القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب ولدتي البارت الاول بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


جيالكم بالاكتئاب كله روايه جديد اتمني تفاعلكم علشان الشغف يرجع

_لسه برضو ياشهد مش حابه تحكيلي ليه اطلقتي وانتي عيله 13سنه وايه جابك هنا وليه جايه تكملي عمرك الباقي ف مكان زي دا وليه تعملي كل دا  مكنش يستاهل وابنك راح فين احكيلي مش انا صاحبتك

_احكي ايه ولا ايه نرمين انا حكايتي تنفع مسلسل 

نرمين: طيب احكي وانا سامعه

شهد بدأت تحكي وتقول: انا حكايتي بدأت من وانا عندي عشر سنين كنت بنت واحد كنت طفله لسه بلعب ف الشارع كنت لسه بعيط ع عروسه وف يوم كنت لسه داخله من الشارع سمعت بابا وماما بيقولوا كلام انا مفهمتهوش لاني كنت طفله 

ماما: يعني ايه ياحج نجوز البت وهي لسه عيله كدا ياخي حرام عليكي 

بابا: احنا لازم نجوزها دي هتبقي جوازه العمر الراجل معاه فلوس كتيره وهيدلعها ويدلعنا معاها 

ماما: بس دي صغيره يدلع ايه مش هتشيل مسؤولية 

بابا: روحي بس لبسيها احسن الناس قربوا ييجوا 

_________________

_هو انا بلبس اللبس الجديد دا ليه ياماما 

ماما: علشان تتجوزي ياكبد امك

_يعني اي اتجوز ياماما؟! 

ماما: يعني هتنتقلي من بيتك دا تروحي بيت عريسك ويبقي عندك بيت لوحدك وحاجات كتير وتسبيني وتبقي ام زيي

_بس انا مش عايزه اسيبك واعيش ف مكان تاني ياماما انا بحبك اوي ازاي اسيبك

ماما:هبقي اجيلك كل يوم ياحبيبتي

وبالفعل انا كنت عيله ومعرفش حاجه ولا اعرف يعني اي جواز و كنت فاكره اني هفضل لابسه الفستان واللعب بيه كنت فرحانه من كتر م انا حلوه لكن كل دا اختلف من يوم ماتجوزت دخلت بيت معرفهوش مع واحد قد ابويا

_________________

احمد: مبروك ياعروسه نورتي بيتك

_ربنا يخليكي ياعمو هو انا هرجع عند ماما امتي 

احمد: ماما ايه مفيش ماما تاني انتي هتعيشي هنا معايا 

_لا انا عايزه ماما وفضلت اعيط زي الاطفال زي الاطفال ليه ماانا كنت طفله فضل يضربني كتير اوي لحد مانمت وماحستش بحاجه غير الصبح وماما بتصحيني 

________

ماما: مبروك ياعروسه الف مبروك 

_بصيت لماما وانا مش قادره افتح عيوني 

ماما: يالهوي يابنتي اي عمل فيكي كدا 

_انا عايزه ارجع معاكي ياماما انا مش هقعد مع عمو دا دا بيضربني وعورني ياماما خديني معاكي 

ماما بعصبيه: استاذ ااااااااحمد  ايه اللى انت عامله ف البت دا 

احمد: مراتي وبربيها عندك مانع 

ماما: اه عندي اما تضرب البيت من اول يوم يبقي عندي انا هاخد بنتي معايا 

بابا بزهول: تاخديها فين دي بقت متجوزه ودا جوزها يعمل اللى يريحه فيها

ماما بغضب: انت اب انتي بدل مدافع عن بنتك حسبي الله فيكم حق بنتي عندك يارب 

_انا كنت واقفه اسمعهم وقتها وانا مش فاهمه حاجه من اللى بتحصل كنت واقفه بعيط ع عياط ماما وبس 

____________

_يعني ايه اخلع قدامك وانت راجل معرفهوش ماما قالتلي عيب وتموتني

احمد بزعيق: غريب ايه انا جوزك 

_هو علشان جوزي اخلع قدامك يعيب ياعمو 

_بصلي كدا بصه كلها شر انا مش  قادره انساها وفضل يضربني حياتي كلها معاه كانت ضرب ف ضرب انا كنت بترعب منه لحد مافي يوم كنت بموت بمعني الكلمه عارفه يانرمين وقتها اخدني عند الدكتور وقاله انت ازاي تتجوزها عيله كدا دي قاصر وحامل حرام تبقي طفله حامل بطفله انا مكنتش فاهمه يعنى اي انا حامل دي بس لقيت احمد فضل يتنطط  من الفرحه اصله مكنش عنده اطفال من كل البنات اللى اتجوزهم 

____________

نرمين بشغف: اكيد بداء يعاملك كويس بقي هتجبيله ولي العهد

_لا والله تصدقي معاملته بقت اوسخ من الاول 

ترمين: ليه هو كان اهطل ولا ايه دا ربنا هيكرمه بطفل بعد العمر دا كله 

_كان رغم فرحته بيقولي انا هموت ومين هيربي العيل دا 

وبالفعل ولدت انتي فاهمه عيله عندها 12سنه تولد كانت معجزه دي كل الدكاتره كانت بتستغرب 

ولدت ولد كان شبهه الملايكه الصغار كنت بحبه اوي اوي ف نفس اليوم من كتر م انا بحبه كتب حرفي بالوشم ع قلبه عدا سنه بالظبط ع الولاده كنت بحبه اوي سميته فهد كان كل حياتي كنت طفله بربي طفل كان متعلق بيا اوي اصله ابني ي انرمين وف يوم كان نايم جمبي صحيت من النوم لقيت نفسي نايمه ف الشارع وهدومي جمبي وابني لااااااااا 

نرمين:نهار ابيض وابنك راح فين واي وداكي هناك احكي......

___________

#اغتصاب_ولدتي

#للكاتبه_غاده_رجب

تكملة الروايه من هناااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع