القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مغتصبي الحنون البارت الخامس بقلم زهرة نيسان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


💙

مغتصبي الحنون 

الخامس

نبدأ باسم الله 

وقفنا لحد م م سناء حكت لندى اللي حصل 

وفجأة انت جوزي واغمى عليها(ليه مش عارفه بس هو كدا 😂😂

شالها وجري بيها ع المستشفى وسناء وساب سناء في البيت 

دكتووور 

الحقوها اغمي عليها فجأة

جت الدكتور اهدى لو سمحت احنا هناخدها ونعملها اللازم 

بعد نص ساعة خرجت الدكتورة 

جري عليها ها مالها يا دكتورة هي فيها ايه 

اتطمن يا استاذ هي أغمى عليها نتيجة صدمة غير انها الضغط واطي اوي نتيجة مجهود غير انها بقالها فترة م كالتش وركبنالها محلول واول ميخلص تقدر حضرتك تاخدها بس تهتموا بيها شوية عن كدا 

وقعد جنبها يتأمل في ملامحها الطفولية لحد م المحلول خلص ونادى الدكتورة وشالت المحلول وشالها وطلع بيها 

وفي الوقت دا كان هناك عيون تراقبهم 

المجهول 1 ايوا يا باشا احنا لاقينا محمود خارج من عند واحده ست وعلى ايدو بنت اغمى عليها وروحنا  وراه المستشفى ولما سألنا طلع اسمها ندى احمد 

مجهول 2 راقبهم واوعى يغيب عنك وأول ميمشي من هناك كلمني 

واخيرا يا سناء لقيتك 4 سنين بدور عليكي وفي الاخر الاقيكي صدفه 

انا مغلطش لما قولت اراقب محمود ابن اختك 

خلاص كل حاجة هتنتهي قريب 

نرجع لمحمود خد ندى وروحوا الساعه كانت 2 بالليل 

واول موصل شالها اخدها طلعها ع فوق وخبط مامتها فتحتلو ودخلها اوضتها وغطاها كويس وطلع 

برة الاوضه يا خالتي انتو لازم تيجو تعيشو معايا انا خلاص مبقاش ليا حد غيركم وانتوا كمان 

سناء ليه يبني وابوك طيب ابويا مات ابويا مات بحسرته على امي وجدي وبدأ يعيط 

اهدى يبني حقهم هيرجع باذن الله 

انا قالب الدنيا على محسن مش لاقيه اربع سنين يا خالتي وانا هتجنن مش هسكت غير لما اخد حقهم واعرف هم كان ذنبهم ايه يعمل فيهم كدا 

جهزوا نفسكم وبكرة هاجي اخدكم تعيشوا معايا في القصر 

يالا تصبحي على خير 

وانت من اهل الخير يبني خد بالك على نفسك لا إله إلا الله 

محمد رسول الله 

خرج محمود كن عندهم وشغل عربيته ومشي 

البودي جارد الو محسن باشا 

محمود خرج من عندهم تؤمر بحاجه 

محسن اه هاتلي ندى وسيب امها من غير اي شوشرة 

أوامر سعادتك يا باشا وقفل

بيقول للي معاه محسن باشا أمرنا نجيب البنت 

وفعلا طلعوا فوق وخبطوا على سناء بالراحة عادي فسناء افتكرته محمود نسي حاجة وقامت تفتح 

لقت الحارس رافع في وشها السلاح لو عملتي اي صوت هقتلك انتي فاهمه 

فين اوضة ندى اترعبت وقالتلو لا موتني انا متاذيهاش لا خبطها فوق دماغها اغمي عليها 

ودخل الاوضه اشتال ندى وخدها ومشي 

نيجي عند محمود اول موصل البيت دخل ينام بس مقدرش من كتر التفكير وفي اللي حصل 

فلاش باك 

راجع من السفر ميعرفش بموتهم لأن حاولوا يوصلولوا فونه كان مقفول من الطيارة 

يا ماما يا حبيبتي 

يا جدي

يا بابا 

هو محدش بيرد ليه 

انتوا ياللي هنا 

طلع واحد من الخدم محمود بيه انت كنت فين حاولنا نوصلك معرفناش 

ليه فيه ايه وفين الكل 

الخادم بحزن والدة حضرتك وجدك تعيش انت 

لاااااا ازاي حصل ايه وبعدين عرف كل حاجة 

باك 

دموعه نزلت وفجأة حس بقلبه انقبض مرة واحده دا لما ندى اتخطفت 

وفكر يروحلهم بس قال مينفعش بكرة بدري اروح 

(يا ريتك كنت روحت )

وفي الصباح الباكر استيقظ محمود واخد شاور وادى فريضته وذهب لخالته 

ملحوظه سناء خالتو ومرات عمه في نفس الوقت 

وصل هناك طلع الشقه لاقى سناء بتعيط اتخض وجرب عليها 

اخدوها بنتي نور عيني اخدوها رجعلي بنتي 😭😭😭

حصل ايه 

حكتلو كل حاجة 

يبن ال *** والله لاندمك والله مهرحمك 

وسابها وعمل اتصالاته تقلبولي الدنيا عليها أكيد في كاميرات مراقبة او اي حاجة 

وبعد يومين من البحث 

بيلاقي رساله ع الواتس وبيفتحها بتكون الصدمة 

يا ترى ايه الصورة دي 

السادس 

بتجيلو رساله على الواتس بيفتحها 

متتعبش نفسك وتدور ندى خلاص معايا ومحدش رحمها مني 

وبيفتحها بيلاقي ندى الدم مغرقها 

لااااااا الفون وقع من ايدو 

سناء طلعت من الاوضه ايه يبني لاقيت ندى وبتشوف الفون واقع بتاخدو واتصدمت من المنظر واغمي عليها 

معذوره برضو مافيش ام هتستحل في اولادها حاجة وحشه وكمان تشوف ربنا يكون في عونها 

خدها ع المستشفى بسرعه والدكاترة خدوها منه يكشفون عليها 

وقال للحراس يفضلوا جنبها وهو طلع يعمل مشوار 

في مكان اول مرة نروحه بعيد عن الناس 

بينزل محمود من عربيته 

لا اراه وبيصرخ بأعلى صوته ليه يا رب كدا اشمعنى انا كل حاجة بحبها ضاعت مني يا رب مش هقدر استحمل يا رب انا راضي توجعني بأي حاجة الا ندى يا رب يا رب يكون كدب وبيعيط بحرقه 

لحد مهدي ورجع الفيلا اخد شاور وغير وعمل اتصالاته واول م سمع الطرف التاني ابتسم ابتسامه واسعه 

واخيرا وقعت يا محسن وديني مهرحمك 

نروح بقا لمكان تاني 

محسن في المخزن وبيتكلم في الفون جه واحد من رجالته 

يا باشا البنت فاقت وبتزعق ومش عارفين نهديها طلع راح عندها 

اهدي يا بنتي وانا هوديكي عند مامتك اول م سمعت كلمته هديت ماما بجد هتوديني عندها 

ورجعت تاني لا انت بتكدب عليا وتصرخ ايه الدم اللي على هدومي دا 

اهدي دا مش دم

(اه يا جماعه ندى عايشة مماتتش )

انت مين انا عمك محسن متخافيش 

اول م سمعت اسمه اترعبت وانكمشت على نفسها لا والنبي انا معملتش حاجه متقتلنيش  

والله انا ماليش ذنب 

زعل محسن عليها وعرف ان حكولها كل حاجة بس هو مظلوم 

اهدي متخفيش دانا بحميكي عملت كل ده علشان متموتيش 

وهي بتعيط انتبهت لكلامه 

تحميني من مين وانت خاطفني والدم دا جه منين 

قولتلك مش دم 

وخاطفك اه اعمل اي حاجة علشان احميكي 

من مين انا بحميكي من ابوكي 

ابويا 😳😳

انا ابويا مات قبل متولد 

طب خدي يا بنتي البسي دوب ولادها لبس وانا هحكيلك كل حاجة 

الاسرار بدأت تتكشف وكله هيبقا ع المكشوف 

فرحوني بقا بتفاعل وكومنت كتير بقا علشان انزل بسرعه واعملوا متابعه من هنااااا علشان يوصلكم 

لو مفيش تفاعل انا هزعل واجيب ناس تزعل 😂😂

بقلمي زهرة نيسان 

دمتم في حفظ الله

فضلا يا جماعه علقوا باذكار او صلاة على النبي هتفيدكم وتاخدوا حسنات

 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع