القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي الهاربه البارت 19بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله


بارت 19🙂💞💞

على بليل و قدر فى البيت لوحدها 

الباب اتفتح و اربع ستات دخلوا الاوضة على قدر و بدوا يض*ربوها بوح*شية و خرجوا فى هدوء و قفلوا الباب 

و أدهم سهر فى اليوم ده بره البيت لحد الصبح 

رجع لقى الإسعاف تحت البيت و الجيران ملمومين  

ادهم جرى يشوف فى ايه لانه قلق جدا على قدر 

لقى قدر بتعيط و فجأة اغمى عليها و بيبص لقى جارتهم باين عليها آثار الضر*ب و بتنزف ادهم شال قدر و راحوا كلهم المستشفى 

جارتهم اللى اخدت الضر*ب بدل قدر حالتها مستقرة و أدهم اتكفل بمصاريف علاجها 


و لكن فضلت قدر يومين فاقدة الوعى و الدكاترة مش عارفين سبب لحالتها 

لحد ما فى اليوم الثالث فاقت و الدكاترة فحصوها 

الدكتور : مبروك المدام حامل ة هى كويسة دلوقتى

ادهم : مدام مين 

الدكتور: مدام حضرتك قدر محمد


ادهم: حضرتك متاكد 


الدكتور: أيوة طبعا التحاليل والفحص

بيقولوا كده


ادهم دخل وهو مش طايق نفسه


ادهم ببرود: قومى البسى يلا هنروح


قدر مستغربه طريقته و لكن غيرت فى


 هدوء وروحت معاه 


ادهم بيز*قها جامد يدخلها البيت


ادهم: اتفضلى ادخلى 


قدر:فى اى بتعملنى كده ليه


ادهم بسخريه وغضب: صحيح نسيت 


اقولك مش حضرتك حامل


قدر: انا حامل طيب ازاى


ادهم: شوفى بقى أنهى مره هربتى فيها

 وحصل اللى حصل 


ادهم : وانا اللى فكرتك بريئة وطاهرة

طلعتى وس*** و ز*بالة


قدر: انا كده فى نظرك يا ادهم


ادهم: باللى حصل ده أيوة بقيتى في

نظرى رخ*يصة يا قدر 


قدر: ده انت خون*تنى و سامحتك 


ادهم: بس انا راجل وده مش مبرر 

صحيح يعنى انا غلطان بس ده مش 

معناه تروحى انتى كمان تعملى نفس 

الغلط


قدر: بس انا محدش لم*سنى 


ادهم: انتى عايزة تجننينى اومال حامل

ازاى


قدر: مش حامل


ادهم: بطنك  ديه  ايه حمل كاذب يعني


قدر: معرفش


ادهم: زى ما تعرفيش حملتى من مين 

يا فا*جرة


قدر: مش انا كده طلقنى 


ادهم: انتى............... 


استوووووب  نكمل البارت اللى جااااااااى 🍂✨🍂

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط
 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع