القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرة على الحب البارت 1_2_3بقلم الكاتبه الساحره في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



يلا يا بنتي خشي قسيهم بسرعه وانزلي وريهم لي 

ملاك بفرحه : حاضر ثم اكملت بحزن بس ابيه لو جه 

رحمه بفرحه لفرحتها : متخفيش هوه بيجي متاخر علي واحده هوه الطقم مش كان عجبك يلا روحي + هوه اصلا مش في البيت انا مش هقولك تنزلي بهوت شورت وبدي كات وبشعرك وهوه هنا انا بخاف عليكي وعلي حجابك اكتر من نفسك 

ملاك ببراءه طفوليه : حاضر ودخلت تقيسهم ثم نزلت لها 

༺༺༺༺༻༻༻

صقر بحب وهوه يشرب اخر محتويات الكأس بسكر : انا مش عارف اعمل اي انا بتعذب وهيه بعيده طب ليه منقربش 

ليه دايما مش شايفني ده انا البنات كلها تحت رجلي اشمعني هيه ده كله علشان السن وهيه الساذجه بتقول لي ابيه متعرفش اني بتمني اسمع اسمي منها هيه وبس حد يصدق اني الصقر دلوقتي يا صحبي 

اياد بحزن علي صحبه ونفسه ايضا فهو في نفس الداء : معلش يا صحبي بكره تقابل غيرها وتحب غيرها 

صقر بسخريه ودموع : احب احب اي ده انا كل ما احاول اقرب من واحده بتخيلها هيه انا طلعت خاين اوي يا صحبي خاين لعمي وللوعود ورمي الكأس بقوه وخرج وهوه لا يقدر علي النظر امامه 

خرج اياد سريعا واوصله للمنزل وذهب فهو لا يود اللقاء بمعشوقته الجنيه

༺༺༺༻༻༻༻

ملاك بفرحه طفوليه: شكلهم حلو اوي ثم اكملت بعبس طفولي بس قصيرين وضحكت علي هبلها ونزلت ولكن هناك قدر لا مفر منه 💔

رأيكم اكمل ولا لا

تعديل بسيط محدش هيفرق معاه وجودك او لا + ان الكل عارفني عشان مصلحته  فانا مش هرد عليكم حتي لو دخلت في مجال الروايات تاني 👍🏻

#صغيره_علي_الحب

#بقلمي الكاتبة الساحرة



ملاك بفرحه طفوليه: شكلهم حلو اوي ثم اكملت بعبس طفولي بس قصيرين وضحكت علي هبلها ونزلت ولكن هناك قدر لا مفر منه 

ملاك بسرعه وهيه بتنزل علي السلم بنط طفولي وهيه تحرك رأسها يمنيا ويسارا وفجأه وقعت ورجلها اتلوت ولانها مسكت في السلم بايديها مجبتش السلم كله 

ملاك بطفوله وهيه بتصرخ: رجلي اه رجلي يا رحمه رحمه 

(للاسف رحمه مكنتش سامعه لان اوضتها بعيده جدا وهيه اصلا عندها اعاقه في رجلها بتتحرك ببطئ شديد وما زادها هذا الا انوثه ودلال ولكنها تخجل بشده وتكره هذا الموضوع ولا تعلم ان هناك من احبها بشده بل عشقها ولا يفرق معه الا هي ❤👌🏻) 

ملاك بعياط وشكل طفولي مضحك للغايه فهي خدودها حمراء بشده وتمد شفتيها كلاطفال الصغار 

صقر بصدمه وافاق من سكره جري عليها : مالك يا حبيبتي اي اللي حصل 

ملاك بطفوله وهيه تمد شفتيه بعبس وتبكي بشهقات متتاليه : انا كن ت نازله من علي السلم عادي واكملت بشحوب وجه ومعملت ش شقا وه خا لص 

صقر بتوجس ونظرات شك : لا بجد طب احلفي 

ملاك بعبس ودموع وعفويه : بصراحه كنت بجري واتنطط وبعدين كنت عايذه اوري رحمه الطقم اللي كنت عايذه اوي قبل ما تيجي 

صقر بصدمه وهوه ينظر لها ملاك هذا ما قاله في سره نعم انها ملاك لم يتهم بنظراتها ولا بخجلها من نظراته يا الله كيف لا يري هذا الجمال 💖 شعرها الاسود كسواد الليل وعيونها الزرقاء وبشرتها الناصعه وعنقها وكل شئ فيها لم يستطع منع عينيه من النظر اليها يا الله انها كتله انوثه وجمال متحركه حملها بسرعه لكي لا يراها احد الحراس لم يفكر في انهم داخل الفيلا لم يفكر في شئ الا امتلاكه لها حملها وسط اعتراضها وما زاد الهم اقترابه منها يا الله الصبر وحاول منع عيونه عنها ولكن لا يستطيع حملها كالعروس ونظر لعينيها الزرقاء وتاه فيها وصعد لغرفتها وانزلها بهدوء كانها زجاج يخاف عليه من الكسر ولكنه عندما وضعها نظر لها بصدمه وفم مفتوح لاخره مما حدث 😳😳😳

༺༺༺༺༺

༻༻༻༻

اياد بسرعه وهوه يدور عربيته ولكن وجد رحمه تبكي بشده وهي تنظر لقدمها بحزن 

خرج مسرعا لها كل شئ ضاع هباء كل مخططاته لعدم اللقاء بها ضاعت وجاء اليها كالطفل المشتاق لامه 

اياد بسرعه وعشق : مالك يا رحمه بتبكي ليه 

رحمه ببكاء : لاني عاجزه لاني ناقصه لاني مش في نظر اي حد انثي فهمت ليه 

اياد بسرعه: متقوليش كدا انتي ست البنات انتي تاج علي الراس انتي احلي منهم كلهم انتي الانوثه عندك اكتر من اي بنت انتي الدلال والجمال ليكي عنوان بكفايه عيونك 

رحمه بصدمه فهي لاول مره تسمع كلام غزل من الجنس الاخر لا تعلم انه كان يمنع عنها الجنس الاخر بصفه عامه حتي اخوها صقر : انت بتقول اي كفايه كدب ومجامله فاضيه 

اياد بسرعه وضيق: كدب وانا من امتي قولت كلمه كدب الكلمه الكدب الوحيده هيه انك اختي لانك عمرك ما هتكوني اختي انتي حبيبتي انتي روحي انا بحببببك 

رحمه بصدمه وغباء: 😳********* 😳😳😳😳

#صغيره_علي_الحب

#بقلمي الكاتبة الساحرة



رحمه بصدمه فهي لاول مره تسمع كلام غزل من الجنس الاخر لا تعلم انه كان يمنع عنها الجنس الاخر حتي اخوها صقر وكان يتحجج بكلام كثير: انت بتقول اي كفايه كدب ومجامله فاضيه 

اياد بسرعه وضيق: كدب وانا من امتي قولت كلمه كدب الكلمه الكدب الوحيده هيه انك اختي لانك عمرك ما هتكوني اختي انتي حبيبتي انتي روحي اناااا بحببببك 

رحمه بصدمه وغباء : ابيه انت بتقول اي انا مش مصدقه 

اياد بغضب شديد: ابيه انا ابيه انتي عارفه اني اكبر منك بسنتين بس ثم انه حتي لو اكبر منك بعمر كامل الحب عمره ما كان بسن الحب بده وشده اليه ووضع يدها علي قلبه الذي ينبض بشده كانه سيخرج من مكانه 

نظرت له رحمه بصدمه ونظرت لعيونه بعيون القطط خاصتها 

(يا الله ارحميني انا لا استيطع البعد قلبي لكي وكلي لكي انتي فقط) 

لم يستطع اياد الصمود اكثر من ذلك اقترب وقبل"ها بغ"ضب وهي ساكنه بلهاء لا تعرف ماذا تفعل 

ابتسم هوه بشده عندما رأي صمود جسدها ثم رعشه سرت في جسدها يعلم انه الاول والاخير وواثق من ذلك رغم ابتعاد المسافات ولكنها محفوره في قلبه وعقله وعيانه وكل شئ فيه 

ابتعد عنها رأفه بحالتها ونظر لها وجدها تضع يديها علي شفتيها بصدمه لم تفق منها بعد 

اياد بعشق: تتجوزيني يا اميرتي ونزل علي ركبه امامها وامسك يدها الاثنان وبدأ بالغناء بصوته الجميل 💖💖💖

«بات الامل في عيني يروي الجفن صبرا🎼❤

والعشق في جسدي يجعلني ادور 🎼❤

والام الشوق تروي فؤادي عطشا وما ادراكي وما عشق القلوب 🎼❤

 يا اميرتي يا جميلتي يا سيدات كل النساء 🎼❤

لا تتركيني في وحدتي فالابتعاد عنك افتراء 🎼❤

يصعب علي تحمله وحان وقت الانتهاء 🎼❤

ساكون معك برغبتك وكما مولاتي تشاء 🎼❤» 

(اغاني المفضله بقي معلش 😂🥺) 

رحمه : ************** 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

(مش هقولكم قالت اي هيه 😂) 

༺༺༺༻༻༻༻

حملها كالعروس ونظر لعينيها الزرقاء وتاه فيها وصعد لغرفتها وانزلها بهدوء كأنها زجاج يخاف عليه من الكسر ولكنه عندما وضعها نظر لها بصدمه وفم مفتوح لاخره عندما وجده تحتضنه بشده ولكنه علم ما في الامر انها خجلت منه احس بدموعها فابعدها عنه ونظر لعينيها : متبكيش تاني وبدأ في الغناء لها بصوته الحاد وهي تبتسم بشده 😂🌚

«وانا وانتي كيان واحد ومين قال اننا اتنين 🎼❤

يجوز الشعر مش منصف بحق الكلمه لو فيكي 🎼❤

يجوز النص مش جامد لان الباقي في عنيكي 🎼❤

بتجمعنا الحياه صدفه ف بنسلم ونتكلم🎼❤

نعيشها بحب ومجازفاه ونحلف اننا اتنين 🎼❤

وعاشوا في بعض فاندمجوا فصاورا روحين بيتعايشوا 🎼❤

فنفس الشخص في الحالتين ❤🎼

انا وانتييي وانا وانتي كيان واحد ومين قال اننا اتنين 🎼❤» 

وقطع الاغنيه وقال بعشق: انا بحبك اووووي واقترب منها ودفن نفسه في حضنها وتمادي اكتر ودفن راسه في عنقها 

ملاك بصدمه: انت بتقول اي يا ابيه وابعدته بضيق انا لسه صغيره وانت اكبر مني ب 7 سنين يوم ما احب هحب واحد من دوري وانا في حد في حياتي ولما اخلص كليه هيتقدملي 

لم يعلم انه قال ما كان في قلبه حقا ولكن كلماتها كانت كالخنجر  ولم يصدق ما قالته هل هذه ملاكه البرئ سرعان ما فاق من صدمته واقترب منها بقوه وقيد يديها بجانبها وقبل"ها بق"وه وقال بغضب وغيره تشتعل صدره : انا هشوف ازاي حد هيفكر يقرب لك بس 

#صغيره_علي_الحب

#بقلمي الكاتبة الساحرة 

مش عايز تم عايذه رأيكم 🌚💖 والبارت طويييل جدا اهوه عشان كدا مش هتتفاعلوا وهتملوا صح 💔🥺

يتبع 

تكملة الروايه من هناااااا


 

تعليقات

التنقل السريع