القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله ملكت قلب صعيدي البارت الخامس والسادس بقلم امل ذكي جميع الفصول كامله


قاصر وصعيدي 🥰❤

رقصت حياه بامتياز لان امها كانت بتعلمها وبيهزروا وهيه بتحب الرقص جدا 

(مبدأ اللي حصل حصل انا هعيش حياتي وافرح بيها حتي لو دقايق) 

الساعه 12 منتصف الليل خلص الفرح وطلع سيف وهوه من جواه حاجه هيقولها اكيد ولكن لما دخل كانت صدمته ان حياه لبست لبس اكبر من سنها بكتير نظر لها بصدمه وجر"اءه 

حياه بلا مبالاه مصتنعه : خلص اللي انت عاوزه بس سيبني اكمل تعليم 

اقترب منها بجر"اءه غمضت حياه عيناها بسرعه عندما رأت تركيزه علي شفت"يها وضع سيف يديه علي شفت"يها ومسح الروج بحنان وهو ينظر لعيناها المقفوله ورموشها وجمالها 

سيف بهمس : فتحي عيونك يا حياه 

حياه وهيه تفتح عينها ببطئ اثار مشاعر لم تكن بداخله من قبل نظر لها ولعيونها بحنان شديد وعشق للونهم الشبيه للسما بجمالهم اقترب اكثر غمضت حياه عيناها بسرعه شديده وهنا قبل سيف عيونها بتوهان وتردد ابتعد سريعا عندما شعر بدموعها 

سيف بقوه : بصي يا بنت الناس انا هخليكي تكملي تعليمك ومش عايز حاجه ويلا غيري  اللي انتي لابسه ده وقال في نفسه مش انا اللي استغل قاصر واخد منها حاجه مش عايذها وراح يغير هدومه لهدوم مريحه 

وخرج لقي حياه بترقص رقص شعبي جميل جداً اعجب بيها برغم صغر سنها هيه مختلفه هذا ما قاله راح ليها وغير لاغنيه يحبها بجرا"ءه 

سيف بابتسامه: بحب الاغنيه دي اكتر 

اكملت حياه بلا مبالاه مصتنعه وخجل شديد وجهها احمر ثم جلست بعد فتره وهيه بتضحك بخجل علي كلمات الاغنيه 

«انتي في عيوني سندريلا» انتهت الاغنيه وجاءت اغنيه هاديه شد سيف ايدها بحنان وانسجموا علي اغنيه «يا ورده مكانها في البستان ❤» 

بعد فتره خلصت الاغنيه 

سيف باقتراح وهوه ينظر لعيونها بهدوء : اي رأيك نبقي صحاب 

حياه بعدم اقتناع : مش هتستحملني 

سيف بقوه صعيدي : وه عاد انتي بتتحدتي كيف 

ضحكت حياه علي لهجته الصعيديه 

وقالت بفضول طفولي : ممكن تعلمني اتكلم زيكم 

سيف بحنان : شرط اننا نبقي اصحاب اللي اطلبه تنفذيه واللي تطلبيه انفذه 

حياه بفرحه : ماشي 

راح سيف علي السرير وهوه بيشد حياه واخدها في حضنه وسط اعتراضها وخجلها الشديد وناموا 

تاني يوم صحي سيف علي صدمه وان حياه كانت 😳😳😳😳😱😱😱

جماعه عارفه ان البارت مش حلو ومش طويل بس انا حاسه اني مش طايقه حاجه ومخنوقه والله العظيم بطريقه فظيعه فبتمني متزعلوش مني والله انا نزلت عشان محدش يزعل غير كدا مكنتش نزلت 💔💔

#طفلة_ملكت_قلب_صعيدي

#بقلمي Amal Zaki


غضب وغيره صعيدي ❤🥰

راح سيف علي السرير وهوه بيشد حياه واخدها في حضنه وناموا 

تاني يوم صحي سيف علي صدمه وان حياه بتجري في القريه وكل الناس شايفها نزل بسرعه وطلع لقياها حاطه الهاند فري في ودنها ومش شايفه حد وبتجري قدام القصر وحواليه والناس بتتفرج عليها جري عليها بسرعه وشدها من ايدها وشالها علي ضهره ودخل بيها القصر وطلع اوضتهم بغضب 

سيف بغضب وغيره شديده : ممكن افهم كنتي بتعملي اي 

حياه بلا مبالاه : كنت بجري فيها اي

سيف بغيره: هوه انتي فاكره نفسك في بيت ابوكي واكمل بغضب اسمعي يا بنت البندر الكلام ده في الفيلا بتاع ابوكي هنا مفيش الحديت ده واصل وقال بعيون حمراء من الغضب والغيرة فاهمه ياااااك اعيد الحديت تاني واللبس ده يتولع فيه يلا البسي لبس حشم 

حياه بغضب وقوه : انت فاكر نفسك هتتحكم فيا ولا اي لا فوق لنفسك واعمل اللي انا عايزاه طالما مش غلط وانا مش هجري بفستان لازم اجري بترنج بس واسع اهوه والحجاب مقلعتوش ولا انت عايذ تعمل مشكله وخلاص 

سيف وهوه يحاول الهدوء : بصي عشان لو اللي حصل ده اتكرر انا ممكن اجتلك انتي مراتي ولازم تسمعي كلامي وتنفذيه بالحرف ويلا انزلي معاهم المطبخ حضري لجوزك الفطور 

نزلت حياه بغضب اول درجه وهيه تقول في سرها رخم 

سيف بابتسامه بارده: وبارد كمان 

نزلت حياه بسرعه خوفا من ان يفهم ما تفكر فيه 

بعد نص ساعه طلعت حياه بالفطور وسط اعتراض الجميع وذهولهم مما فعلت تحت مسمي عروسه مبتفهمش 🫤🙃

سيف وهو ينظر للاكل بانبهار : مين اللي عمل الاكل ده 

حياه بغرور : انا  

سيف باعجاب: اممم وبدأ ياكل البيض لقاه مسكر  🫤

ضحك سيف بداخله وقال : اممم مش هتاكلي 

حياه : لا انا كلت 

سيف بخبث : طيب خدي اللقمه دي مني ولا انتي حاطه سم 

حياه بغضب : خدتها من ايده وكلتها وتقيأتها في نفس الثانيه 🫢

حياه بخجل واحراج ووشها احمر وتردد : اصل اصل هما حطوا لي السكر والملح جمب بعض فماخدتش بالي 

(مش انا لا 😌💔) 

سيف بضحك : انا برده قولت ان الشكل مش كل حاجه 🙂😂

حياه بغضب : انا غلطانه قوم اعمل اكل لنفسك وبدأت تلعب يوجا 😊

لعبه البنات المفضله 🥰 وسط اعجابه بيها ولكن بداخله لا يعترف ❤

جاء اتصال لسيف غير كل حاجه 

سيف وهو يرد : الو مين 

؟؟؟ : *******

سيف بصدمه ودمع : اي لا حول ولا قوه إلا بالله 

شعرت حياه بنغزه في قلبها 

حياه بسرعه : في اي يا سيف

سيف بعيون دامعه : امسكي اعصابك 

حياه بغضب وعصبيه : في ايييييه يا سيف 

سيف وهو يحاول التماسك: ******** 💔💔💔💔

وقعت حياه ونبضها اصبح ضعيف جدا 

صرخ سيف باسمها : حييييياه 💔💔💔

مش حلو وحزين 💔 زي حالتي 💔

ادعوا لي ابقي كويسه ولو اتحسنت هنزلكم بارت كمان 

#طفلة_ملكت_قلب_صعيدي

#بقلمي Amal Zaki

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

تكملة الروايه من هنااااا
 

تعليقات

التنقل السريع