القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببتها صعيديه البارت الثامن بقلم رفيده وائل جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات


#احببتها_صعيديه

البارت8

انس: طب يلا ع الاجتماع ونبقا نشوف الحب الي ولع في الدره ده بعدين

رفيده ضحكت ودخلت وفجاه برقت بصدمه تميييم ولفت بسرعه

انس: مالك طلعتي بسرعه كده لي يلا

رفيده بخوف تميم جوه

انس تميم مين

رفيده ابن عمي 

جود: هو ميعرفش

رفيده لا

انس بهدوء طيب هو اكيد تفكيره مختلف ومش هيكون ممانع تعليمك دا هيفرح

رفيده انا مش عوزاه يعرف دلوقتي انا لازم امشي

انس: تمشي تروحي الاجتماع ده مهم ولازم تكوني موجوده انا معاكي متخافيش مهيقدرش يتكلم

رفيده باستهزاء: ماهي الكارثه انك معايا دا ممكن يولع في المكان وفيك وبعدين هتحميني هنا طب وفي البيت

انس: هو ايه الس هيوديه البيت

رفيده: هه انا لازم امشي اعتذرلهم ي دكتور انس ودخل جود معاك 

انس: انا معرف رئيسه القسم انك هتكوني موجوده كده انتي بتصغريني 

رفيده: اتا اسفه هاجي يوم تاني اعتذرلها بنفسي بس ارجوك لو دخلت دلوقتي هتولع ولسه بادري علي كده

انس بنفاذ صبر: طيب ي دكتورة اتفضلي احنا لازم ندخل كده اتاخرنا يلا 

في الكفتريا 

رنا: ايه السرعه دي انتي خلصتي الاجتماع في عشر دقايق

رفيده: لا دا اخوكي اللي هيخلص علينا لو متحركناش دلوقتي 

رنا بخوف: تميم هو فين 

رفيده بهدوء: في الاجتماع فوق

رنا:  ايهههه طب وشافك وعملتي ايي

رفيده ومسكتها من هدومها: انتي مش قولتيلي انه دكتور في كليه علوم اييه جابه هنا ي بلوه

رنا: معرفش والله بس هو فعلا دكتور في علوم طب ما تسالي دكتور انس ده

رفيده منا هعمل كده بس لما يخلصوا يلا احنا نروح 

رنا:لا تعالي نشتري اي حاجه علشان مندخلش في س و ج لما نروح من هدهد

رفيده: فاتتني دي يلا ي لمضه 

بعد ساعتين لف 

رفيده يلهوي الوقت سرقنا اخوكي زمانه روح 

رنا: لا ان شاء الله يلا يلا بسرعه

رفيده: الو ي جود ها الاجتماع خلص

جود: ايوه من نص ساعه كده

رفيده: يلهويي من نص ساعه هتشلوح هتشلوح

جود: مالك ي بنتي 

رفيده: مليش المهم قوليلي ازاي تميم كان موجود وهو في علوم

جود: م انتي لو تسبينا نشرحلك دا اجتماع اي مكنش حصل كده بس انتي كل مره تقاطعينا في الكلام المهم ي ستي دا كان اجتماع مع رئيس الجامعه كان بيناقش تغيرات هتحصل ع طرق التدريس وكان موجود مندوب من كل كليه اكيد هو الممثل لكليته

رفيده: ااه ماشي طب انا هقفل علشان وصلت 

جود: ماشي باي صحيح دكتور انس مضايق وزعلان من حركه النهارده كلميه اعتذريله

رفيده: حاضر يلا سلام بصت لرنا هنعمل اي دلوقتي الاجتماع خلص من نص ساعه واخوكي زمانه روح

رنا: بصي بما انا كده كده روح وهنتهزء تعالي بقا ندخل نشرب ايس كوفي الاول مش قادره اقاوم الريحه وشدتها يلا

رفيده: رنا استني براحه طيب 

رنا: هروح اطلب وارجعلك 

رفيده بهدوء: شايفه الي انا شيفاه 

رنا: وبصت مكان م بتبص اوبااا دا تميم

رفيده: ومين الصفرا الي قاعده معاه دي

رنا بتقييم:  دي داليا 

رفيده: حلو نروح نوجب معاهم بقا 

عند تميم

تميم: ي داليا افهميني فتره بس وهاجي اخطبك

رفيده: طب مش تعرفني ي تيمو اباركلك

تميم وقف بصدمه: رفيده انتي بتعملي اي هنا 

داليا بغضب: مين الزفته دي ي تميم

رفيده وقربت حطت راسها ع كتف تميم وكملت بدلع: انا زفته ي تيموو

تميم:....... 

يتبع...... 

بقلمي رفيده وائل"روڤان"

توقعوا رد فعل تميم يلا انجوووي

اللي عاوز البارت التاسع قبل أي حد وحصري يعمل متابعه من هنااااااا علشان يصلكم اشعار بالنشر 

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع