القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايةطفلتى_الهاربة البارت الثانى عشر 12بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله


التفاعل وحش اوي يا جماعه 😒  بارت 12 💜


احمد : قدر اسمعى الكلام بس و انهاردة هتطلقى 

باب الشقة خبط و كان احمد 

ادهم فتح الباب 

احمد دخل عليهم 

احمد باستهزاء  : و ياترى هتطلقها ازاى يا ادهم 

ادهم : ايه ده كويس كنت جايلك 

احمد : وفرت عليك المشوار بس أنا جاى اخد مراتى و امشى

ادهم : لاء ما هى قدر هتطلق منك و دلوقتى 

احمد ضحك باستهزاء : عارف حلو النمرة اللى بتعملها ديه يا ادهم بس عايز افهمك انك بتلعب مع الشخص الغلط 

ادهم : تقصد علشان تاجر سلا*ح يعنى طيب ده اصلا اللى خلانى هعرف أطلقها منك....... بص يا احمد أنا دلوقتى عرفت انك داخل فى صفقة العمر و حاطط فيها كل فلوسك بس لحظك السيئ وقعت أنا فى طريقك و عرفت معاد و مكان التسليم فى حد مستنى منى مكالمة أقوله يبلغ ولا لاء و ده متوقف على انت هطلق ولا لاء و خلى بالك مفيش وقت كلها نص ساعة و الراجل هيتصل لو مردتش هيبلغ على كل حاجة 

الرواية حصري ل مدونه دار الروايه المصريه

احمد : و انا ايه يضمنلى لما أطلق متغدرش عايز ضمان 

ادهم : مفيش اى ضمان الضمان الوحيد تطلقها و وقتها تروح لحالك 

احمد : موافق و راحوا كلهم على اقرب مأذون 

و فعلا قدر اتطلقت و هى مش مصدقة لحد ما خرجت من عند المأذون 

طفلتى الهاربة بقلم ندى احمد 

احمد : قدر لو كنتى فاكرة أن حياتك معايا كانت الجح*يم فالجح*يم اللى بجد بدأ من دلوقتى 

ادهم : روح شوف حالك يا استاذ احمد يلا 

احمد بيبص على ادهم : مش هينفعك 

ادهم اخد قدر و مشيوا 

قدر فى العربية مع ادهم 

ادهم : مبروك يا ست البنات

قدر : شكرا اوى يا ادهم 

ادهم : مفيش بينا الكلام ده يا قدر دلوقتى انتى هترجعى على بيتى و انا هتصرف اليومين دول 

قدر : لاء أنا هروح ابيع حلقى الدهب و اجر شقة لحد ما القى شغل 

ادهم : حلق مين ده 

قدر : ده حلق ماما الله يرحمها اخر حاجة ادتهانى قبل ما تم*وت 

ادهم : طيب ينفع تسمعى الكلام و تحتفظى بحلق ماما 

قدر : ادهم ... 

ادهم : مش هعيد كلامى قولت 

و راحوا على البيت و لسه بيفتح باب الشقة لقى حد وقفه 


شروق خطيبة ادهم : ادهم انت فين كل ده 

ادهم ارتبك و وقف مش عارف يقول ايه و نظرة قدر المصدومة 

يتبع .... اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط


#ندى_احمد



 

تعليقات

التنقل السريع