القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببتها صعيديه البارت السادس بقلم روفيده وائل جميع الفصول كامله




#احببتها_صعيديه


البارت6


رفيده: قولتلها اني مراتك


تميم: ايييه انتي غبيه مين قال انك مراتي انتي عارفه سبب جوازنا ايي واني رافضك لي بتبوظيلي حيااتي


رفيده بصدمه: رافضني لي 


تميم: بقا مش عارفه رفضلك لي علشان انتي غبيه وجاهله اي مشفتيش نفسك في المرايه ولبسك ده


رفيده: صح ي واد عمي معاك حق انا منفعكش انا استاهل حد احسن منك انت انسان مريض وصدقني هتندم ع كلامك بس ساعتها الندم مش هينفعك ويارتني كنت اقدر ارفض الجوازه بس انا كمان مجبوره زيك عن اذنك


تميم: رفيده استني رفيده انا مكنش قصدي بس 


عااااا غبيي وشد شعره بعصبيه


داليا: بتتصل عليا لي تاني 


تميم: داليا افهميني انا متجوز غصب عني بسسب وصيه والدي


داليا بسخريه: لا والله وانت نونو بقا علشان يجبروك


تميم: داليا صدقيني انا


داليا: انت اي انت انسان خاين ومتكلمنيش تاني وقفلت السكه


تميم بحزن: انا اسف اسف ي صاحبي بس هرجع حقكك مهما كان


في صباح اليوم التالي


الجد: وه مالها عينك ي بنتي كنتي بتبكي اياك


رفيده: انا خايفه ي جدي مش عاوزه اسيبك


الجد خايفه من اي بس ي بنتي دا تميم زينه الشباب وانا لو مكنتش اعرفه عمري م اسلمك ليه


رفيده باستهزاء: زينه الشباب ااه


تميم: صباح الخير


الجد: صباح النور ي ولدي تعالي


تميم: جدي لو سمحت كنت عاوز اتكلم مع رفيده شوي


الجد بضحك م تصبر دي كلها ساعات وتبقا مرتك


تميم وهو ينظر لها بحزن: لا معلش ي جدي 


الجد: قومي معاه ي بنتي 


رفيده: نعم ي دكتور اي نسيت حاجه امبارح


تميم: رفيده انا اسف انا مش عارف انا قلت كده ازاي انا بس اتعصبت


رفيده: ملوش لزوم الكلام ده انت قولت رايك فيا وخلاص


تميم: لا ي رفيده صدقيني ده مش رائي دا كلام وقت عصبيه بس مش تحاسبيني عليه انا كمان ناوي اقدملك ورقك في مدرسه ثانويه وترجعي تكملي تعليمك اما نسافر


رفيده: ياااه ي دكتور للدرجادي مستعر مني


تميم: بنفي لا محصلش بس صدقيني انا وقت وفاه اهلك حاولت اقنع جدك كتير يسيبك تكملي تعليمك وهو رفض 


وانا عارف انك كان عندك حلم وانا هساعدك توصليله


رفيده: شكرا مش محتاجه مساعدتك


تميم: بتردد طب انتي هتسافري معايا النهارده ولا هتفضلي 


رفيده: هسافر مع رنا عن اذنك 


في المساء 


اعلن الماذون كلمته الشهيره بارك الله لكماوبارك عليكما وجمع بينكما في خير


رفيده بشرود: اسمي اتكتب ع اسمك ي تميم واوعدك مفيش قوه ع الارض هتفصله بس مفيش مانع اعلمك الادب شويه


الجد: خد مرتك ي ولدي واطلع جهز شنطك الحق الطريق قبل الليل 


تميم: حاضر ي جدي 


في الغرفه


تميم: رفيده مش واخده بالك ان الفستان ده ضيق شويه 


رفيده بانكار ضيق ضيق فين 


تميم بضيق : لا ضيق وماسك عليكي ياريت تغيره مينفعش تسافري بيه


رفيده بضحك: وه صدقت نفسك انك جوزي اياك


تميم: امال انا اي 


رفيده: جوزي مؤقتا جواز صوري انا الي هقولك بردوا بلاش تعيش الدور ي تميم ملكش دعوه بلبسي ولا ب حياتي خليك في نفسك ثم اكملت باستهزاء وفي ست داليا بتاعتك


تميم: بلاش نبره صوتك الي بتتكلمي بيها دي احنا هنعيش مع بعض ع الاقل خلينا اصحاب


رفيده: وانا رافضه صداقتك وشدت الشنطه ونزلت


تميم: عااا ياربي هو انا ناقص 


الجد: ها ي ولدي اتاكد من كل حاجه 


تميم: ايوه ي جدي لازم نتحرك دلوقتي 


الجد: مش هوصيك ي تميم 


شخص: كده هتمشي من غير م تسلمي عليا


رفيده: صرخت وجريت عليه حضنته


تميم بغضب : ي وقعتك الطين ي رفيده


يتبع...... 


بقلميي: رفيده وائل"روڤان"

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

عاوزه اشوف توقعتكوا مين الشخص الي دخل


في تعليق كده ضايقني ياريت تنتظمي؟! بجد ي جماعه هو انا مش منتظمه فين الروايه بتنزل يوميا 🙂

تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع