القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم الليل البارت الاول والثاني بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

اسمعي يابت انتِ مشوفش خلقتك فاهمه طول ما انا موجود تفضلي فِ اوضتك 

تلاشت ابتسامتها وحلت محلها الصدمه.... اا انت بتقول اي انتِ واعي النهارده ليله فرحنا فِ اي مالك انت مستحيل تكسر فرحتي بالشكل دا صح!!  رُد عليا دا هزار صح 

لم يهتز جفنه حتى او نقل بصره من عليها فقط يطالعها ببرود وابتسامه سخريه مُحتله ثغرُه......  خلصتي؟ 

صرخت بنهيار وهي تندفع اليه بهجوم وقهر..... انت بتعمل فيا كدا ليه انا عملتلك اي عشان تكسرني ف يوم زي دا حرام عليك دا انت الامل الوحيد الي كان فضلي بعد الِ شوفته 

بحركه سريعة مدروسه منه الصقها بالحائط والتصق بها بخبث شديد... بقيت تتحرك بعشوائيه وعلامات الاشمأزاز والنفور باديه على ملامحها بوضوع ازعجه.....  ابعد عني ابعد عني ياحقير 

ابتعد عنها وهو يطالعها بقرف واستهزاء.... انا م بقرب منك عشان سواد عيونك هههه شكلك واخده ف نفسك مقلب كبير جذبها ببعض الحده واشار على المرآه التي تتوسط الحائط باشمزاز.... بُصي بُصي على نفسك تخينه وبيئه ومنظرك يخوف الواحد 

ابتلعت غضتها بقهر تكبت دموعها بصعوبه.. اردفت بصوت باكِ.... يااه كل دا ف قلبك ليا..  طب ليه اتجوزتني وانت شايفني بالبشاعه دي 

اردفت ببرود يحاول اخماد واخفاء تعاطفُه وتأثره بكلماتها ونبرتها المكسوره.....  جدي بق اموت واعرف عملتي اي ولاقولتيله اي عشان تخليه يجوزك ليا..  بق انا اتجوز خدامه خداااااامه... غوووري من وشيي 

انهارت مهروله لاول غرفه امامها غير مصدقه بما يحدث معها. 

.. 

تقف امام المرآه تضحك بقهر... هههه لا وانا الِ حمياله نفسي عشانه عشان محدش يطمع فيا بسبب جمالي.. هههه غبيه هرولت لتواليت تغسل وجهها بعنف تزيل تلك اللمسات التي اخفت جمالها بها.. نزعت حجابها بقسوه لينهمر كشلال من الحرير على وجهها الملائكي الطفولي... نظرت الِ المرآه متأمله فستانها بحسره.....  ااااااااه بكرهك يا ليل بكرهك.. اخذت تزيل فسانها بحسره لمحت اداه حاده امسكتها بسرعه وقطعته الى اشلاء صغيره..... بكرهك يا لييل 

بقلمي بسمله بدوي

.. 

ف الخارج يجلس متظاهراً بالبرود عكس النار التي تشتعل بداخله...  عندما سمع صوت بكائها وصراخها هرول بخوف ولهفه عليها وبق يطرق على الباب بغضب..... افتحي الباب.. افتحي بدل ما اكسره 

غفلت برعب وهي تسمع لكلماته المهدده...  طالعت نفسها العاريه نوعاً ما....  لاااا ارجوك ماتفتحهووش انا انا عريانه والنبي. 

صُدم ارفتع حاحبه بخبث وهو يطالع حقائبها التي بالخارج... خلاص افتحي انتِ  .. عندما زاد نحيبها تنهد بغضب واتجه لحقائبها وفتحها امسك باول شئ  وجده اسدال.. وقف وراء الباب واردف بصوته الاجش الرجولي..... افتحي خد استري نفسك بدا 

المتها جملته بشده واخجلتها ف نفس الوقت... وقفت خلف الباب وفتحته على استحياء ومدت يديها.. مد يده اتجاه يدها ولكن لفت انتباهه شئ جعله مسحوراً رأى انعكاسها على المرآه بتوهان دفع الباب ببعض الحده....  مين معاكِ في الاوضه 

صرخت بحياء.... انت ازاي تدخل كدا 

ادار ظهره ونظر لها بغضب ثواني وتبخر بق ينظر لها بتوهان وعدم تصديق يطالع تلك الفتاه التى اقل ما يقال عنها فاتنه بشعرها الاسود الغجري وعيونها الزيتونيه الواسعه وتلك القماشه السوداء التي اخدتها بسرعه تخفي بها جسدها عن عيناه والتي اعكست صفاء ونعومه بشرتها ناصعه البياض ..  ا ا نتِ مين 

لم تنكر انها ارضت انوثتها وكرامتها من نظراته الهائمه واجابته بصوت جعلته غاضب ولكن ظهر ف الاخر برقه شديده انست الباقع امامها كل شي فا اخذ يتقدم منها ببطئ وتأني.. اغلقت عينيها بخوف عندما راته يباشر بالتقدم منها غفلت عندما شعرت بانفاسه الساخنه تلفح بشرتها الناعمه ويخمس وجهه ف عنقها المرمري الناعم.. اخدت يديه تتحرك بحريه ذائده على جسدها غير عابئ بمحاولتها لدفعه.. اخرجه من حالت توهانه وهيامه صوت الباب زمجر بغضب.... مين ال*** الي جاي ف وقت زي دا 

ارتدت الاسدال بسرعه ويدها ترتجف بخجل شديد.. سمعت صوت جعلها تركض الي الصالون وهي تدعي بان يخيب ظنها...  

ليل بغضب جحيمي.... انت مين يا اخ انت 

* انا جوز ليالي واشار بالطفل الذي اندفع بلهفه لداخل حينما رآى ليالي وهو يصرخ بفرح.. مامي.. مامي


البارت التاني 


*انا جوز ليالي واشار بالطفل الذي اندفع بلهفه لداخل حينما رآى ليالي وهو يصرخ بفرح.. مامي.. مامي 

ليالي بفزع وجسدها يرتجف بشكل ملحوظ..... ي ياسر 

ياسر بخبث....  قلبه.. فاكره اما تهربي مني مش هعرف اجيبك ههه تبقي غبيه يا بيبي قاطعه ليل وهو ينقض عليه بغضب جحيمي.....  كلامك معايا انا مش معاها.

ياسر باستفزاز.... مافيش كلام مابينا انا جاي اخد مراتي وماشي  وعندما باشر بالتقدم منها امسكه ليل من تلابيب قميصه بشر وصوت جوهري..... لا انت شكلك مش هتجيبها لبر باين ومتعرفش مين هو ليل الخديوي يابن*** وانقض عليه بالضرب المُبرح حتى تقدمت ليالي بخوف.... سيبه سيبه يا ليل سيبه ارجوك هيمو*ت ف ايدك 

ياسر ابتسم بجنون.... طالما بتحبيني اوي كدا هربتي ليه 

ليل بتوعُد وتهديد..... خُشي اوضتك يلا 

نظراته جعلتها رغماً عن انفها ترضخ لامره والقت نظره كره لياسر لم تخفى عن ليل... بقلمي بسمله بدوي

.. 

كانت تجلس على السرير محتضنه سايقها لها ودفنه وجهها بينهم بخوف وهي تمتم برجفه.... ااا عرف مكاني عرف مكاني ومش هيسيبني ف حالي رجع 

رفعت وجهها بلهفه عندما فُتح الباب اندفعت داخل احضانه وهي ترتجف بشده وتتمسح بصدره كالقطط تبحث عن الامان والدفئ واردفت بصوت مرتجف.. مِشى؟

حاول كبت شعوره الشديد باحتضانها ودفن وجهه ف ثنايا عنقها الشهى بالنسبه له....  ايوا جلس بها على الاريكه بهدوء اخافها.... قولي الِ عندك 

نظرت له بدموع....  دا دا طليقي واللهِ م جوزي 

ارتفع حاجبه بسخريه.....  لا واللهِ وانا اخر من يعلم بق بتستغبوني انتِ وجدي..  

اخفضت رأسها واخفتهم براحت يديها واجشت ف البكاء...   كنت كنت هقولك واللهِ بس 

تنهد ببرود..... مابسش  هي دي حاجه تتخبى 

رفعت وجهها وياليتها ما رفعتهُ ونظرت له والدموع تلمع ف عينيها.... عارفه انه غلط بس صدقني دا امر من محمد بيه 

ابتسم بخبث..... هممم جدي.. 

جاءت تنهض ادركت وضها الان ثواني وكان صوت صرخاتها المستحيه تتعالى..  ااا جذبها اكثر بخبث وهو يتأمل حُمره خديها الشهيين لهُ..... هممم لسا واخده بالك انك قاعده على رجلي 

دفعته بخجل.... س سيبني 

تجاهلها وبق ينظر بداخل عينيها التى سحرته بلونها الغريب.. مر دقائق وهما على نفس الوضع اخرجه صوتها الباكِ... سيبني 

دقيقه وتركها لتقع على الارض تصرخ بالم.... آه ضهري... انت عملت اي 

قرب وجهه من وجهها بخبث....  سيبتك وعندما باشر بالتقدم منها دفعته وركضت بسرعه... انا راحه اعمل الاكل 

ابتسم بتسليه وبق ينظر لاثرها حتى اختفت من امامه.... همم اهو نتسلى شويه 

.. 

شارده فيما رأته من عذاب والام بسبب زوج قاسي آراها العذاب الوان سقطت دمعه مقهوره منها بسبب ذكرياتها معه او بالاصح بسبب ما حدث معها لتاني مره تنكسر ولكن كِسرت نفسها الان غير حيث انها لم تحب ياسر انما هي الان تحب ليل ولكن ماذا فعل هو كسرها وجرح انوثتها واهانها فاقت من شروده على تلك اليد المعضله القويه التي تتوق خسرها بتملك.... همم سرحانه في اي 

حاولت بشتى الطرق البُعد عنه واخلاصها من يده ولكن لم يتزحزح قط....  م سرحانه

ادارها والصق ظهرها ف الحائط وهمس بصوت مُثار ف اذنها.... مش بحب الكذب وبعدين ايه الي مهبباه دا اقلعي الي على شعرك دا احسنلك واقلع الاسدال بق دا شكل عروسه 

حاولت منع دموعها بالنزول امامه ولكن سقطت دمعه خائنه منها واردفت بقهر.... البركه فيك...  ثانيه ودفشته بفزع.... عاااا الاكل اتحرق كله بسببك جلست على الارض بغضب طفولي.... كله بسببك هعمل اي الوقتي بقالي ساعه بعمله وبسببك اتحرق... انا جعانه

كبت ضحكاته بصعوبه على منظرها الطفولي اللذيذ..... طب ما انا جعان انا كمان بس حاجه تانيه قالها بخبث شديد رفعت وجهها ونظرت اليه بغضب طفيف.... بسببك الاكل اتحرق 

نظر لها بالملل.... قولتيلها مليون مره اي خلاص... جعانه زي ما انا جعان؟ مع نظره خُبث شديده

نظرت له ببراءه... ايوا 

لم يُعطيها الفرصه تستوعب ما حدث عندما حملها وتوجه لغرفه نومهم سألته ببراءه.... احنا هناكل في الاوضه ولا اي 

غمز بمكر..... هممم طبعا واحلى اكل كمان 

عبست بطفوله.... هتطلب جاهز ولا اي... انا عايزه نوتيلا 

لم يتحمل كُتله البراءه واللطافه التي امامه دفعها على السرير اعتلاها  قاطعه رنين هاتفه الشديد زمجر بغضب....  هو في اي ف اليوم *** دي مش ليله دخله 

اردف بصوت جوهري.... مييين 

*انامعايا الدليل على كلامي 

ليل بغضب جحيمي......  انت شكلك مُصر على موتك. 

*شوف اهو فيديو اغتصابها ههه.. لا وتريند اول كمان خُد شوف... ولايكونشي بمازاجها؟!!!! 

امسك بالهاتف بغضب ولكن ليس ليرى انما ليكسره وينهي مكاملته ولكن هيهات علم ياسر بذلك واردف بسرعه.. مراتك تريند ياعم  هههه اسودت عيناه بشكل مُخيف مع بروز عروق يده ورقبته اعطوه شكل يرعب من امامه امسك بالهاتف وكسره ليتحول الي اشلاء صغيره وانقض على ياسر بشكل عنيف يردف بصوت جوهري.. لياااااااااااااليي 

رآها تقف وراء السيتار ترتجف برعب.... غ غصب عني 

نطق بصدمه..... يعني حقيقي

يتبع 

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع