القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الفهد البارت الخامس بقلم سوسو في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#عشق_الفهد

#البارت_الخامس 

رحيم: انا حاسس بيك ي صحبي بس لزم نعرف الحقيقه ومتنساش ان مرام جايه بكره واكيد هتعمل حاجات كتيره عشان تخليك تكره عشق وانتي عارف كده يلا ي صحبي روح اخرج مراتك واحكيلها عليك اللي انتي فيها وهي شكلها طفل

♕ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♕

مشي فهد ورجع البيت 

دهشان: عملت ايه في البيت ي فهد 

فهد: معملتش حاجه ي بواي ده مراتي وانا حر فيها 

دهشان: لاا مش حر اطلع طلع مراتك وراضيها 

فهد بي تعب:حاضر ي ابويا 

طلع فهد وفتح الغرفه ولق عشق نايمه وهي بتعيط رح طبع بوس* صغيره وشله وخدها الاوضه وخده في حضنو ورح ف نوام من كتر التعب وتفكير 

صباح يوم جديد 

صحيت عشق وبصت الليفهد وقعدت تتامل ف ملمحه 

عشق: بي صوت واطي ياا مانت جميل اوي وانت نايم

فهد:لاا انا جميل عل طول

عشق:بخجل و دفنت وشه في صدره

فهد:ضحك ضحكه رجوليله و بانت غمازاتو

عشق:سحرت ف ضحكتو

فهد:شكلك بتعكسيني

عشق:قمت جريت على الحمام 

فهد:متجوز طفل انا 

لبس فهد بدله سوده و ساعه والبرفان المخصص بتاعه

ونزل هو و عشق و عشق كانت لبس بنطلون بوي فرند و تيشرت قصير ابيض ونزلت و هو ماسك ايدايها

غرام اول لما شافت فهد رحت جريت عليه وحضنتو و عشق وقف عاوزه تجبها من شعرها 

غرام بي قرف:ايه ده مين ده ي حبيبي

عشق بي غيره:انا بق مرتو ي سكر ده اللي انتي متعرفهوش

فهد وقف مبسوط من رد فعل عشق ع مرام 

دهشان:يلا ي نفطار 

رح فهد مسكه من خصرها عجبتيني ي عشفي

عشق:لينا حساب مع بعض فوق ي فهد

تصل رحيم بي فهد 

رحيم:لحق ي فهد الخزن ولع و عاصم مش جوها

فهد:ي والدالكلب انا جاي حال 

وهنا خلص البارت عارفه انو قصير بس والله انا دخل على امتحان وعندي دروس كتير ادعولي وان شاءلله هنزل بارت كبير بليل

تكملة الروايه من هنااااااا
 

تعليقات

التنقل السريع