه دا اللي مش بيتأجل 
فاطمه : هنروح عند الدكتورة
حور : ليه يا ماما 
فاطمه : علشان تكشف عليكي
حور : بس انا مش تعبانه انا كويسه قدامك اهو 
عائشه بخبث : لا ي حور هي هتكشف على حاجه تانيه 
حور : هتكشف على ايه 
عائشه : متقوليلها ي فاطمة
حور : تقول ايه ي طنط عائشه
عائشه :هتروحي تكشفي علشان نشوفك لسه بنت ولا لاء
حور بصدمه :ايه انتي يا ماما مش واثقه فيا
فاطمه : ي حور والله
حور بمقاطعة كلام فاطمة :من غير حلفان ي ماما ثواني وهتلقيني عندك تحت
وتركت حور العائله وذهبت إلى غرفتها وظلت تبكي
وبعد فتره
حور :انا جاهزه ي ماما يلا
فاطمه : ماشي ي حور يلا

عند أسر...
زين : يعيني ي حور دا انتي انجرحت اوي
أسر : كل دا بسببي انا السبب انا خايف عليها لتعمل في نفسها حاجه
زين : حور قويه ومش هتعمل حاجه
أسر : يارب ي زين
زين : طب يلا بينا
أسر : لا احنا هنروح وراهم لحد الدكتوره
زين : ايه انت اهبل نروح فين
أسر : انا عارف انا بعمل ايه ومين دا اللي اهبل انت حسابك معايا تقل اوي بس ماشي
زين : انت عاوز ايه دلوقتي
أسر : انا لازم اشوف حور
زين : ايه انت هتودينا في داهيه
أسر : لا متخفش قولتلك انا عارف انا بعمل ايه
زين : مهو دا اللي مخوفني

عند حور.....
فاطمه : اهي حور ي دكتوره اللي هتكشفي عليها
الدكتوره : حور ممكن تغيري ملابسك
حور : ليه يدكتوره
الدكتوره : هي دي قواعد المستشفى هنا لازم تغيري
حور : حاضر
وبعد أن كشفت الدكتوره على حور
فاطمه : ها ي دكتوره
الدكتوره :.....
#يتبع
#بقلمي الكاتبه ايه جميل


تعليقات

التنقل السريع