القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه أحببت منقذي من البارت 11الي البارت 15بقلم ايمان جمال


(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي)♥💃🏻


البارت11🥰


ريناد طلعت مت اوضتها وقالت 


ريناد: انا مش موافقه 


رحيم: ليه يا ريناد 


ريناد بعيااط: عشان انا مش منتظرة حد يتجوزني شفقة 


رحيم لنهلة: طنط ممكن تسيبينا لوحدنا شوية بعد اذنك


نهلة بحزن علي بنتها: حاضر يا ابني 


رحيم: ريناد لو سمحتي اقعدي وبصيلي 


ريناد: اديني قعدت نعم 


رحيم: ليه متصورة اني عايز اتجوزك شفقة 


ريناد: اومال هيكون ليه يعني 


رحيم: ريناد اللي معرفهوش ازي بحبكك من ساعت ما اتعملت معاكي انتي الوحيدة اللي دخلتي قلبي والله 


ريناد بكسوف: وليه متكنش بتقول كدا عشان تضحك عليا


رحيم: شوفي انتي عيزاني اثبت ازاي اني بحبك وهثبتلك دا 


ريناد بتفكير طفولي: اممم بص احنا هنتخطب ولو فعلا لقيت انك بتحبني هوافق ولو ملقتش دا متلومنيش 


رحيم بإبتسامة: موافق 


ريناد: بس بشرط 


رحيم: اي هو 


ريناد: هاجي اشتغل معااك في الشركة 


رحيم: اوامرك 


نهلة طلعت واتفقوا ان الخطوبة هتبقي تاني يوم 


في الڤيلا بتاعت رحيم 


دخل اوضته وفضل يفكر في رينااد وبعد كدة نده لدادة عزيزة 


رحيم: دادة عزيزة 


دادة عزيزة: نعم يا ضنايا 


رحيم بإبتسامة: جهزي نفسك بكرة عشان نويت اخطب 


دادة عزيزة: لولولولولي ومين دي اللي قدرت تخطف قلبك يا حبيبي


رحيم: هتتعرفي عليها بكرة 


وخلص كلامه مع الدادة وبعد كدا موبايله رن ونسيت اقولكوا انو بباه ومامته متوفيين 


فرح: رحيييم وحشتني اوييي 


رحيم بحب: فرووح وانتي كمان يا قلبي وحشتيني اويي 


فرح: بمناسبة اني وحشتك انا رجعت من لندن وفي المطاار دلوقتي


رحيم بفرح: بجد يا روحي طب انا جيلك حالا 


ريناد كانت واقفة عند الباب برا واتصدمت لما سمعته بيكلم واحدة وبيتغزل فيها و رحيم وهو طالع شافها وهي جريت وهي بتعيط وهو بينده لها ومشيت وسابته 


يتبع يا قمرات.... 😉


ياتري مين فرح وريناد هتعمل معاه اي دا اللي هنعرفه البارت الجاي 😉😉♥️



(عشقت مغتصبة)، احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت12🥰


ريناد كانت واقفة عند الباب برا واتصدمت لما سمعته بيكلم واحدة وبيتغزل فيها و رحيم وهو طالع شافها وهي جريت وهي بتعيط وهو بينده لها ومشيت وسابته


طبعا كلكوا بتسألوا هي عرفت عنوان ڤيلته منين كان في الكارت اللي ادهولها لما كانت في الجامعه😉 


ريناد روحت البيت وفضلت تعيط كتيير 


نهلة: اي يا بنتي مالك في اي 


ريناد: انا بكرهوا الخاين دا 


نهلة: قصدك رحيم 


ريناد: ايوا هو 


نهلة بإستغراب: ليه عملك اي 


ريناد: الخاين كنت رايحة اعمله مفاجأة في البيت ولاقيته بيكلم واحدة وبيتغزل فيها وبيقولها وحشتيني والبيه رايحلها دلوقتي 


نهلة: لاء مستحيييل رحيم يعمل كدا 


ريناد: انتي بتكدبيني وبدفعي عنو


في المطار 


رحيم: فروووح حبيبة قلبي وحشتيني اوي 


فرح: انت اكتر يا قلبي عامل اي 


رحيم: انا بخير بس اي اللي رجعك فجأة كدا 


فرح: الموضوع كله انك وحشتني وقررت اني هنزل استقر هناا 


رحيم: اخلي مفاحأة في حياتي كلها 


فرح تبقي اخت رحيم عايشة في لندن بقالها خمس سنين عندها 25 سنة عيونها بني وشعرها اسود وطويل بس هي اوزعة شوية😂


في العربية عند رحيم


فرح: انت لسة متجوزتش يا اخي 


رحيم: لاء كنت ناوي اخطب بكرة بس شكلك انتي اللي هتخربيها عليا 


فرح: ليه بقي ان شاء الله 


رحيم: الهانم سمعتني وانا بكلمك وافتكرتني اني بخونها 


فرح بضحك: تستاهل بس احنا لسة فيها يلا نروح لها عشان كمان اتعرف عليها وتشرح لها الموقف اللي هببته 


رحيم: حاضر يا تعباني 


وراحوا عند ريناد البيت 


ونهلة فتحتلهم 


رحيم: ازيك يا طنط 


نهلة من غير نفس: كويسة جاي ليه ومين السنيورة 


رحيم: طنط متفهنيش غلط زي ما ريناد فهمتني انا هفهمك كل حاجة ممكن ادخل وهفهك كل حاجة 


نهلة: اتفضلوا 


رحيم: اولا يا طنط دي اختي فرح وريناد سمعتني وفهمتني غلط 


نهلة: معلش يا ابني والله مكنتش اعرف ازيك يا بنتي عاملة اي 


فرح بمرح: انا بخير يا طنط 


نهلة: انا هقوم اندهل


ولسة مكملتش الكلمة وريناد طلعت من اوضتها وبتقول 


ريناد بعياط: ليك عين تجيب حبيبة القلب وتيجي ه هن ا 


خلصت الكلمة من هنا واغمي عليها يا تري اي اللي هيحصل 


يتبع.... 😉


اسفة علي التأخير بجد بس معرفتش انزلكوا بارت الصبح😔🤗


لو لقيت تفاعل علي البارت دا هنزل اللي بعده علي طول♥



(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت13🥰


ريناد: ليك عين تجيب حبيبة القلب وتيجي ه هن ا 


خلصت الكلمة من هنا واغمي عليها 


رحيم: ريناااااد 


نهلة: بنتي قومي يا حبيبتي 


رحيم: فرح اتصلي بالدكتوور بسرعة 


ودخلوها اوضتها والدكتور جه وكشف عليها وقال


الدكتور: مبرووك المداام حامل 


رحيم: نعاام


الدكتور: زي ما بقول لحضرتك كدا 


فرح بخوف: اتفضل معايا يا دكتور 


رحيم: دخل وقعد جنبها وفضل يدعيلها 


رحيم: ريناد صدقيني انا مخونتكيش فرح تبقي اختي والله 


ريناد بعد ما سمعت كلام الدكتور اتصدمت 


ريناد بصرااخ: اطلعوا برا مش عايزا اشوف حد هنا


رحيم: اهدي ياحبيبتي انا معاكي 


فرح واقفة ومش فاهمة اي حاجة في اي حاجة 


نهلة: يا بنتي متعمليش فنفسك كدا دا قدر ربنا 


فرح بعدم فهم: ما تفهموني في اي وازاي ريناد حامل 


رحيم: مش وقته يا فرح لما نروح 


ريناد: انا مش عايزا اشوف حد سيبوني لوحدي دلوقتي


وفعلا طلعوا وسابوها وفرح ورحيم روحوا 


فرح: ممكن افهم الأنسة حامل ازاي بقي 


رحيم: حكلها كل اللي حصل مع ريناد


فرح بعطف علي حالة ريناد: دي شافت كتيير اوي والله حرام اللي بيحصلت  فيها دا 


رحيم: يلا ادخلي نامي دلوقتي واعملي حسابك انك هتنزلي تشتغلي معايا في الشركة من بكرة 


فرح: حاضر 


نسيت اقولكم ان بردوا فرح خريجة كلية هندسة 


في صباح اليوم التالي في بيت ريناد 


نهلة: يلا يا بنتي عشان تاكلي ريناد رينااد


نهلة عمالة بتنده لريناد ومش بترد عليا راحت جنبها عشان تقومها لقيتها قاطعة النفس خالص 


يا تري اي اللي هيحصل مع ريناد هنعرف البارت الجاي😉


(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت 14🥰


نهلة: بتنده لريناد ومش بترد عليها راحت جنبها عشان تقومها لقيتها قاطعة النفس خالص 


نهلة: يا مصيبتي رينااد قوفي يا حبيبتي 


نهلة اتصلت برحيم وجه وحاب معاه الدكتور 


رحيم: دكتور طمني 


الدكتور: كانت محاولة انتحار عموما هي كويسة بس فقدت الجنين 


رحيم بحزن علي حال ريناد: تمام اتفضل معايا يا دكتور 


ريناد بدأت تفوق وبتعيط


رحيم: ليه تعملي فنفسك كدا انتي عايزا تموتيني وراكي 


ريناد بصرااخ: واللي فبطني دا لما يجي اواجه بيه الناس ازاي وهيبقي شكلي اي قدام نفسي 


رحيم: اطمني اللي في بطنك مبقاش موجود بعد اللي عملتيه 


ريناد: يعني مات 


رحيم: ايوا 


ريناد بحزن: والله مكنش قصدي اموته ولا كنت عايزا اموته بس مكنتش غي وعيي 


رحيم: عارف يا حبيبتي انتي ابرأ من انك تموتي طفل لسة مشفش الدنيا 


رحيم: اي رأيك ننزل نقعد في مكان هادي 


ريناد بإيتسامة متعبة: ماشي 


وريناد لبست وراحت مع رحيم وقعدوا في كافيه 


رحيم: ناوية تعملي اي الفترة الجاية 


ريناد: معرفش 


رحيم: اي رأيك تيجي تشتغلي معايا في الشركة 


ريناد: اللي تشوفه 


رحيم: مش اللي هشوفه انتي تقدري تنزلي تشتغلي معايا وتكملي دراستك من غير ما تفضلي حاجة علي التانية 


ريناد: ان شاء الله 


رحيم بغمزة: لسة علي اتفقنا ولو اي 


ريناد بكسوف: اللي تشوفه 


رحيم: يبقي لو معندكيش مانع نعمل الخطوبة بكرة طبعا بموافقة مامتك 


ريناد: موافقة بس انت متأكد من قرارك 


رحيم: انا لو مش عايز اخطبك مش هخطبك ومفيش حاجة تجبرني عليكي افهمي بقي انا بحبككك 


ريناد اكتفت بأبتسمة 


وطبعا رحيم قال لمامت ريناد علي الخطوبة 


تاني يوم في الخطوبة 


ريناد قامت لبست دريس لونه اوف وايت وسيبت شعرها ولبست تاج سيمبل وكانت قمر قوي وطبعا كل دا بمساعدة فرح اخت رحيم 


فرح: اي القمر دا يا رنوود


ريناد بكسوف: بس يا بت 


ورحيم قاعد مستني برا 


ريناد طلعت والكل انبهر بجاملها وخاصة رحيم 


رحيم واقف متنح: اي القمر داا بس يا ربي 


رحيم: بقولك اي ما نخليها كتب كتاب وخير البر عاجله 


ريناد بكسوف: بس يا بابا 


رحيم: احمم دادة عزيزة لو سمحتي تعالي 


دادة عزيزة: الف مبروك يا ابني والف مبرووك يا بنتي والله ووقعت يا رحيم وغمزت😉


ريناد بكسوف: الله يبارك في حضرتك


رحيم: احمم شكرا يا دادة


(سلمان كان مسافر عشان كدا محضرش الخطوبه عشان محدش يسأل عليه😂) 


ورحيم لبس ريناد الشبكة وبعدين رقصوا بعد كدا كل واحد روح علي بيته ومفيش اي احداث جديدة حصلت 😂 


في صباح اليوم التالي 


رحيم بيتصل علي ريناد 


رحيم: لسة نايمة يا هانم يلا يا ماما وراكي شغل 


ريناد: افف حاضر قايمة


رحيم: بتأفأفي في وشي 


ريناد: مكنش قصدي اقفل بقي عشان اقوم البس 


وفعلا جهزت ريناد ورحيم جه واخدها وراحوا الشركة وعرف الموظفين عليها وعرفها علي الشغل 


وريناد راحت علي مكتبها عشان تبدأ شغل والسكرتيرة دخلت لرحيم مكتبه 


نسمة السكرتيرة بدلع: ازيك يا استاذ رحيم 


رحيم بلا مبالاة: كويس في حاجة 


نسمة وهي بتقرب منه: انا قولت ممكن تكون محتاج حاجة قولت اجي اساعدك 


رحيم: لاء شكرا لو عايز حاجة هقول لريناد السكرتيرة الخاصة 


نسمة بغيرة: بس يا 


ريناد دخلت عليهم فجأة 


يتبع.... 😉


يا تري اي اللي هيحصل هنعرف البارت الجاي 😂😂


(عشقت مغتصبة)، احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت 15🥰


نسمة بغيرة: بس يا 


ريناد دخلت عليهم فجأة 


ريناد بقرف: في اي يا انسة ما قلك لو عايز حاجة هيقولي 


نسمة بدلع: استاذ رحيم يرضيك كدا


ريناد اتغاظت وراحت حابتها من شعرها ورحيم بيضحك في سره علي غيرة ريناد 


ريناد: في اي يا مسهوكة انتي انا سكتالك من الصبح 


ونسمة بتصوت ورحيم بيحاول يفك بينهم


نسمة بغضب: يرضيك يا استاذ رحيم الشحاتة دي تعمل فيا كدا 


خلصت الكلمة من هنا ورحيم ضربها قلم يطرقع علي وشها (تستاهل عشان تبقي تقرب لحاجة مش ليها😂) 


رحيم بغضب: نسمة لزمي حدودك واكلعي شوفي شغلك والا والله هرفدك 


نسمة بقرف: طيب يا استاذ رحيم 


وسلمان رجع من السفر وداخل مكتبه وهو معدي لقي فرح 


سلمان: فرووح اخبارك اي انتي جيبتي امتي 


فرح: سلمان ازيك انا جيت من شهر تقريبا 


سلمان: انتي بتعملي اي هنا 


فرح: انا بشتغل هنا 


طبعا لما رحيم سمع ان سلمان رجع عدي ريناد شوية وطلع عشان يشوفه 


رحيم: اخويا وحشتني عامل اي 


سلمان: انا بخير بس اي المفاجأت دي 


رحيم بغمزة: اي عجبتك 


فرح اتكسفت بس مبينتش دا 


رحيم: عموما هي هتبقي السكرتيرة الخاصة بتاعتك 


سلمان: شكلها هتلعب بقي 


فرح سمعت الكلمة دى وجريت علي مكتبها ووشها بقي زي الفراولة 😂


 رحيم: اتلم ياض دي بردك اختي 


سلمان بغمزة: اختك بس😂


رحيم: ماشي يا سلمان اما افضالك بس وسابه ومشي ورجع لريناد 


رحيم: احمم انا جيت 


ريناد: اهلا بالبيه اللي مقضيها


رحيم بغمزة: الغيرة هتاكل منك حتة يا رينادي 😉♥️


ريناد بزعل طفولي طب انا مخصماك ومش هكلمك تاني🥺


رحيم: لا عاش ولا كان اللي يزعل قلبي😉


ريناد: ما انت زعلتني اهوو 


رحيم: وانا مالي بس يا ليمبي هي اللي رامية جتتها عليا 


ريناد: وانت مبسوط صح 


رحيم بيحاول يستفزها: طبعاا اقصد لاء 


ريناد: والله يا رحيم ماشي انا هوريك وبدأت دموعها تنزل


رحيم: لاء متعيكيش مكنش قصدي والله بهزر معاكي 


ريناد: لاء انت وحش 


رحيم: خلاص والله انا اسف مش عمل كدا تاني 


ريناد: بشرط 


رحيم: اي هو 


ريناد: عايزا اكل شاورما 


رحيم: بس كدا دا انتي تؤمري يلا نروح ناكل شاورما


عند سلمان وفرح 


سلمان: احمم ممكن ادخل 


فرح: اه طبعا اتفضل 


سلمان: بصراحة انا ب...  


لسة مكملش الكلمة لقي شوية عصابة داخلين عليهم ومنهم مازن وضرب رصاصة جت في...  


يتبع... 😉


يتري الرصاصة هتيجي في مين نعرف البارت الجاي😊


 نزلتلكوا بارتين اهوو بمناسبة العيد تفاعل بقي عشان انزل البارت الأخير من الرواية 🥰♥♥


تكملة الروايه من هنااااااا


 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع