القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت شبح تكملة البارت 12بقلم ملك نزيه


روايه : احببت شبح .

البارت : ١٢. 

تأليف : ملك نزيه . 

ملك : نعم يا حبيبتي .

جاسيكا : ملك انا شوفت احمد و هو بيخرج .

ملك : ايه بتهزري .

جاسيكا : لاء مش بهزر ده بجد .

ملك : اومال عملتي نفسك نايمه ليه .

جاسيكا : علشان مفضحكيش .

ملك : طب انتي عايزه ايه .

جاسيكا : انا اسفه بجد بس انتى عايزه حاجه ضروري .

ملك : عايزه ايه !!!

جاسيكا : ارتبطي بتيدي .

ملك بصدمه : ازاي !!!!! 

جاسيكا : تيدي بيحبك من زمان اوي بليز حبيه .

ملك : ما انا عارفه بس انا مش بحبوا .

جاسيكا : لو عايزاني مفضحكيش ارتبطي بيه ؛ انا عارفه انوا بيجيلك من زمان .

ملك : بس .

جاسيكا : مفيش بس انا هقول انكوا اتخطبطوا .

ملك : ايه .

جاسيكا : ها ولا افضحك .

ملك افتكرت أنها اصلا اتفقت مع تيدي اصلا .

ملك : انا موافقه .

جاسيكا خرجت وهي مبتسمه اووي .

جاسيكا : جماعه انا عندي خبر جامد اوي اجمد من خبر خطوبه يوسف .

كلوا فنفس واحد : ايههههه !!!!!!! 

جاسيكا : ملك و تيدي هيتخطبوا .

تيدي : ايه ؛ انتي لحقتي تقوليها يا ملك .

احمد بص نظره غدر : ده بجد .

ملك : ا..ا....اه ده بجد .

احمد  اخد حجتوا و مشي .

ملك : احمد يا احمد استني .

احمد ولا عبرها بس تيدي نده بمديقه : ملك تعالي هنا علشان نحدد يوم الخطوبه .

ملك : بس بابا و ماما لسه مجوش .

تيدي : هنحددوا لما يجوا .

ملك : ماشي .

الساعه عدت ١٢ و كلوا دخل نام ملك اتسحبت و طلعت علي شقه احمد و بمجرد أنها خبطت اتفجأت بصوت 

احمد : انا تعبت ؛ ممكن تسيبيني في حالي بقي .

صوت مش مسموع .

احمد : قولتلك تعبت انا مبقتش قادر استحمل .

صوت مش مسموع .

احمد : لو اللي انا بحبها عرفت ممكن تكرهني .

صوت مش مسموع .

احمد : بحبك ..........

ملك معرفتش تكمل سماع لأنها حست بيد اتحطت عليها .

ملك بخضه : مين !!!!!!! 🤔🤔 

تيدي : انتي سمعتي بودنك انوا بيحب حد تاني لسه بتحبيه .

ملك و ظهر بعض الدموع في عينها : هو ليه بيعمل كده .

ملك بدأت تعيط .

تيدي حضن ملك و بدأ يطبطب عليها .

تيدي : ايه رايك نخرج .

ملك : بس .

تيدي : مفيش بس يلا انزلي البسي احلي فستان عندك علشان نخرج .

ملك : انا مش عايزه .

تيدي : اخلي جاسيكا تلبسك غصب عنك ولا ايه .

ملك : خلاص خلاص ؛ بس هنروح فين ؟؟ 

تيدي : هفجأك .

ملك نزلت لبست فستان احمر رقيق ( طبعا كلكم عارفين هي لبست احمر ليه لو عارف اكتب في الكومنتس ) 

🩰🩰

تيدي من كثره جمالها فضل مصدوم و فتح فموا .

ملك بابتسامه خفيفه : في ايه .

تيدي : انتي جميله جدا .

ملك الابتسامه زادت شويه : شكرا .

وعملت بيديها قلب .

تيدي اخد ملك و نزل بس اللي قاطعهم ظهور احمد .

احمد : انتي رايحه فين .

تيدي : هننقي فستان الخطوبه عندك مانع .

احمد : الساعه واحده بليل هتنقي منين .

تيدي : في بوتيك هيفضل فاتح علشاني انا بالذات .

احمد : طب انا عايز اغير جو ممكن اجي معاكو .

و وجه كلاموا لملك : ممكن اجي يا ملك. 

ملك راحت وانجشت تيدي : للاسف مش هينفع انا خارجه انا و خطيبي بس .

احمد : هو الموضوع بجد ولا ايه .

ملك : اومال ايه اكيد بجد .

احمد شعر بسيف طعن في قلبه .

احمد : طب ماشي شكرا .

احمد اتجه الي عربته .

ملك : انت رايح فين .

احمد : خارج  .

ملك : رايح فين يعني .

احمد : هجيب بدله .

ملك : ليه .

احمد : علشان خطوبتكوا .

ملك : انت متأكد .

احمد : في ايه !!!!!

ملك : مفيش ؛ يلا يا بيبي نروح نشوف الفستان .

احمد ركب عربيتوا و تيدي و ملك ركبوا عربيه تانيه .

تيدي : انت مالك .

ملك فاقت من شرودها :م....م....مفيش  .

تيدي : لاء في ؛ ملك ممكن تديني فرصه و تجربي تحبيني .

ملك : بصراحه مش هقدر .

تيدي : ليه بس .

ملك : علشان انا بجد بحب احمد .

تيدي : انتي سمعتي بودنك انوا بيحب واحده تانيه .

ملك : مش مهم انا ممكن اخليه بيحبني .

تيدي : الحب من طرف واحد ده صعب قوي .

ملك : انا اسفه .

تيدي : بتعتزري عن ايه .

ملك : اني مقدرتش احبك .

تيدي : ممكن تحبيني بعدين لو حاولتي .

ملك : مظنش .

تيدي و ملك وصلوا البوتيك و احمد كان وراهم بالظبط و

اتفجأوا ب........

اسفه بجد علي التاخير بس كلنا عارفين اليومين دول صعبين ازاي 🥰

كل سنه وانتوا طيبين 💓💓🎉

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع