القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اعاقتي ولكن اقتباس من البارت الأخير بقلم ميرا ابو الخير


#اعاقتي_ولكن. 

اقتباس من الاخيرة. 


ادم بغضب:  ملكيش فيه حياتي وانا حر مش اتجوزتي علي خلاص بقا. 


علي بغضب:  الزم حدودك معها احسن لكككك. 


هاجر بزعيق:  كفايه انتو الاتنين فيه ايههه خلاص. 


مريم بانهيار:  انا مش عاوزه حاجه من حد كفايه كده. 


علي ببرود:  وانا بقا ليا كلام تاني. 


عند جنة. 

جنة بصراخ:  انت عبيط انا بحبه هوو. 


عزت ببرود:  خلصتي امضي. 


جنة بعناد:  مش همضي يا عزت انا مبحبكش. 


عزت بغضب زقها ع السرير ووو.... 


عند زهرة. 


زهرة بخبث:  نفذ جاه الوقت. 


الشخص:  والتمن. 


زهرة:  تجيب لي روح هاجر وادم تاخد نص الثروة. 


الشخص بطمع:  اعتبريه حصل. 


عند هاجر وقفه في البلكونه لاقت يلي بيصوب مسدسه عليها:  اتشهد''ي ع روحككككك. 


بتخض من شكله وطلقة بتصيب ووو.... 


#يتبع.... 


دا اقتباس صغير من الاخيرة محدش يحكم لسه... اللي عاوز البارت الأخير يعمل متابعه من هنااااااا


كل سنه وانتو بخير... 


Mira Abulkhair


 تكملة الروايه من هنااااااا

تعليقات

التنقل السريع