#احببت_مجنونة
الجزء التاني البارت ال(3)
سيف...نفاهم في ايه بقا
نور.. مافيش وابعد عني عشان مش طيقك
سيف ضحك... ازاي مافيش وازاي مش طيقاني
نور بصتله من فوق لي تحت وديرت وشها
سيف رفع حاجبه...دا ايه دا انتي بتبصلي كده ليه
نور مردتش وجي تمشي راح مسكها من قفاها
سيف...جرا ايه يا اوزعه انتي مش بكلمك
نور بعصبيه وطخنت صوتها..سيب التيشيرت بدل متزعل
سيف ضحك...انتي كده شبح يعني مفروض اخاف
نور...اللهم طولك ياروح سيب عشان بجد مش طيقك
سيف ابتسم ونزل لي مستوه طوله.. بنوتي زعلانه ليه
نور بغضب طفولي.. انا مش بنتك تاني حاجه مش هقولك وسيب
سيف بصله بحب وضحك... لا دا الموضوع كبير هو انا عملت ايه
نوربصتله وربعت ايديها وضحكت بسخريه... هق وبصت ناحيه تاني علي اساس مش عارفه
سيف ضحك.... طريقتك زعلك حتي جميله بس بجد مش عارف
نور بصتله... مش بتثبت علي فكر وانت عارف
سيف...وغالوتك عندي ما عارف
نور بزعيق.. انت من امتا بتنزل او بتقوم من جمبي من غير ماتصحيني ولا انت قومت وعملت مصيبه فا مردتش تقولي او تصحيني عشان متتقفش
سيف ضم حواجبه... نعم ياختي
نور... شوفت مش عارف ترد بطلع اي كلام
سيف... انتي عبيطه ابت دا انا مصحيكي كذه مره ولما جيت اشدك روحتي عضاني وسابها وحط دراعو في وشها ايه دي مش سنانك ياختي وقولتيلي لو صحتني تاني هضربك
نور بصت وبلعت ريقها وضحكت بكسوف.. هو مكانش حلم
سيف بصله بطرف عنيه. وساكت...
نور ضحكت ب احراج... كنت مفكره حلم عادي يعني بتحصل
سيف... هرزعك قفا وبكف ايدو علي وشها عبو شكلك قلب وشك علي الصبح
نور شدت ايدو عضتو تاني....
سيف اتفجاء وضحك... بت اوعي نور اوعي
نور..
سيف مسك مناخيره... اوعي الله يخربيت فقرك دي ازرقت
نور مسحت بوقها بعفويه...احسن وكل ما تحط ايدك علي وشي هعضك عشان كذه مره اقولك بلاش الحركه دي
سيف ضحك... واللهي هي علقه محترمه تلمك
نور... لم نفسك انت الاول وبعدين انت كنت دير علي حل شعرك الصبح فين
سيف تنح...حل شعري قطع كلامهم سلمي
سلمي....نور نور.عرفتي اللي حصل امبارح
نور....قناة الاذعه والتليفزيون صباح الخير الاول
سلمي ضحكت... صباح العسل يا قمر انت المهم نورين واميرة
نور بخضه...اوعي يكون اتعاركو
سلمي غمزة... هيبقو مامي
نور.. ازاي نعممم احلفي
سلمي ضحكت بفرح... وربنا
نور جريت عليهم وسابو سيف فضل واقف وفتكر نور انها عايزه تبقا ام وهو رفض
ــــــــــــــــــــــــــــ
عبد الرحمن... الو ايه ياروحي
فرح... انت بتشتغلني مش اتفقنا نروح لي نور
عبدالرحمن... جيت اصحيكي لقيتك نايمه صعبتي عليا سبتك
فرح ...نعم هو ايه اللي جيت تصحيني لقتني نايمه اومال المفروض اكون صاحيه وانت بتصحيني ولا اكون بهبب ايه انت بتستهبلني يا عبدو
عبد الرحمن ضحك... واللهي شكلك صعب عليا
فرح... تمام متبقاش تتكلم تاني عشان مش هرد باي
عبد الرحمن ضحك...استني اجهزي عقبال ما اجي نخرج ايه رايك
فرح.... لا مش عايزه شكرا انا مش هبله
عبد الرحمن ضحك... طب لو جبتلك نور ايه برضو لا
فرح...احلف
عبد الرحمن... والله ساعه بكتير وهجبهالك
فرح... تمام
ــــــــــــــــــــــــ
سيف...الو
عبد الرحمن...خدمه لي اخوك ورحمة امك مترفض
سيف ضحك...خير
عبد الرحمن...نور خليها تيجي تقاعد مع فرح عشان عايزها
سيف.. ومتجبش فرح انت ليه
عبد الرحمن...شكلي هيبقا فلنه وعدها هخليها تروح ليها
سيف بضحك...لا وبعدين حد قالك توعد علي حاجه متخصكش
عبد الرحمن...اخس هي مش مرات اخويا برضو عيب عليك ما انت قاعد في بيتك مع مراتك ونا طلع عين امي في شغل
سيف... اهي عينك دا اللي رشقه هي اساس قلبه في وشي
عبد الرحمن ضحك... طيب اهي دي حاجه تصالحه بيها اي خدعه يلا بقا
سيف بتفكير...تمام
عبد الرحمن... تمام نص ساعه وهكون عندك
سيف..لا انا اللي هوديها توديها انت بتاع ايه
عبد الرحمن ضحك...ياعم دي اختي اتلهي يلا باي
ـــــــــــــــــــــ
نور بفرح...الف الف مبروك بجد مبسوطه يعني كده هبقا خالتو وعمتو
البنات... الله يبارك فيكي
سلمي تنحت... ازاي مش انتي اخت ادم يبقا عمتو بس
نور... يا خنزيره ادم دا مش اخوكي واخو نورين اختك وانا وادم اخوات في رضاعه اخواتو بيبقو اخواتي يعني نورين اختي وانتي اختي يعني انا لو كنت ولد مكانش ينفع اخد حد فيكم
نورين.ضحكت.... يعني بقيتي خالتو اهو اي خدعه
اميرة بفرح... وانا خاليتك عمتو ومرات خالو كمان
سلمي...مرات خالو ازي
نور با لا مبالاه...هو مش سيف اخوها بت اقفلي بوقك
سلمي ...اهاا يعني انتي كده مرات خالو وهتبقي عمتو وخالتو مافيش حاجه تاني كده
نوربصتله... هو ايه اللي مافيش حاجه تاني هو احنا بنوزع القاب انتي عبيطه
نورين ضحكت... معلش سيبك منها
نور... هتسمي ابنك او بنتك ايه
اميرة... انا فهد
نور... حلو
نورين... لو بنت نور
نور بصتلها وضحكت... ياشيخه
نورين... بجد والله هسميها نور
اميرة... اشطا وانا لو بنت هسميها نور برضو
نور ضحكت... واول ما بتخلفو هتلاقي اسمي تاني اتوكسي منك ليها
سيف دخل...نور عايزك
نور بصتله... لا
سيف ضحك... تعالي بس.
اميره ضحكت... اجي انا
سيف... بس ابت تعالي يا نور بسرعه
نور قامت وعماله تبرطم... عبوشكلك بمعرفتك نعم
سيف مسك ايديها ومشي من قدامهم. ودخلها اوضتهم
نور... ايه سحبني كده وراك في ايه
سيف... انا صحيتك اعملك ايه تاني وعضتيني وسكت
نور.. ماشي كنت فين بقا
سيف... روحت الشركه خلصت شوية اورق بس وجيت وهرجع تاني
نور...هبله انا بقا عشان اصدق انت كدب وانا متاكده
سيف...يادي نيله هروح فين يعني
نور...معرفش
سيف... نور انتي مش وثقه فيا
نور... لا وثق بس انت بتكدب انا عارفه
سيف نزل لي مستوه طولها... اتصلي ب ياسين اسالي كنت فين الصبح
نور رفعت حواجبها... والله انت عارف عمري ما دخلت حد بينا ومش بحب كده
سيف غمض عنيه وبص للسما..يارب وبصلها اعملك ايه طيب
نور وقفت علي كرسي.. تقولي روحت فين غير الشركه يا سيف عشان انا عارفه انك روحت مكان تاني غير الشركه
سيف ضحك... ومين قالك
نور...عينك وطريقتك وانا عرفك وحفظك قول
سيف.. انتي بارده كنت بجبلك حاجه ومش هقول ايه هي وخلاص كده
نور ضيقت عنيها وبصتله...سيف
سيف ضحك وضمها لي... نفسي اعرف اخبي عليكي كنت بجبلك ادوات رسم اللي كان نفسك فيها
نور طلعت من حضنه...احلف
سيف...وشكولاته اللي كانت عجباكي وكمان هوديكي عند فرح دلوقتي
نور بفرح وصريخ وحضنته.... بحبك اووووي
سيف ضحك... وانا كمان يا مجنونة
نور...هلبس بسرعه وجي تنزل رجعت تاني وباسته من خدو بطفوله ربنا ميحرمنيش منك ونزلت جري طلعت هدوم ودخلت لبس.سيف كان واقف يضحك ومش مستوعب طفولتها وانها بقت فاهمه ومش عرف يخبي عليها
عده الوقت وهما في طريق
نور بصتله...انت عرفت ان نورين واميرة هيجيبو نونه
سيف بصلها...ربنا يتمملهم علي خير
نور...يارب عقبالنا انت عارف انا عايزه اجيب نونه ولدين وبنتين الله بجد انت تسمي ولد وبنت وانا هسمي ولد وبنت
سيف....
نور بصتله..سيف انت هتسميعم ايه
سيف بعصبيه... اقفلي الموضوع دا
نور بصتله بستغراب...نعم هو انت امبارح كنت بتتكلم جد هو انت فعلا مش عايز اطفال
سيف.. نور لو سمحتي خلاص
نور.... هو ايه اللي خلاص وضحكت انت بتهزر صح
سيف بغضب...استغفرالله العظيم خلاص بقا
نور...لا بقا انا مش فاهمه هو ايه اللي خلاص انت مفروض تبقا عايز زاي ولا انت كل دا تمثيل ومش بتحبني
سيف.. نور احنا لسه في بدايت الجواز لسه بدري
نور... هو ايه اللي لسه بدري هو احنا عيله بش"خه انت 30سنه ودخل في 31 وانا قربت 25وقربت26 محدش فينا صغير
سيف.. انتي لسه يا نور مش قد المسؤليه
نور.. وانت اش عرفك لا قدها انت بقا مش قدها ترجعلك ودا مش مبرر اساس
سيف بزعيق...يووه خلصنا قولت مش عايز هو بالعافيه
نور بصتله ورجعت قاعدت وفضلت ساكته لحد ما وصلو وراحت نزلت متكلمتش
سيف بصلها ونزل بسرعه ومسك ايديها... نور اا
نور...الوقت بيجري مش هلحق كده اقعد معاها وشدت اديها ودخلت وسابتو
سيف جز علي اسنانه.. مش هتفهمي حاجه
نور اول ما دخلت كانت فرح سمع اساس صوت عربيه برا جريت فتحت نور كانت عنييها مالينا دموع اول ما شفتها اترمت في حضنها
فرح بخضه...نور مالك اهدي واخدتها ودخلت
فرح... اهدي عشان خاطري واخدتها وطلعت اوضتها مالك بقا
نور.. مش عايز مني اكيد خايف يكون زاي
فرح بعدم فاهم... مش فاهمه واحدي الله وامسكي اشربي كده واهدي وبطلي عياط
نور...لا اله الا الله سيف رفض اننا نجيب اطفال عشان ميطلعوش زاي
فرح...زايك ازاي مش فاهمه ورفض ايه انتم لسه يانور
نور... حكتلها
فرح... طيب وانتي فيكي ايه عشان يطلع زايك ما انتي كويسه
نور بصتلها وخايفه تقولها... مافيش ومسحت دموعه اسفه جيت نكد عليكي
فرح رفعت راسها ليها... انتي خايفه مني
نور...انتي عبيطه لا بس
فرح... انا حكتلك وما خوفتش منك
نور...اوعديني محدش يعرف ورحمة ابوكي
فرح...ورحمة ابويا ما حد هيعرف
نور حكتلها... اكيد هو خايف عشان كده عندو حق بس ما انا امي مكانش فيها حاجه وانا طلعت كده ودا مش وراثي اساس
فرح عنيه دمعة... اكيد لا يا نور هو ممكن يعني
نور.... ممكن ايه انتي مش لقي كلام طيب ليه اتجوزنا مكان سبني واللهي كذه مره اقوله نبعد
فرح... انتي عبيطه اكيد في سبب واللهي متظلمهوش اقاعدي وافاهمي منه
نور... مافيش اسباب غير دا فكك عادي مش مهم المهم انتي اخبارك ايه
فرح...مش دي نور اللي اعرفها نور اللي اعرفها بتصمم علي حاجه بتحبها و تفاهم اسباب الي قدامها مش بتنسحب من اي حاجه بسهوله
نور.. دي مقدرش
فرح...بس تعرفي السبب علي اقل دا حياتكم انتم الاتنين لزم تكونه متفقين
نور... افرض دا سبب فعلا
فرح....لا مظنش لان علي كلامك انه حبك كده وعايزك كده
نور...اومال ايه طيب ايه السبب دا اللي يخلي يرفض
فرح...اقاعدي معا بحنيه وبهدوء
نور... ماشي
فرح بحب... روقي بقا وتعالي نقعد مع بعض. عملت كيكه بالفرواله وبشكولاته هتعجبك
تسريع الاحداث
نور قاعدت مع فرح وفضلو يتكلمو يضحكو مع بعض وعده اليوم وجه سيف رن عليها نزلت لي وطول السكه ساكته خايفه تفتح الموضوع يطلع صح هتتوجع اكتر وسيف كان بصصلها ومش عارف يعمل ايه
سيف.. تحبي نتمشا شويه
نور كانت سرحانه...
سيف... نور نور وشاور قصاد عنيها عشان تفوق
نور بصتله... ايه
سيف... بقولك نتمشا شويه
نور بصتله ومن جوها فكره انها تفتح الموضوع تاني بس خايفه ... لا لا نروح عايزه انام
سيف... طيب نقعد مثلا علي البحر وناكل ايس كريم في الجو دا بتبقا تحفه
نور ابتسمت... مره تانيه
سيف... طيب مثلا ملاهي
نور... الوقت متأخر وحب انام اكتر دماغي وجعني
سيف بصلها وسكت ووصلو نور نزلت وسلمت عليهم وطلعت كانت هتروح اوضتها سيف لحقها.... رايح فين دي اوضتك
نور.... هنام نهارده هنا بس عشان تعبانه شويه وبتبعد ايدو
سيف...نور انتي ليه مصمم علي كده انا مش عايز
نور بصتله... براحتك مش هجبرك وانا بعمل اللي انت عايزو اهو اعمل ايه تاني
سيف... انا مقولتش نبعد
نور.... سيف لو سمحت عايزه انام
سيف... نامي في اوضك
نور...دي اوضي
سيف.... لا وشدها ودخلها الاوضه بتاعتهم
نور بصتله وسكتت وراحت تنام ومتكلمتش
سيف جز علي اسنانه.. ايه دا بقا
نور...
سيف شدها...قومي اتكلمي معايا
نور بغضب.. انت عايزه ايه قولت اوضك وترزعت وهتخمد فيها مش عايز تخلف مني قولت تمام ومش هجبرك ايه تاني
سيف... انتي مش فاهمه حاجه
نور... لا فاهمه انت خايف تجيب مني طفل ويطلع زاي صح وناس تهينو ويطلع زاي محدش طيقو صح بس علي فكر دا مش وراثي ما امي اهي طبيعيه مش زاي ومكانش في حد في عليتنا كده غيري
سيف ضم حواجبه...ايه الهبل دا لا طبعا انا
نور... انت بتكدب انت خايف حقك بس برضو حقي اني اتخمد دلوقتي وتسيبني انام لو سمحت
سيف بزعيق... براحتك يا نور نامي وطلع وسابها
نور فضلت تعيط لحد ما نامت صحيت لقتو واخدها في حضنه ونايم
نور بعدت عنه وقامت دخلت الحمام وسيف كان حاسس بيهما بعد وقت نور طلعت لقتو قاعد نزلت وسابتو قام وراح شركه وعده اليوم تاني يوم سيف لقها برضو بتبعد عنه راح شغلو ورجع باليل كان تعبان من شغل والتفكير نور كانت قلقانه عليه رغم ان قصادو اكنها مش شايفه بس كانت بترقبو فضلت مستنيا لحد مسمعت صوت باب الاوضه اتفجعت لقته هو ولقت وشه مرهق وهو اول ما شايفه صاحيه ابتسم بتعب
نور بتحاول ما تبينش انها قلقانه... مالك
سيف.. ضغط شغل بس نامي انتي
نور...غير هدومك عقبال ما عملك حاجه تاكلها
سيف...
نور نزلت وطلعت لقتو قاعد زاي ما هو وفرد جسمو علي سرير من تعب وفتح عنيه
نور...سيف قوم يلا
سيف قام نور حطت الاكل قصادو ومدت ايديها بالسندوتش
نور... كول يلا
سيف بصلها واخدو وساكت وبداء ياكل نور فضلت بصله وساكته لحد ما خلص اكل شالتو ونزلت المطبخ وبعد وقت طلعت لقتو غير هدومه وطلع من الحمام نور رايحه تنام مسك ايديها
سيف...وحشتيني
نور قلبه دق جامد وبتحاول تسحب ايديها بدون كلام....
سيف...موحشتكيش
نور اتنهدت...سيف كده احسن لينا
سيف...فين دا انتي مبقتيش حتي موجوده مش راضيه تبصيلي يا نور
نور....انت تعبان نام احسن.
سيف...كل دا عشان طفل طب وانا ايه مش همك طز فيا بتفضلي عليا
نور بصتله ومش فاهمه.. انت بتقول ايه افضل مين هو انا بقولك نتبنا انا بقولك اننا نخلف يكون ابنك وابني
سيف بغضب وزعيق... ليه انا حرمتك من ايه دايما جمبك وبعمل كل اللي انتي عايزه ليه مصمم توجعيني
نور... اني عايز منك طفل ابقا بوجعك لدرجه دي انا بأذي واللهي العظيم ما وراثي دي ابتلاء من ربنا ماليش يد في
سيف.... يل*عن ابو كده انا مقصدش وقولتلك مليون مره انا مش شايقك زاي ما هما شيفينك انتي ليه مش فاهمه اني خايف عليكي تعملي زايها وتسيبيني هي عملت زايك وصممت وجبت اختي وسبتني لواحدي محدش كان طيقني محدش اهتم بيا كنت شبه ك"لب رميني وكله كرهني ومسكها من دراعتها ليه عايزه تسيبيني زايها انا مصدقت اني لقتك مصدقت القي حد يفهمني ويستحملني دا انا بحاول ارضيكي عشان متعمليش زايها انتي كله حاجه بالنسبالي يانور واللهي ما هقدر مش هستحمل تبعدي عني
نور كانت متنحه ودموع بتنزل من عنيها..
سيف بتعب .... واالهي ما خايف انه يكون زايك انا خايف مالقكيش انتي
نور عيطت...طب اهدا مش قصدي مش عارفه اعمل ايه طيب انا دلوقتي
سيف شدها وضمها لي... متسبنيش
نور فضلت تعيط وسكته...
سيف... انا بتمنا والله بس خايف تسيبيني
نور طلعت من حضنه... مامتك كان عندها سبب انا لا صدقني عشان خاطري نفسي اجيب نونه عشان خاطري واللهي ما تخافش
سيف.. يا نور افاهميني انا مش هستحمل تبعدي عني
نور حطت ايديها بحنيه علي خدو... واللهي ما تخاف صدقني طيب بص مامتك كانت عندها اسباب لو السباب دي عندي وعد هشيل الفكر من دماغي وعد نكشف ونشوف عشان خاطري
سيف بصله بخوف.... بس اقسم بالله لو جرالك حاجه هكرهو وعمري ما هحبو
نور بصتله ...محدش بيكره ابنو ياسيف صدقني متخفش ووعد انا لو لقيت حامل غلط عليا صدقني مش هفتح معاك الموضوع دا تاني
سيف.... وانا مش هسمح بكده
تسريع الاحداث
عده اليوم تاني يوم نور فضلت تزن عليه واخدت لي دكتوره ولقت مافيش اي ضرار عليها وان محتاجه بس فيتيامينات بس ونور كانت فرحانه جدا اما سيف كان خايف عليها نور فضلت تطمنه ان مش هيحصل حاجه وعدت الايام ونور كانت بتتمنا ان ربنا يحقق اللي بتتمنا ويكرمها بطفل وفرح بعد فتره كتشفت انها حامل واتمنت ان نور كمان ربنا يكرمها ملاحوظه سليم كان بيكلمهم كل فتره هو وهدير بس كانو مشغولين بشغلهم وهدير كان سليم بيحاول يقنعه تقاعد ومتشتغلش وانهم يخلفو عدت الشهور وسندس واشرف كتبو الكتاب وعملو الفرح اما هنا وماجدي برضو عملو الفرح وكتب الكتاب وسافرو يقدو شهر العسل اما نور جه في يوم وحست انها تعبانه جدا
سيف... مالك
نور.. بقالي تالت ايام دايخه
سيف... مش بتاخدي ال فيتامينات
نور... بالعكس مستمره عليها
سيف.... طيب قومي نكشف
نور جايه تقوم اغمي عليها ووقعت
سيف بلهفه.. نور وشلها وفضل يفوق فيها وخلها تغير واخدها يكشف عليها وطلعت حامل
نور للدكتوره. وحيات امك بجد احلفي
سيف كان جوه شعورغريب فرحانه وخايف وقلبه حسه بوجع وفتكر مامتو وفضل بصص لي نور وساكت...
الدكتوره بضحك.. واللهي حضرتك حامل وتقريبا قربتي تقفلي شهر
نور بطفوله... الله يعني كده فضلي 8شهور واولد صح
الدكتوره ضحكت.. باذن الله انتي مستعجله كده ليه
نور... هو ولد ولا بنت
الدكتوره....لسه بدري جدا عشان تعرفي نوع الجنين المهم تنتظمي علي الفيتامينات دي وتخلي بالك وبلاش اي مجهود
سيف... مافيش اي ضرر عليها
الدكتوره... لا ابدا اللهم بارك زاي الفل
نور رقصت حواجبه... اهمد بقا
سيف ابتسم وبيحاول يطمن نفسه...تمام شكرا يا دكتور واخدها ومشي في طريق
نور بصله وبتضحك ... ايوه انا فرحانه اوووي ياتر هيطلع شبيهي ولا شبهك
سيف بصلها وبتسم..
نور...يا بويي علي قلبت وشك يابني ما قالتلك اني زاي القرد اهو متنكدش عليا دا انت فقر
سيف... ربنا يستر
نور.. علي فكر انت كده بتفول في وشي كتك القرف وديرت وشها انا مش هركز معاك عشان متنكدش عليا لحظه دي
سيف بصله... تيجي نقعد انا وانتي عند البحر شويه
نور بصتله وضحكت...اشطا وباستو من خدو
سيف ابتسم وراحو عند البحر وقاعدين... بتحبيني
نور بصتله بستغراب... في ايه اكيد طبعا
سيف... ليه اختارتي هو وانا لا
نور اتعدلت وبصتلو.. انا بحبك ونفسي اجيب منك طفل لو مش بحبك مش هبقا عايزه ب اي شئ يربطني بيك انا لما انت رفض نخلف كنت مفكر انك مش حببني وخايف يكون زاي وانك مستحملني لكن مش هتقدر تستحمل هم تاني كان احساس وحش اووي والله لكن لما فاهمت فرحت ومسكت ايدو وحطتها علي بطنها هنا في حتي منك جوايا انا مبسوطه بيها وبتمنايطلع شبهك في كل حاجه حنيتك وطبتك وخوف وشكلك وكنت بتمنا اليوم دا يجي هحبو علي حبي فيك وانامتاكده لما هيجي انت هتحبو استحاله تكرهو لانك بتحبني صدقني انت هتحوب عشان دا في حته منك ومني شيل الخوف دا اللي جواك دا عشان تحس بالرزق دا طيب تخيل كده لو مكنتش انت جيت ولا انا وامي مكانتش جبتني ها قول مين كان هضايقك ويعصبك ويخليك علي اخرك وانا مين كان هيعصبني وينكشني قول هاايلا
سيف...خايفه يانور انا مش مسامح نفسي اني ساعدك في اني اخسرك
نور ضحكت... هو انت ليه خايف كده يابني اهدا ياروحي واللهي ما تخافش انا ههتم ب ال فيتامينات وههتم ب الاكل ومش هتحرك يامه وهعمل كل حاجه اخلي باللي من نفسي فيها وان شاء الله ربنا هيستر عشان خاطري بقا اضحك بطل خوفك دا اللي بحس ان دنيا وحشه ومتقفله عشان خاطري بقا انا فرحتي مش كمله عشان انت مش مبسوط
سيف اتنهد وبصله...اوعديني تفضلي جنبي
نور باستو من خدو...بموت فيك ولزقالك والله عمري ما هسيبك والله افرد وشك كده وانت زاي القمر كده
سيف ضحك...بحبك
نور...وانا كمان والله
تسريع الاحداث
نور وسيف فضلو قاعدين ويهزرو وسيف حاول يطمن نفسو ب كلام نور وروحو وقالو انها حامل وكله فرح لان كان عارفين انها كانت نفسها في طفل وهبه لحظة خوف سيف وقاعدت وفاهمتو ان امو كانت اساس الخلفه فعلا غلط عليها مش معانا كده ان نور زايها واي حد ممكن يحصلو كده وسيف اطمن نوعا ما وعدت الايام الشهور ونورين جابت معتصم اما اميره جبت فهد وكل القصر كانو فرحانين اما فرح جبت جنات اما نور كانت بطنها قدامها هي وسلمي شهد وهنا وسندس برضو بس كان لسه في اول شهور الحمل وجه يوم وكلهم قاعدن متجمعين في قصر العوضي
نور قاعده ومسك بطنها... انا حسه اني هولد
سيف بصلها...اتهدي بقا ياشيخه
نور ضربتو بضهر ايدها...هدا لما تهدك انت
عاصم بضحك... يا عيال عيب كده اعقلو
ياسين وهو مسك ابنو معتصم... دا معتصم اعقل منهم
نورين ضحكت... ومنك والله دا امبارح بيقولي هو ينفع اخدو ونقعد علي القهوة واساس ياسين عمرو ما قاعد عليها يقولي ما اي اب بيعمل كده
فريده بضحك... معلش خلفيتي هبله
شمس... هاتو يا ياسين امسكو شويه
ياسين...اتفضلي يا عسليه
شمس ضحكت... ربنا يهديك بسم الله رحمن الرحيم اللهم بارك
ياسين بضحك... هو عفريت
ادم قاعد يبص في ابنو فهد...
اميرة بضحك... انت بصص كده ليه
ادم بتركيز... حاسس شبه نور
نور بصتلو... لا شبهك
ادم...لا شبهك انتي طول الوقت رفع شفتو تحسي بيردح
كلهم ضحكو
نور بتلف وبتحاول تبصلو ورمت نفسها علي سيف حدفت ادم بالشلته... وربنا لو قادره كنت قومتلك عيل خنز"ير
فرح... لا بس بجد جنات شبه نور بالظبط حتي لون عنيها
عبد الرحمن... دا انا حبتها حب البت دي من كتر حبي فيكي يانور
نور بصاله... مش قد حبي ليك
سيف...متتلمو انت وهي
نور بضحك... ياعم دا مش بيطقني دا منين ما اشوفه القي بيشتم البت ويبصلي
فرح بضحك...لا واللهي بجد بيحبك زاي اختو
عبد الرحمن...اوووي
نور... من قلب لي قلب الرسوال يا مهزق
سيف بضحك... يا نور انتي نايمه مش سنده كده اوعي
نور ريحت اكتر... بقولك ايه انا مش تقيل متظتش فيها
سلمي بضحك... بطني وجعاني اوي
مازن باس راسها... بس يا ماما اهدي
سندس... جماعه هو انا حسه مناخيري كبرت هو ممكن فعلا كده اكون حامل في ولد
اشرف بضحك...ليه هو في مناخيرك
احمد بضحك....اسكت الله يسترك دي كل شويه تقولي شكلي اوحش
نور... صحيح انا بحس شويه اني حلو وشويه اني وحشه كده ايه
سيف بضحك... هتجيبي ولد نص بيت نص ولد عادي
نور... انت بقيت ظريف علي فكره
شهد بضحك.... ممكن يكون تؤام انتم ليه معرفتوش لحد دلوقتي نوع النونه
نور... لا مش عايزه اعرف عايزها مفجاءه كده
سلمي.... انا بصراحه كنت حبه كده بس مقدرتش استنا طلعت بنوته
شهد... انا بفكر اسمي اسر
نور... انا يونس او انس
احمد... لا لا بتكسف
نور ضحكت... بس يلاه انا بحب الاسم دا مش اكتر
احمد.... اخس الله يكسفك بصوت سمير غانم
سيف بهمس... اتلمي وبطلي تهزري
نور بصتله وضحكت وبهمس... بتغيري يا عسل انت هات بوسه
سيف ضحك ووشه احمر... انتي الحمل دا بقيتي متحرش علي فكر وانا مابصدق
نور ضحكت وبصتلهم ... ماما انا جعانه
سلمي... وانا
شهد... وانا
سندس...بصراحه هموت من الجوع
هنا... جماعه بصراحه وانا
كلهم بصو ليها
ماجدي بضحك... دي متتكلمش ومره واحده تتكلم انا جعانه
تهاني بضحك... هو الحمل كده
امل وهبه بضحك... هنقوم نعملكم
فريده... خدوني معاكم
نور... سيف سيف
سيف... نعم
نور... عايزه اعمل حمام
سيف... انا اخر ما هزهق امشيكي بقصريه قومي
نور ضحكت وقامت... لا لا هعمل في الحمام اللي تحت مش قادره اطلع
عده الوقت وكل واحد طلع اوضه واللي روح بيتو
ـــــــــــــــــــ
نور... سيف قلبني
سيف بصله...اعمل ايه
نور ...قلبني
سيف بضحك.... اعملها ازاي دي
نور.. بطل تضحك عايزه اتقلب هو ايه اللي ازاي
سيف بيضحك وهو وبيعدلها... اهو كده حلو
نور...اها حط بقا مخده تحت رجلي كده
سيف...كده
نور برتياح...ايوووه باااس كده
سيف بيبص لقها واخده سرير كله... ايه دا انا هنام فين انتي واخد السرير
نور... اي حتي يا سيف محبكش تنام هنا روح نام في اوضي
سيف... شهد فيها هي واحمد
نور... روح نام في اوضة اميرة
سيف... فرح فيها هي وعبد الرحمن
نور.. اتخمد في اي حتي بقا عايزه انام
سيف..
بقلم الاء اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط
تعليقات
إرسال تعليق