القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت عنيد البارت 10_11_12 بقلم_sogod_bakery جميع الفصول كامله



#احببت_عنيد

#البارت_العاشر

#بقلم_sogod_bakery

ادهم بعصبيه راح عندها: انتي جايه ليه

نادين بخبث: اخس عليك يادومي بقا كده تقولي انا كده

ادهم اتعصب اكتر وشدها من شعرها: اي الي جابك يابنت**** يا*****

عشق خافت من شكل ادهم وفضلت تعيط ومسكت في ندي

ندي صعبت عليها عشق وخدها في حضنها

مراد راح لادهم: بس يادهم خلاص سبها هي وحده**** متستهلش الي بتعملوا ده

ادهم بعصبيه: اطلعي برررررره بررررررره. 

نادين بتوتر وخوف: انا همشي دلوقتي بس اوعى تفتكري اني خوفت تؤ انا مش هسيبك يا ادهم ومشيت

ادهم اتعصب جامد وشاف عشق بتعيط قرب منها وفضل يهزها جامد: انتي بتعيطي ليه ها لييييييه انا جيت جمبك اي اتخرستي دلوقتي 

مراد راح شدها وخلها ورا ضهرو: في اي يا ادهم هي عملتلك اي عشان تتعصب عليها 

عشق خافت وطلعت تجري بره القصر وهما جريو وراه وكان في عربيه جايه بسرعه عاليه

ندي بخوف: عششششششششششق

مراد بخوف: عششششششششششق

بس للاسف العربيه كانت خبطت عشق 

ادهم راح شالها بسرعه وكلهم ركبو العربيه وراحو المستشفى بسرعه 

ادهم بعصبيه: عاوز دكتوره بسرعه 

دكتور: احم ادهم باشا حطها هنا هتخش العمليات بسرعه

ادهم بجنون: انت سمعت انا قولت اااااي انا عاوز دكتورره مش دكتور ااااخلص 

دكتوره جات بسرعه ودخلوا العمليات 

بعد اربع ساعات

ادهم بعصبيه: هما بيعملوا اي كل ده جوا

مراد بعصبيه قرب منه: انت اي يا أخي حرام عليك الي بتعملوا في البنت ده انت اي مش كفايه انك اغت'صا'بتها امبارح وانهارده في المستشفى بسببك

ندي شهقت وحطت ايدها علي بوقها ودموعها نزلت

الكيلاني كان عرف بالحصل وراح بسرعه المستشفى وسمع كلام مراد 

الكيلاني بعصبيه لادهم: الكلام الي قالوا مراد ده صح يا ادهم

ادهم بسخريه: اي ده الكيلاني باشا بنفسو هنا لاء لاء انا مش مصدق عينا

الكيلاني ضربو بالقلم: انت واحد مش محترم عشان تكلم ابوك كده واعمل حسابك يا ادهم زي مجبتلك عشق هخدها منك عشان انت حيوان متستهلش واحده زي عشق وعلي فكره عشق مش زي نادين

ادهم ببرود: علي اساس مين الي خلى  نادين تظهر في حياتي مش انت برضو

الكيلاني بنرفزه: انت اي بقي ياخي انا تعبت منك قولتلك مش انا مش انا انت ااااي

ادهم بجمود: كيلاني باشا ياريت بلاش نفتح في القديم ومراتي هتروح معايا

الكيلاني ببرود: يبقي بتحلم

بعد وقت الدكتوره خرجت

الدكتوره بأسف: للاسف********

___________________________________

نروح عند نادين 

نادين بضيق: الخطه فشلت يامارك اعمل 

مارك بخبث: اهدى بس يانونو هنفكر في حاجه تانيه 

نادين بنرفزه: بقي انا ادهم يشدني من شعري طيب انا بقا مش هسكت 

مارك بخبث: طيب بصي الخطه دي******

نادين بشر: يبقى اتفقنا هنبدا امتي

مارك : انا هقولك*******


بااااااااااس كفايه كده



#احببت_عنيد

#البارت_الحادي_عشر

#بقلم_sogod_bakery

الدكتوره بأسف: للاسف المريضه حالتها مش كويسه خالص ولازم ترتاح اهم حاجه 

الكيلاني بهدوء: طيب هو ينفع يادكتوره تخرج انهارده

الدكتوره: والله يا باشا عادي بس لازم الراحه النفسيه ومتتحركش كتير ولا تعمل حاجه تفضل نايمه اسبوع في السرير كده

الكيلاني بهدوء: تمام يادكتوره هي هتيجي علي القصر بتاعي ابقي تعالي اطمني عليها عندي 

الدكتوره هزت راسها ومشيت

عشق خرجت من الاوضه  

ادهم ببرود: انا هاخد مراتي وهمشي

الكيلاني بجمود: انا مش هعيد الكلام ميت مره انا قولت خلاص عشق هترجع معايا وبعدين انت مش كنت مش عاوزها اهو هريحك منها خالص 

بعد وقت الكيلاني خد عشق وندي وراح القصر بتاعو

الكيلاني بحنان: بصي بقا عشق يابنتي ندي هتخدك الاوضه ترتاحي فيها ماشي ياحبيبتي 

عشق بخوف ورعشه: هو ادهم ه هيجي

الكيلاني بحزن عليها: لا يانور عيني ادهم في القصر بتاعو ومش بيجي هنا

عشق بفرحه هزت راسها: احم ماشي ياعمو

الكيلاني بحب: قوليلي بابا ياعشق

عشق بطفولة: ماشي يابابا  

ندي بحب اخوي: يلا ياشوشو نتطلع نرتاح بقا

عشق هزت راسها وطلعت مع ندى 

ندى دخلتها الاوضه وعشق نامت وهي راحت اوضتها عشان تنام

____________________________________عند ادهم كان قاعد مدايق  

مراد بهدوء: ها يا ادهم هتفضل ساكت كده

زياد : علي فكره يا ادهم ده احسن حل ان الكيلاني باشا ياخد عشق عندو 

ادهم بضيق: والله وهو يخدها لي ها وبعدين عشق تبقى مراتي انا

مراد بضيق: والله دلوقتي بقت مراتك عارف مراتك الي بتقول عليها دي عملت فيها اي اغتص'ابت'ها وضربتها وخوفتها منك وكنت السبب في الي حصلها انهارده انت اي ياخي لي كده عشق دي هي الي استحملت عصبيتك وهي عمرها معملت ليك حاجه وحشه علشان تعمل فيها كده

ادهم ببرود: انا اعمل الي انا عاوزه محدش لي دعوه بيا مفهوم

زياد بحزن: ادهم افهم قصدنا حاول تحب عشق هي والله شكلها محترم مش زي نادين صدقني

ادهم بجمود: لا هي زيها  

مراد بتهديد: اسمع بقا يا ادهم اقسم بالله لو فكرت تقرب من عشق او تعمل حاجه تخوفها صدقني انا الي مش هسكت 

ادهم بسخريه: اي هتعمل اي يعني 

مراد بسخريه اكبر: الي بيعمل مبيقولش ولا اي يا باشا 

زياد : اهدو ياجماعه مش كده 

مراد بهدوء: انا اسف متزعلش منى 

ادهم ابتسم: انت عبيط ياض انت اخويا وحضنو بعض جامد

مراد: ها قررت هتعمل ايه 

ادهم ابتسم بخبث: انا هقولكو هنعمل اي******""""

زياد ومراد بصدمه: انت اتجننت يا ادهم

ادهم ابتسم بشر ومردش


بااااااس كفايه كده انا عارفه انو قصير بس ان شاء الله هنزل تاني كمان شويه❤



#احببت_عنيد

#البارت_الثاني_عشر 

#بقلم_sogod_bakery

تاني يوم عند عشق قامت حاسه ان حد مسكها جامد رفعت عنيها شافت ادهم حضنها جامد 

عشق خافت منو وفضلت تزق فيه ادهم صحي شافها بتعيط وبتحاول تبعد

ادهم بجمود: في اي 

عشق بعياط: ابعد عني ياباااااابااا بابااا

ادهم حط ايدو علي بوقها: اخرسي بقا اي اسكتي

عشق فضلت تبصلوا بخوف: ابعد عني بقا حرام عليك انا بك'رهك بك'رهك يا ادهم

ادهم اتعصب وفضل يضربها من غير ميحس 

عشق  فضلت تصرخ علي ندي والكيلاني

الكيلاني طلع واتصدم من شكل عشق وراح شد ادهم وندي حضنتها جامد 

الكيلاني بعصبيه: انت اي الي دخلك هنا ياحيو'ان

ادهم بعصبيه: دي مراتي وانا جاي اخدها 

الكيلاني بضيق: ابعد عنها بقا انت اي يا أخي 

ادهم بعصبيه: مش بمزاجك ياباشا عشق مراتي غصب عنك وعن اي حد وانا هسبها دلوقتي لكن هترجعلي في الاخر  وسبهم ونزل

الكيلاني راح عند عشق خدها في حضنو 

الكيلاني بهدوء: بس بس ياحبيبتي اهدي

عشق بشهقه: انا خايفه اوي يا بابا  ده فضل يضرب فيا انا بك'ره بك'ره 

الكيلاني فضل حضنها لغيت منامت

___________________________________بعد خمس شهور ندي وسما وعشق دخلو كليت هندسه وندي وسما بقا صحاب

وفي يوم كانو في الكفتريا 

عشق بحزن لندي: ندي هو ادهم عامل اي

ندي بزعل عليها: مبقاش ادهم  الي كنت اعرفه اتغير اوي ياعشق ادهم بيحبك اوي ياعشق

سما: طب ياعشق سامحي ادهم وخليه ياخد فرصه مش يمكن اتغير زي مقالت ندي

عشق بهدوء: انا همشي وقامت وخرجت وهما خرجه وراه

بس للاسف كان في عربيه جات وخطفت عشق

سما وندي فضلوا يعيطو وراحو الشركه عند ادهم

دخلوا المكتب بسرعه 

ندي بعياط: الحقنى يا ادهم

ادهم بخوف: مالك ياندي في اي حد عملك حاجه 

ندي بعياط: عشق عشق اتخطفت💔😭

ادهم بخوف: يعني اي اتخطفت ازاي

ندي حكتلوا الي حصل 

ادهم فضل ساكت وبيفكر هيعمل اي

ومراد قرب من سما وفضل يهدي فيها

زياد قرب من ندي وفضل برضو يهدي فيها

فجاءه التلفون رن 

ادهم ببرود: الو

مجهول:******

ادهم بصدمه: اي


بااااااااس كفايه كده

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع