القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

نوفيلا الوسيم والقلبوظه البارت الثالث بقلم رنا احمد عماد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


الوسيم والقلبوظه 😂😂😂

رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️✍️.


من بارت 3 ...

في شركه عاصي في مكتبه 

كانت تقف وهي تنظر إليه بغضب شديد اما هو فكان ينظر إلى الواقفه بخبث بعدما أدت مهمتها علي اكمل وجه .


سلمي بغيظ وحده/معقول انت تتطلع كده وانا الي فكراك محترم تتطلع بالنداله دي .


عاصي بغيظ وتوعد /احترمي نفسك انتي كمان دي واحده مجنونه مش عارف اتحدفت عليا من انهي مصيبه .


نسمه بخبث ومكر /المصائب كتير اوي بس اكتر مصيبه هي اني وقعت في حبك وسلمتك نفسي وادي النتيجه خلاص نسيت نسمتك نسيتني اه علي الزمان الغدار .


سلمي بغيظ /انت ايه ي اخي بتتهرب من ايه حرام عليك مش شايف بطنها دي علي شكل ولاده .


عاصي بسخرية /لا وانتي الصادقه ده وش الممبار والمحشي ده فيه جوه مطعم وبعدين هي بطنها بس الي كبيره دي عامله زي فنتطاص المياه .


نسمه بدموع مصتنعه/اه علي الزمن الاخلا الواطي عالي متتعبيش نفسك ي بنتي قادر ربنا ينتقملي ليا انا وابني لينا رب كريم .


عاصي بغيظ /لا ي شيخه قلبتي رابعه العدويه مره واحده ده انا الدمعه هتفر من عيني .


سلمي بغيظ /انت بجد إنسان غير مسؤول اسمع كل العقود الي بينا أتلغت انا ليمكن اشتغل مع واحد زيك .


نسمه بانتصار واستفزاز /والله ي زمن مابيدينا زرعنا الشوك ولا ضنيانا ي زمن .


عاصي بغيظ وتوعد/عملتيها ي ست شاديه قسما بالله مهسيبك الا لما اوريكي النجوم في هز الضهر .


نسمه باستفزاز /مش هتقدر ي عصعوصي .


انا مقدرش علي زعلكم والله بس ان شاء الله هنزله بكره بدري ❤️❤️❤️❤️❤️.


الوسيم والقلبوظه 😂😂😂😂.

رنا احمد عماد ✍️ ✍️✍️✍️✍️✍️.

تكملة الروايه من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع