القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الفهد البارت الثامن بقلم سوسو


#عشق_الفهد 

#البارت_الثامن 

عشق: انا بق ادخل اخد شور عقبال ما فهد يجي 

دخلت عشق طبعا و كاميرا موجوده و صورته 

نزلت عشق تعمل عصير 

ودخلت مرام خدت الكامرا و خرجت من الغرفه و بعتت الفديوهات اللي واحد ونشرهم على نت 

فهد اول لما شاف الفديوهات اصدم

♕ـــــــــــــــــــــــــــــ👑ــــــــــــــــــــــــــــــــــ♕

فهد: ي ولد كلب 

اتصل بي حد ف نت انا عاوز الفديو اللي نزل ده يختفي ف ثواني وتعرف منين اللي عامل كده

زين:حاضر ي فهد 

رحيم: دخل علي فهد و هو متعصب انا لزم اموته انا عشق البرئيه تعمل كده 

فهد بي عصبيه: اهدي عشق اساسا متعملش كده انا عارف ومتاكد انها متعملش كده ولو عارفت مين هقتلو 

رحيم: أنت بتقول ايه أنت عاوزني قاعد كده واشوف شرفي بيروح و اسكت أنت اهبل ي فهد ولاا ايه

فهد بي عصبيه: عشق مراتي يعني ده تخصني يعني انا اللي هخصر كل حاجه يبق لزم نفكر بي عقل 

تلفون فهد رن 

فهد: لو ي زين عارفت حاجه 

زين: اهاا انا مسحت الفديو و كمان دخلت عل الاكونت بتاع الواد اللي نزلو ودخلت وعملت حاجة ف الفون ولقيت مكلمه مبينها ومبين مرام بنت عمتك ي فهد 

فهد بي صدمه: مرام 

زين: اهاا مرام

رحيم قاعد مش فاهم حاجه ولاا فاهم مين زين وايه اللي دخل مرام في الموضوع 

فهد بي عصبيه: مرام ده يومها اسود 

نزل وركب العربيه و رحيم وره بي العربيه و هو مش فاهم حاجه 

وصل القصر 

فهد: مراممممممممممم

صوت فهد هز اركان المكان البيت 

مرام تخضتت من صوت فهد

مرام بخوف: نعم ي فهد 

فهد: أنتي ي بنت الكلب بتصوري مراتي انتي بصوري معراتي ي بنت الكلب 

مرام برود: اهاا صورتها وعشان اكسر عنها وكسر عينك وعين اخوها وعشان إنت بتاعي ي فهد هي احسن مني في ايه ها احسن مني في ايه 

دهشان و رحيم و امه و الخدم مصدومين من رد مرام

فهد: انا لو اطول اشرب من دمك هعمل كده بس انتي ملكيش قوعد هنا خدي هدومك و عل مصر ومشوفش وشك هنا تاني يلاا و

طلع فهد بق ي خبط علي عشق مش بتفتح وقفل علي نفسه وهو سامع صوت عيطه 

فهد: اهدي ي قلب فهد انا عارف انك متعمليش كده وانا جبتلك حقق ومسحت الفديو 

عشق بعيط: انا بقيت شكلي وحش قدام ناس كلها ي فهد 

فهد: افتحي ي قلب فهد  افتحي 

عشق: فتحت وحضنت فهد 

فهد: اهدي ي قلبي انتي انضف انسانه في الدنيا ومفيش زيك وانا مسحت الفديو خلاص 

رحيم طلع لق عشق وقف وحضن فهد و بتعيط 

رحيم: قلب رحيم ميعيطش ابد عشان انا عارف عشق كويس صح 

فهد بغيره: ايه قلب رحيم بس ده هي قلب فهد بس 

فضلو يتخنقو وعشق وقف بضحك عليهم 

بعد كده 

فهد: يلا ي قلبي روحي البسي عشان عملك موفجأه وغمز لها 

عشق لبست بنطلو بوي فرند مقطع من عند روكبه و تيشرت احمر وكوتشي ابيض و عملت شعره ديل حصان

ونزلت وفهد كان لبس بدله سواده و وكان موز اوي 

وركبو العربيه مشيو

عشق: براحه ي فهد شويه مش كده 

فهد: اصلا العربيه مش راضيه تقف الفرمل سيبه 

ومره واحده العربيه اتقلبت بيهم 

وهنا خلص البارت 

وكل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم

تكملة الروايه من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع