القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اقتباس من البارت الثامن عشر بقلم مآآهي آآحمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اقتباس 💞

( الجزء التامن عشر ) 

البيدج الاصليه حكآآيآآت مآآهي 

بقلمي مآآهي آآحمد 


المأذون : مدي  ايدك يابنتي لعريسك 

بدور : ( بتوتر ) ح.. حاا .. حاضر ياعم الشيخ 

غالب : ( شد ايد بدور بالعافيه ناحيته ومسك ايدها كان هيعصرها في ايديه ) 

غالب : ( وهو بيدوس علي سنانه ) مدي ايدك ياعروسه

المأذون : قولي ورايا يابنتي زوجتك نفسي 

بدور : ( بتوتر )  زو.. زو جتك نفسي 

الماذون : علي سنه الله ورسوله 

بدور : ( رفعت عنيها وبصت لعاصي والدموع بتنزل منها ) علي .. علي سنه الله ورسوله 

المأذون : وعلي الصداق المسمي بيننا 

بدور : ( مسحت دموعها ) وعلي الصداق المسمي بيننا 

غالب : ( قبل ما المأذون يتكلم وهو دايس علي سنانه وغضب  الدنيا كلها في عنيه ) وانا قبلت زواجك ياعرووووووسه 

عاصي رفع المنديل من علي ايد بدور وغالب  واخد المنديل مسح بي عرقه 

عاصي : الف مبروك ياعروسه 

بدور : (وقفت قدام عاصي وهي الدموع بتنزل منها ) انت جوزتني لغالب بالغصب وانا عمرى ما هسامحك 

غالب : تعالي قدامي 

غالب ( شد بدور من دراعها وطلعها الاوضه وهو بيفتح باب الاوضه ) ادخلي 

بدور : ارجوك ياغالب ارحمني 

غالب : ( وهو رافع حاجبه اليمين ) ما هي دي الرحمه بعينها يابدور 😈😈


الجزء التامن عشر فعلا صعب جدا وفي تفاصيل كتييير حقيقي اول مره جزء ياخد مني الوقت ده كله علشان كده انا بكتبه كويس جدا وللاسف واخد مني وقت وتفكير جبار اقسم بالله ولسه مخلصش هينزل بكره ان شاء الله انا عايزه انزله لما يبقي جاهز عشان حقيقي هيعحبكم جدا

تكملة الروايه من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع