القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صفقة زواج البارت الخامس بقلم الكاتبة الصغيره



صفقة زواج


بارت 5

سليم.. اييه  الووو  باباا   راح فين ده؟  


لورين  صحت.. فى حاجه ولا اى 


سليم.. لأ مفيش  بس هننزل بكرا  عشان  بابا محتاجنى في الشركه  


لورين.. وانا كمان  بابا وحشني  


سليم.. انا  نازل  ابقي افطرى انتى  


لورين.. ماشي  


سليم.. ولا  منزلش 🙃


لورين ضحكت.. براحتك  


سليم.. لا ده احنا نطلب فطار  وتأكلينى في بوقي بقي  


لورين.. واقعد علي  رجلك  😒 انت  بتقول حاجات غريبه  كنت  هموت واضحك  والله بس في الاخر كشفتنى 


سليم.. ده المفروض يحصل  اصلا  لكن  انتى معندكيش  ب ربع  جنيه رومانسيه  كأنى متجوز واحد صاحبي  


لورين.. مالى  يعنى  لو مش عاجبك  طلقنى  😌 


سليم.. قريب  حاضر  


لورين  حست بحزن  هى مش عارفه ليه.. بجد؟  


سليم.. ليه مش عايزه نتطلق  ده انتى مش طايقانى  صح ولا ايه 


لورين  .. لأ انا بس  بسأل  عشان اجهز  الاحتفال بتاع الطلاق  


سليم.. يعني للدرجادى  عايزة تخلصي منى  ولا عشان  تروحي لادم  


لورين.. ادم مين  


سليم.. اللى قارفانى  بيه ده  على فكره انا بدأت  اتضايق منه  


لورين  ضحكت  عليه.. ده حبيبى  بعشقه اصلا  


سليم اتضايق.. والله!!  مين ده يعنى  


لورين.. وانت اى اللى مزعلك كده  


سليم.. مش  يمكن غيران؟  


لورين  .. احمم  معرفش  انت ادرى  بس اللى  بيغير ده  بيكون  حابب الشخص  وانت مش بتحبنى  


سليم  .. مين قالك مش يمكن  حبيتك  


لورين  وشها  احمر 😳😳 


سليم  ضحك على شكلها  ... يااه  ده احنا  بنتكسف اهو  😂😉 


لورين  .. بس بقي  انت رخم  وجت  تقوم  شدها  ليه  


سليم.. مش هتقولي مين ادم 


لورين  تحاشت النظر في عينه  .. حبيبي  


سليم  رفع وشها  ليه.. مينفعش حد  يبقي حبيبك  غيرى  فاهمه!  


لورين  اتوترت  .. ده  كان بطل فى روايه  يا سليم  اسمه ادم الكيلانى  انت  مكبر  الموضوع  اوى يعنى  


سليم.. وبتحلمى  بيه  🙂 


لورين.. كنت بكراش عليه  بس روان الحربايه اخدته منى  😂 


سليم  .. روان مين؟ 


لورين.. وانت  مالك هو  اى انثى وخلاص 


سليم بخبث.. يعنى  عشان اكراش عليها  اشمعنا انتى يعنى  


لورين.. والله!!  على فكره  هى متجوزه  اصلا  ريح  بقي  


سليم  .. امم وانتى  متضايقه ليه 


لورين  .. عشان...  م فيش  ابعد  بقي  خلينى  اقوم  


سليم ضحك  عليها  وسابها  تقوم  وهى  دخلت الحمام  جرى  🏃‍♀️ 


✈️✈️✈️✈️ وصلوا مصر 


سليم دخل وهى  جمبه  


منى.. حمد لله على السلامة يا حبايبي  


سليم.. الله يسلمك يا ماما  


منى.. اطلعوا  ارتاحوا  وبعدين  هصحيكم على الغدا  


سليم.. بابا فين؟ 


منى.. فى الشركه 


سليم.. ماشي  


سليم.. يلا  يا لورى 


لورين.. حاضر  


لورين.. اى  لورى دى؟ 😂 


سليم.. كسلت انطق  النون  


لورين.. ماشي يا سلي


سليم.. كسلتى  تنطقي  الميم   😂 


لورين.. ايوه 😌 


سليم.. يااه  كنا ماشين من هنا مش طايقين  بعض  ورجعنا  كده  فعلاً مفيش حاجه بتفضل علي حالها 


لورين.. م انا  لسه مش طيقاك عادي  يعني  


سليم.. والله؟  


لورين  .. ايوه  اى بتبصلى  كده  ليه  يا ماما  🏃‍♀️🏃‍♀️ 


سليم  .. انزلى من ع السرير يا جبانه 


لورين  .. لأ  


سليم  .. فضل  يلف وراها  وهى  تنزل وتطلع على  السرير  


سليم  مسكها  اخيرا  .. هبط يخربيتك  😂😂 


لورين.. وانا 😂 


سليم  خدها فى  حضنه  وهو  نايم  .. نامى  بقي  عشان  مش قادر  والله نعسان  


لورين.. فكرتك  هتعاقبنى  الحمدلله  


سليم  .. ما احنا  لسه  فيها  اهو  


لورين  .. خلاص  آسفه  هنام والله خلاص  🙂 


سليم باسها في خدها ونام   


تاني  يوم  كان  فى الشركه  وهى  فى الاوضه  بتكلم  صاحبتها  


لورين.. لأ  هو  قالى  مش يمكن  حبيتك  يبقي معترفش  كده  


هايدى.. يعنى  عايزه  توضيح اكتر من كده  ايه يعنى  انتى  غبيه يابت  


لورين.. يعنى اعمل ايه  


هايدى.. اعترفى  انتى كمان  وقوليله 


لورين.. لا  طبعا  


هايدي.. ليه  ده جوزك  انتى عبيطه  


لورين  .. والله  انا كمان  حبيته وبحبه يفضل جمبى ويعاند فيا  ويحضنى  ووو


هايدي.. بس  بس  كفايه راعى  انى  سنجل  🙂 روحى بقي  قوليله بدل  ما يشوف  واحده  تانية  يا فالحه  


لورين.. خلاص  اول  ما يدخل  هقوله  سليم  انا  بحبك  وهطلع  اجرى  عشان  بتكسف منه  


هايدي.. انتى  متخلفه  يابت  حد  بيعترف  لحد كده  


لورين.. امال  اعمل ايه  


هايدى  .. هقولك 


------------------------

 اليوم عدى  وسليم رجع من الشركه بليل  


منى.. مش هتاكل يا سليم 


سليم.. لأ مليش نفس  لورين اكلت ولا لسه 


منى.. لسه  قالت هتستناك  


سليم.. هطلع  اخد دش وانام  مش قادر  


منى.. براحتك يا حبيبي  تصبح على خير 


سليم.. وانتى من  اهله  


دخل  الاوضه  لقاها ضلمه  


سليم.. اى ده  الأوضة ضلمه ازاى  ولورين بتخاف  ليكون  حصلها  حاجه  ورايح  يفتح  النور  اتكعبل  فى  الكرسي  .. ااااه 


لورين  .. سليم  انت كويس فتحت  النور  بسرعه  وراحتله  


سليم  مغمض  عينه من  الوجع  عارفين  لما  صابع رجلك الصغير  يتخبط  دى 😂🥲 


سليم  فتح عينه  لينصدم من  شكلها  


كانت  لابسه  فستان  احمر كت  مبين بشرتها ناصعة البياض  وسايبه شعرها  البنى  الطويل  وحاطه ميكب خفيف    


سليم.. ايه ده  


لورين.. ايه!؟ 


سليم.. انتى قمر اوى  


لورين  انكسفت وشها احمر  بقي زى الفستان اللى لابساه  


سليم  راح  عندها  ورجع  شعرها ورا ودانها  وحط  ايد على  خصرها.. مكسوفه  منى ليه  


لورين.. عادى مش مكسوفه  


سليم.. بس مكنتش  اعرف  انك جامد كده  كان فين  الفستان  ده  مشوفتهوش  ش


لورين  .. بس  بقي  يا سليم  


سليم.. تعرفى  انا كنت  راجع  مش قادر من التعب  بس بعد ما شوفتك  روقت  واسمى بيحلو  لما  بتقوليه 


لورين.. تعبان مالك  انت  كويس يعني  ولا حاسس  بإيه  


سليم  شدها  ليه تاني  .. اهدى اهدي  انا كويس  اهو في ايه  متبعديش  عن  حضني تاني بقي عشان  متعبش  😉


لورين.. يا سلام  🙈


سليم.. كنتي قافله  النور  ليه  بقي  


لورين.. كنت  عامله  مفاجأة  ليك  


سليم.. الله  مفاجأة  اي هى بقا  


لورين  .. كنت هاجي  من  وراك  واضربك  واطلع  اجرى  


سليم.. اى  القرف ده  🙂 مش عايز مفاجأت  تاني  انا  كفايه  اتفاجأت من الفستان  الجامد  ده  بس  عاجبنى  اوى  واللى  لابساه  اجمد  


لورين  استجمعت  نفسها  وغمضت عينها  وبتاخد  نفس  


سليم  بعدها شويه.. ايه  هترجعى ولا ايه  👀


لورين  .. يووه  ده انت  رخم  كنت هقولك حاجه  


سليم  ضحك.. قولى  


لورين  .. احمم  بصراحه  انا  


سليم.. هاا 


لورين.. انااا وبتاخد  نفس  


سليم.. هااا  بقي  انتى ايه؟ 


لورين.. بحبك  


سليم  😮😮 


لورين.. ايه؟ 


سليم.. لا مش مصدق  بس  ده  اكيد  مقلب   


لورين.. تؤتؤ🥺  وحضنته  


سليم حضنها  جامد  .. وانا بعشقك يا قلب سليم  


لورين  .. مش  هتسيبنى  أبداً  صح  !  أنا  بطمن  بوجودك  وبحبك  تفضل جمبى 


سليم.. أبداً  انا  جمبك  دايما  


لورين  حضنته  تاني  


ومقضين  طول  الليل  احضان  بقي  وانا  وشوية  السناجل اللى  بيقروا  الرواية  قاعدين  نقول  هيحح يسلااام  🤤🥰😂😂😂😂  


مش  لازم  اقول  حصل بعد كده ايه  طبعاً انتوا عارفين  🌚 


عدى  شهر  وهما  نفس الشيء  وحياتهم بقت  جميله  وسليم  حبها  اكتر واكتر  


قاسم  .. العقد هيتمضي  بكرا  ماشي  


سليم  .. ماشي  يا بابا 


راحوا  الشركه  ومضوا  العقد  بس  سليم  لسه  مقرأش  ورق  الصفقه  كانت مع  رضوان  ابو  لورين   خلص  شغله  وروح  البيت  


لورين  .. اتأخرت  كده ليه  


سليم.. كان في اجتماع  يا حبيبتى  


لورين.. ماشي  ربنا معاك  


سليم  .. وحشتيني  


لورين وهى حاطه ايدها حوالين رقبته.. يا سلام  لحقت  اوحشك  


سليم.. اه والله  لو ينفع افضل قاعد معاكي ليل نهار  ومروحش  الشركه  يا سلام  


لورين  فكتله الجرافته  وفتحت  زراير  القميص  .. طيب  يلا عشان  تغير  ونتعشي  قال  تقعد من الشركه  عشان  حمايا  ينفخك  ههه  


سليم  .. عمال  اقولك  وحشتيني وبتاع  وتعبان  وانتى ولا هنا  


لورين.. الله  اعمل ايه يعني  


سليم قرب  منها  وبعدين با*سها  وفضل على هذا الحال  وهى  انسجمت معاه  بعدين  بعدت  تاخد نفسها 

وهو  كمان بعد  


سليم.. بحبك 


لورين.. وانا  بموووت  فيك  يلا  ادخل  غير  بقي  لما  اجيب العشا  


_________________

  

عدى كام يوم   وسليم  كان قاعد  بيقرا  ورق  الصفقه   مره  واحده  انصدم   ان  ابوه  طلع  مزور  الاوراق  ومخلى  رضوان  يمضي  على  ورق  مضمونه انه بيكتب  الشركه بتاعته  ل قاسم  بتوكيل  منه  وكمان  راهن  الفيلا  ليه  وهتتسلم  بعد  3 شهور  وكده  رضوان  يعتبر  فلس  🙂 


سليم.. ازاى  بابا  يعمل  كده  ده كدب  عليا   رمى  الورق  على المكتب بعصبيه  وخرج  


فين  بابا  


السكرتيره.. روح من  ساعه  يا سليم  بيه  


سليم  ركب عربيته  وراح  البيت  بعصبيه   


_________ 


لورين.. يعني  رأيك  اعمل كده  


هايدى  .. ايوا  اشترى واحد  وشوفي  اتأكدى  


لورين.. حاضر  


بعد  ساعه  كانت  ماسكه  اختبار  الحمل  فى  ايدها  وهتطير  من الفرحه  وعماله  تتنطط  كل  شويه  


سليم  وصل  وهى  سمعت  صوت العربيه  وكانت  مبسوطه   ومستنيه  رد  فعله  لما  يعرف  انها  حامل 


سليم.. فين  بابا  


منى  .. فوق  فى المكتب  مالك  فى حاجه ولا ايه 


سليم  .. مفيش  وطلع  فوق  


قاسم  .. فى  ايه  


سليم.. ايه  اللى  فى  عقد  الشركه  ده  


قاسم.. ماله  العقد  


سليم  .. بابا  متعصبنيش  العقد  متزور  انت  ازاى  تعمل  حاجه  زى  دى 


لورين.. يووه  هو  اتاخر  كده ليه  انا  مش  قادره  اتحمل  هنزل  اقوله  خرجت  من الاوضه  وسمعت  صوت  زعيق  عند  المكتب  وقفت  تسمع فى ايه  


قاسم  .. اى  اللى  متزور  ده  وبعدين  هو  مش  اتمضي  وخلاص  بتدور  ف اللى  ملكش فيه  ليه  


سليم.. يعني  ايه  مليش  فيه  الشركه  دى  بتاعتى  معاك  صح  وبعيدا  عن  كده  انت  سرقت  ابو  مراتى  وضحكت  عليه  مخليتش  حيلته  جنيه  مش  ده  صاحب  عمرك  ولا  انت  الفلوس  عمتك  


قاسم  .. اتكلم  بأدب  معايا  وبعدين  انا  معملتش  حاجه  من وراك  كل  ده  انت  موافق  عليه  وبعدين  مراتك؟  دلوقتي  مراتك  مرات  مين  دى  انت  هتصدق  نفسك  انت  متجوزها  غصب  عنك  عشان  الصفقه  اللى  بينا  وبين  ابوها  تكمل  صح؟  صح  ولا  نسيت  


سليم  .. بس  انت  متفقتش  معايا  على  كده  ومقولتيش  انك  هتاخد  منه  كل  الشركه  والفيلا  وكل  فلوسه  انت  قولتلي مجرد  اسهم  وبس  وده اللي خلانى  اوافق   انت  كدبت  عليا  


قاسم  .. الشركه  انا  الوحيد  اللى  خايف  عليها  وبعدين مانت  متجوز  بنته  ابقي  أصرف  عليها  وهو  كده كده  هيموت  من حسرته  لما  يعرف  ون املاكه  ضاعت  ولو  عايز  تطلقها  زى  ما اتفقنا  هبقي  اديلها  قرشين  


كل  ده  ولورين  واقفه برا  بتسمع  وكل كلمه  بتقطع  فيها  مليون  مره   مره  واحده  باب  المكتب  اتفتح  


سليم  بصدمه.. لورين؟؟؟   


يتبع...

 تكملة الروايه من هناااااااا

تعليقات

التنقل السريع