القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اخترق حياتي البارت التاسع بقلم ندي احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



روايه اخترق حياتي الفصل التاسع 9



و هو قاعد كده قرر يدخل تانى يشوف موبيل دانيا من وراها و يقلب فيه تانى علشان يتاكد ان محمد مرجعش يضايقها اتصدم بآخر رسالة بينهم كانت الصبح و من وقت قريب و اللى كانت دانيا بتقول لمحمد : انا فهمته زى ما قولتلى بس انا خايفة يعمل فيك حاجة يا قلبى 


و هنا نوح الغضب تملكه و دخل أوضة دانيا 


نوح مسكها من شعرها 


نوح : انتى رجعتى تكلميه تانى يا وا*طية 


دانيا بعدم فهم : اااااااااااااااه سيب شعرى يا نوح عملت ايه 


نوح : مش عارفة يا روح امك فى ايه بتضحكى عليا يا بنت الك*لب 


دانيا : مش فاهمة بكلم مين 


نوح : افتحى موبيلك قدامى 


دانيا : حاضر بس فى ايه 


نوح : انجزى يا وس**


دانيا فتحت موبايلها و فتحت الرسايل لقيت رسايل من محمد و هى رادة عليها 


نوح : ده انا هشرب من د*مك 


دانيا : انا والله معرفش حاجة 


نوح : انتى فاكرة انى كده هسيبك اومال مين اللى رد عليه و كمان مفهمانى انه بيه*ددك و انتى متقفة معاه 


دانيا : والله ما اعرف الرسايل ديه منين 


نوح : متستعبطيش 


دانيا : والله معرفش الرسايل ديه جت ازاى 


نوح ربطها فى السرير و قفل الباب وراه و اخد موبيل دانيا معاه 


و اكتشف نوح ان محمد مهكر موبيل دانيا 


نوح راح لمحمد بيته 


محمد فتح الباب اتفاجا بنوح بيضر*به بالبوكس 


نوح مسكه من هدومه : مهكر تلفونها يا ابن الك** 


محمد : ليه المعاملة ديه يا نوح و بعدين انت ناسي ولا ايه انا ممكن اروح اقول لدانيا عادى انا ابقى مين و اعرف عنك ايه 


نوح : انت بتهددنى 


محمد: سميها زى ما تسميها انا مش فارق معايا غير دانيا 


نوح : لو لسانك نطق اسمها تانى قول على نفسك يا رحمن يا رحيم و ابعد عنها احسنلك 


محمد : انت فاكر لما تتجوزها هتبعدها عنى لو عرفت حقيقتك هتبعد عنك و مش هتبقى طايقة تبص فى وشك 


نوح : انا مش بتهدد و لو فكرت تتعرض لدانيا تانى مش هتشوف منى غير كل شر 


محمد : مراتك حامل منى و عملت حوار الدو*رة ده لعبة علشان تصدقها 


نوح : انت بتقول ايه 


يتبع

تكملة الروايه بعد قليل 

 

تعليقات

التنقل السريع