القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سمراء احتلت قلبي البارت الرابع بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

اسفه علي التأخير

#سمراء_احتلت_قلبي #البارت_4

بعد م الاهل مشيو

سيف: انا عايز اخلف زي م قالو


منه: نعمم


سيف: اي


منه: انتا مش شايف الي بتقولو


سيف:لا اتعميت


منه وبتجز ع سنانها:بعد الشرررر


سيف: خايفه عليا ي قطه


منه ببرود: لا


سيف: والله طب ماشي


منه: هو مش انتا كنت متجوزني غصب


سيف: اه


منه: وعايز تخلف مني؟ 


سيف: غيرت رأيي خلاص انا داخل انام


منه: انا كمان هنام 


سيف: والله ماشي


منه ضحكت ودخلت نامت وهو دخل نام

في اليوم التالي

سيف بيصحى عشان يروح الشغل 


سيف: اي يبني عامل اي


كريم: بخير انا سمعت انك اتجوزت لا و اي البت 


سيف بمقاطعه: اياك تجيب سيرتها فاهم


كريم: اي دا انتا وقعت ولا اي


سيف: لا بس الي احنا بنعملو دا حراام اصلا وبطل كلامك الي زي الس"م دا فاهم


كريم: خلاص يعم في اي


سيف: مفيش انا هخلص شغل وهمشي


كريم: مش هتسهر معانا


سيف: لا مش هسهر


كريم: ليه ده في م'زز هناك


سيف: قولت مش هتز"فت


كريم: ماشي يعم الحلو


سيف قعد مع نفسو 

هو دي الي انا كنت. بضحك عليها؟ دي الي انا كسر"ت بخاطرها قبلت تتجوزني 

قلبو: هتحبها ولا اي ي سيف

عقلو: لا مش هيحب هو ملكش دعوه انتا

سيف: شششش اسكتتتوو

سيف خلص شغل و روح البيت


ف البيت روح لقى منه ف المطبخ


منه: انتا جيت


سيف: اه تعالي عايز اتكلم معاكي


منه: خير في اي


سيف: انتي ليه قبلتي تتجوزيني مع اني قبلها كنت جار"حك


منه بهدوء: مش عارفه 


سيف: مش عاارفه؟ 


منه: ايوه


سيف فجأة جالو اتصال بيقولو


سيف: نعمم ي رو"ح اااا"مك

يتبع

توقعو بقا

#سمراء_احتلت_قلبي

#نورهان_نشأت

اسفه والله بس تعبانه شويه انهارده عشان كده منزلتش من بدري

تكملة الروايه من هناااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع