القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية روح الأسر البارت الرابع بقلم رحمه محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت 4❤️

شكرا علي تفاعلكم القمر❤️


صوت من وراها : بتشتمي نفسك لي 

تاليا بز"هق : رجعت تاني لييي

 : يعني امشي واسيبك تكملي عياط 

وبتلف للشخص الي بيتكلم وبد"موع : بابا 

والد تاليا ضحك : انا حاسس اني ماشي مع طفله اي العياط دا كله 

تاليا : ما انا خو"فت لما مش لقيتك فجأه 

والد تاليا بضحك : امشي قدامي ي تاليا 

تاليا بستغراب : تيته فين 

والد تاليا : وصلتها العربيه ورجعت اجيبك ي طفله 

ومشيو مع بعض للعربيه

تاليا بفرحه : تيتاااااا وحشتيني اوي اوي اوي 

الجده : وانتي كمان ي قلب تيته 


روح : ي اسر قوم بقاا كفايه نوم 

اسر بنوم : ماشي ي روح اسكتي بقا 

روح نف"خت بز"هق وبعدين ابتسمت بخ"بث : طب ي حبيبي كمل نوم 

اسر : تسلمي ي اصيله 

روح طلعت من الاوضه وراحت المطبخ جابت طبق كبير فيه ميه ورجعت الاوضه 

روح بخ"بث : برضو مش هتقوم 

اسر :____

ولسه هترمي عليه الميه اسر قام بسرعه 

وبحركه سريعه قلب الميه عليها هي 

روح شه"قت واتخ"ضت ان هو صاحي ومن الميه الي بقت عليها هي 

اسر بضحك : كنت عارف انك هتعملي حاجه بعد الكلمتين الحلوين دول 

روح : عاااا اسر الميه سقعه 

اسر ضحك جامد : تستاهلي ي روح اسر 

لسه روح هترد سمعو باب الشقه بيخبط 

روح : دا اكيد زين 

ولست هتمشي اسر بغ"ضب : انتي راحه علي فين ي ز"فته انتي روحي غيري هدومك دي (وضيق عيونو وضم ايدو كانه هيضر"ب حد بالبو"كس) انا الى هفتح الباب واستقبله 

ومشي وسابها 

روح بخو"ف : الله يرحمك ي زين والله كنت جدع وطيب

 

اسر مشي وراح فتح الباب 

اسر : مين 

الشخص : انا… 

قاطعه اسر : اكيد بتاع الزباله بس مش عندنا النهارده 

الشخص : لا انا.. 

اسر : يبقا اكيد صبي البقال الي تحت بس انا مطلبتش حاجه 

الشخص : برضو لا انا…. 

اسر : ايوا ايوا اكيد بواب العماره عايز اي 

وصوت روح جه من وراهم : زييين 

اسر جز علي سنانه وبص لاتجاه روح 

روح : انت واقف برا لي ادخل ادخل 

زين ببتسامه : وحشتيني ي بت 

وقرب منها حضنها وروح اتصدمت وبقت تبص لاسر بخو"ف 

اسر بعصبيه وقرب منهم وشد زين بعيد عنها و…… 


#يتبع 

#روح_الاسر 

#بقلمي_رحمه_محمد

تكملة الروايه من هناااااا


 

تعليقات

التنقل السريع