القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت اعاقتها البارت الرابع بقلم الكاتبه الصاعده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


لحد ما فجأة عربية خب*طت اسما 

و عند رائد رجع البيت و دخل البلكونة و مكتشفش ان اسما مش فى البيت 

رائد دخل الأوضة: اسما انا ... اسما اسما روحتى فين و راح دور فى كل الشقة ملهاش اثر 

و نزل يدور عليها فى الشارع 

عند اسما 

نزل من العربية 

سليم ( اللى خب*ط اسما ) بص باستغراب و بيفتكر شاف البنت ديه فين قبل كده بس لان الد*م كان مغطى وشها و راح شالها بسرعة و راح لاقرب مستشفى 

اسما بدأت تفوق 

اسما : انا فين 

سليم : انتى فى المستشفى يا اسما 

اسما : هو حضرتك تعرفنى اصل انا مش فاكرة اى حاجة 

سليم : مش فاكرة ازاى يا اسما يعنى مش فاكرة ايه اخر حاجة حصلتلك 

اسما بتحاول تفتكر ولا مش فاكرة اى حاجة 

اسما : لا انا مش فاكرة اى حاجة خالص انت مين 

سليم : انا جوزك 

اسما : بجد مش فاكرة اى حاجة 

سليم : طب اهدى بس يا حبيبتى 

و سليم دفع للممرضة و إدارة المستشفى علشان محدش يسأله  على قسيمة جواز او اى إثبات ان اسما مراته 

و بعد يومين اسما خرجت من المستشفى و لسه عندها شوية ك*سور 

اسما : سليم هو احنا متجوزين من امتا

سليم : بقالنا ٣ سنين يا روحى 

اسما: بس انا مش فاكرة اى حاجة خالص 

سليم : الدكتور قال مع الوقت هتفتكرى هادى أعصابك انتى بس يا حبيبتى

اسما :  حاضر يا سليم احنا هنروح فين 

سليم : على بيتنا طبعا يا روحى 

اسما : طب هو فين ماما او حد من اهلى 

سليم : انتى ملكيش غير اخت اسمها خديجة و هى مسافرة بره من سنين 

و روحوا سليم و اسما البيت 

سليم : نورتى بيتك يا اسما 

اسما : شكرا 

سليم : يلا علشان اعرفك  البيت تلاقي نسيت الاتجاهات 

اسما : ايوة فعلا 

و سليم بدا يمشى اسما فى البيت تعرفه 

سليم  : عارفة يا اسما احنا هنروح لدكتور تعملى العملية و ترجعى تشوفى تانى انتى كنتى رافضة بس انا مصمم  

اسما : هو انا رافضة ليه 

سليم افتكر شئ من الماضى 

فلاش باك 

اسما : سليم لاء 

سليم : مش قبل ما اعرفك مين هو سليم الهوارى و فجأة 

اسما : لاااااااااااااااااا

بااااك

سليم : هقولك بعدين انتى لازم ترتاحى يلا نطلع اوضتنا 

اسما : ممكن تسبنى اغير لوحدى 

سليم : ليه يا حبيبتي ده انا جوزك 

اسما : معلش سيبنى على راحتى 

سليم: اللى يريحك 

اسما غيريت و البست إسدال 

عند رائد فضل يدور على اسما و ملهاش اى اثر 

عند سليم 

اسما : سليم انا عايزة اشوف رائد انا افتكرت 

سليم 😳😳

يتبع 

هى مش عجباك يا جماعة اوقفها التفاعل قل اوى 

تفاعل يا شباب🙂

و لو لقيت تفاعل حلو هنزل بكرة بارتين برده 

#عشقت_اعاقتها_البارت ال 4

#الكاتبة_الصاعدة 

تكملة الروايه من هناااااا

 

تعليقات

التنقل السريع