القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرتي البارت 4_5_6بقلم وحيده جميع الفصول كامله


#صغيرتي

بارت 4 _5_6

شمس بعصبية : مستحيييل 

المجهول: ى شمس بااشاا كدا انت خاطف الطفلة

شمس بهدوء : طب خلي امهاا تيجي فيلتي وقفل ف وشه ااسكة وطلع من الشركة بعصبية وراح الفيلة 

شمس بصوت فيه حزن : هممممس

همس وهى بتنزل من عالسلم جرت عليه حضنته واتشعلإت ف رقبته: نعم 

شمس بهدوء : ماما هتيجي تاخدك 

همس : بجدد

شمس بابتسامة : ايواا بس انا هخلي ماما تقعد معانا هناا عشان تفضلي معايا

همس بفرحة : بجد انا م مصدقة بحبك اوي ى ابيه 

شمس  بابتسامة : وانا كمان ى قلب ابيه 

( ملحوظة: شمس 23 سنة ) 

جت ولاء الفيلة وخبطت ع الباب بفرحة وفتحتلهاا كريمة :.

ولاء بدموع وفرحة : بنتيي فين 

كريمة : اتفضلي هى جواا 

همس اول م شافتهاا جرت عليهاا وحضنتها

ولاء بدموع : انا كنت خايفة لتروحي مني ى روحيي سامحيني مخدتش بالي منكك ثم اكملت بفرحة يلا عشان نروح 

شمس بهدوء: همس م هتطلع من الفيلة

ولاء باستغراب : قصدك اى 

شمس بهدوء : انا اتعودت ع وجود همس ف لو معندكيش مانع هخليكو تعيشو هنااا ف فيلتي 

ولاء : ....



#صغيرتي

بارت 5

ولاء بفرحة انهاا لقت مكان تقعد فيهه لان جوزهاا طردهاا م البيت : انا م هقدر ارفض لاني اصلا ملييش مكان اقعد فيه

شمس : ممكن تحكيلي قصتك

ولاء بحزن : انا جوزي بيضربني وبيعذبني وحصل مشكلة م كام يوم وطردنيي من البيت حتي ناسي ان عنده بنت

 ( ولاء ام همس لسة صغيرة 33 سنة ) 

شمس بحزن ع حالتهاا: هعوضك عن اللي شوفيتيه ونتي اختي الكبيرة ويشرفني انك تقعدي عندي 

ولاء بفرحة: م عارفة اقولك اى بجد شكرا اوي 

شمس بابتسامة : كريمة هتوريكي اوضتك نتي وهمس تقدري تطلعي ترتاحي ثم نادي ع كريمة 

شمس بهدوء : طلعيهم اوضتهم 

كريمة: حاضر 

همس بفرحة : انا مبسوطة اوي ى ابيه اني انا وماما هنقعد معاك 

شمس بابتسامة: وانا كمان ي قلب ابيه

........................................................ 

بعد مرور 3 سنين :.

شمس اتعود جداا ع وجود همس وولاء وكريمة وولاء اصبحوا صدقااء 

همس : ابيه بكرا هبدا مدرسة اعدادي خلصت م الابتدائي انا مبسوطة اوي 

شمس :  عاوزك بق تبقي شطورة وتذاكري وتطلعي الاولى زى كل مرة اتفقناا

همس بفرحة: اتفقناا

( شمس بق 26 سنة وهمس بقت 13 سنة ) 

بقلمي / شمس الزناتي

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

هيثم: يلا ى هموسه عشان المدرسة 

همس : حاضر جاية بسرعة احضرت شنطتهاا وخرجت مع هيثم 

همس : خلي بالك منهاا وانتى ى هموسه متقفيش مع ولاد فاهمة 

همس : فاهمة

اوصلهاا هيثم ودخلت همس المدرسة ودورت ع فصلهاا ودخلت 

محمد : لو سمحتي 

همس : اتفضل 

محمد : انتي حلوة اوي 

همس بخجل: ش شكراا 

محمد : نبق اصحاب؟

همس وقد تذكرت ما قاله لهاا شمس : لا اسفة م هينفع وسابته ومشت 

خلصت مدرسة وراح هيثم خدهاا ورجعهاا الفيلة

همس جرت ع شمس : ابيه ابيه 

شمس شالهاا : يومك كان عامل اى  

همس ببراءة : حلو اوي ف ولد جه قالي نبق صحااب بس انا قولت.....قبل م تكمل شمس قاطعهاا بعصبية وغيرة مسك ايديهاا جامد: نععععععم ى روووووح امممممك م اووووول ييووووم صحبتييليي..

التفاعل بيقل مش هنزل تاني النهارده.



#صغيرتي

بارت 6 

همس بخوف : انا نا

شمس بعصبية : انطقييي قولتيله اى 

همس بخوف : قولتله م هينفع

شمس بارتياح : ايواا كداا 

همس : ابيه انت لى م عاوزيني اصاحب ولاد 

شمس بهدوء : عشان عيب تصاحبي ولاد صاحبي بناات بس

همس: حاضر ابيه انا جعانة 

شمس شالهاا وابتسم : تعالي ى قلبيي كليي هموستي عاوزة تاكل اى بقااا

همس : بيتزاا 

شمس عمل اتصال :.

شمس : 5 دقايق تكون بيتزاا حجم كبيير عندي

الدليفري: حاضر ى فندم 

ولاء : بنوتيي عملتي اى 

همس : لعبت كتيير والابلة حلوة اويي ثم اكملت بخبث لسة متجوزتش وممكن تتشقط ف اى وقت 

ولاء بضحك وقد فهمت قصد همس : بت ى ملك تعالي عاوزاكي

همس بضحك : حاضر جاية 

شمس فى نفسه : ياااه ى همس لو تكبري وتعرفيي انيي م هحب غيرك

...... : هاا عرفت همااا فين 

.......: اهاا هما ف ....

.......: طب تعالي خد حلاوتكك 

.......: 5 دقايق وهكون عندك 

بقلمي / شمس الزناتي..

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

فى صبااح يوم جديد :.

شمس: يلااا ى كسولة عشان المدرسة 

همس : شوية بس 

شمس: لا يلااا قوميي عشان افسحك بعد المدرسة 

همس نطت من عالسرير : من بجد ههه طب نا هلبس بسرعة 

شمس بضحك : مصلحجية 

همس جهزت ونزلت :.

شمس : يلااا عشان اوديكيي

همس: يلا 

ومسك ايديهاا ومشو...

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ 

ف الشركة :.

هيثم : بقولك اى ياض

شمس : عاوز اى

هيثم: عاوز اتجوز

شمس : وانا مالي مكونش انا العروسة مثلااا

هيثم : دا انت غتت وسابهه وخرج وهو بيبرطم 

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

......: طالعة من المدرسة اهي 

......: خدرهاا 

......: تمام 

همس

 نازلة من عالسلم جه واحد من وراهااا و.....


يتبع 

تكملة الروايه من هناااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع