القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني حب بعد عذاب البارت الرابع بقلم جنة الورد جميع الفصول كامله

حب بعد عذاب (تزوجت من اغتصبني ٢) الحلقة الرابعة


دفن أسد ذقنه في حضن اسيل و عناقها بشدة


و في لحظة تذكرت اسيل ما حدث أبعدت أسد عنها بقوة


اسيل : انا.... انا... اسفة


شعر أسد بأن اسيل خائفة منه


أسد : اهدي


و كان سيضع يده على كتفها و لكنها ابتعدت عنه


أسد : اطلعي ارتاحي عقبال ما اطلب الاكل... هتلاقي في لبس فوق... و كل حاجة انتي محتاجها

اسيل : هو احنا هنقعد كام يوم

أسد : الجمعة هننزل مصر

اسيل :احنا فين

أسد : في الغردقة

أسيل : وحياة أمك

أسد :نعم

اسيل :اقصد... احلف

اسد : أقسم بالله

اسيل : طب انا نفسي أخرج و اتفسح.... ممكن.. ممكن

اسد :كل حاجة نفسك فيها هنعملها

اسيل : شكرا... شكرا... يا اسودي


نظر أسد لها نظرة عدم فهم


-أسودك؟؟؟؟


اسيل : اسفة.... سوسو ينفع


و ذهبت سريعاً من أمامه 

اما أسد حاول الامسك بها و لكن ذهبت إلى إحدى الغرف و أغلقت الباب بالمفتاح 

حاول أسد أن يفتح الباب ظل يطرق الباب بقوة 


اما اسيل كان قلبها سيتوقف من كثرة الضحك


أسد :اضحكي... اضحكي.... ابقى وريني هتطلعي ازاي يا عسل 

اسيل : هطلع.. و هنشوف 

أسد :ماشي...هنشوف 


............. 


شركة الدمنهوري 


وصل عمر إلى الشركة الجميع يقف و ينظر إلى الأسفل خائف 

يرتجف دقات قلبه سريعة يشعر بأن قلبه سيتوقف 


نظر عمر إلى السكرتيرة بإحتقار قائلا 


-ورايا 


اومأت السكرتيرة برأسها 


و ذهبت خلفه و هي لا تستطيع أن تمشي لا تشعر بقدميها 


وصل عمر إلى مكتبه خلع الجاكت و القى به على الكرسي و قام بفك اول زرار من قميصه 


عمر بصوت رجولي و صرامة 


-اقفلي الباب 


أغلقت الباب و ابتلعت ريقها بصعوبة 

اقترب عمر منها و امسكها من خصرها 


عمر : ما جتيش ليه امبارح 

السكرتيرة :...... 


عمر بصياح و غضب 


-ررررردي 


فزعت من صوته 


-ك... ك... كنت... تعابنة... و حضرتك...... انا.. أنا.... اسفة صدقني... اسفة هعوض انهاردة 


جز عمر على أسنانه قائلاً


-انا لما بقول حاجة.... لازم تتنفذ سوأ تعابنة ولا مش تعابنة انا اللي ليا انك تجيلي.... و تاخدي القرشين اللي برمهوملك... كل مرة.... 


ابعدها عنه بقوة و أعطاها ظهره


-انهاردة تروحي على القصر هتقعدي معايا يومين 


نظرت له السكرتيرة بخوف 


-بس هعمل ايه... هقول لعيلتي ايه 


اقترب عمر منها و امسكها من بين فكها و قربها من وجهه 


-سمعتي انا قولت انتي لو روحت و ملتقيش... قولي على نفسك يا رحمان يا رحيم..... ساااااامعة 


اومأت برأسها 


-حاضر 


ابعدها عنه بقوة 


عمر :بررررا.. و ابعتيلي شاكر 

السكرتيرة : أمرك.... 


خرجت و هي تظبط ملابسها و ذهبت إلى مكتبها

و امسكت سامعة الهاتف


-استاذ شاكر.....عمر بيه مستني حضرتك 


بعد مرور عشر دقائق 


دق الباب 


كان عمر يقف و ينظر على الشركة من الخارج من خلف اللوح الزجاجي و يضع يده خلف ظهره و يقف بشموخ 


-ادخل 


دخل رجل في العقد الرابع من عمره شعره خفيف قليلا ابيض 

عيناه خضراء ذات بشرة بيضاء 


كان ينظر في الأرض و خائف 


-قالو ان حضرتك عايزني 


مازال عمر يقف 


-اقعد 


جلس شاكر 


شاكر :في حاجة 

عمر :مفيش اخبار جديدة 

شاكر :حضرتك..... من ساعة ما اسيل والدها خدها و احنا منعرفش حاجة عنها و هي مش ليها اثر 


اقترب عمر من شاكر و امسكه من الجاكيت 


-هتلاقيها.... و لو ملاقتهاش.... هدفنك..... فااااااااااهم 


اومئ برأسه 


-غور يالاااا..... من هنا 


ذهب شاكر سريعا 


جلس عمر على كرسيه و وضع قدم فوق الأخرى 


-هلاقيكي.... يا أسيل..... و ساعتها محدش يقدر يخلصك من إيدي انتي مكتوبة ليا انا و بس 


............. 


في الغردقة 


أسد : هتفضلي جوة... كتير

اسيل :لو طلعت هتعمل حاجة 

أسد :لا ابدا.... هقتلك بس 

اسيل :يووووه.... بقي 

أسد :مش هتهوني عليا.... هعقبك عقاب بسيط 

اسيل :ايه 

أسد : بوسة 


سمعت اسيل تلك الكلمة و أصبح وجهها احمر و ضربات قلبها سريعة


اسيل : و اطلع... واطلع ليه يعني المكان هنا حلو اوي 

أسد :خلاص خليكي براحتك... انا هروح اكل 

اسيل :مش جعانة... ماتحولش تغريني 

أسد: مش جعانة دلوقتي... لما نشوف بعد ساعة هتعملي ايه... مصير الفار يطلع من جحره 

اسيل :و انا مش فارة 

أسد :ماشي ماشي.... براحتك.... انا رايح اكل... عارفة هاكل ايه 

اسيل : ايه 

أسد : عيش بلفلفل اللي انتي بتحبيه 


اسيل بصوت منخفض 


-الله 


ثم قالت 


-مش مهم... مش عايزة معنتش بحبه 


أسد :والله 

اسيل :اه والله 

أسد :ماشي... و بعد كده اشرب كوباية الشاي اللي بالنعناع 


اسيل بصوت منخفض 

-لأ كده كتير... و الله ظلم.... انا جعانة و هو عمال يغريني 


أسد :هاااا.... بتقولي حاجة 

اسيل :هاااا.... بقول بالهنا و الشفا ما طرح ما يسري يمري 

أسد : تقصدي... ما طرح ما يمري يسري

اسيل بصوت منخفض : مش اوي يعني 

أسد : انجزي هتطلعي ولا لأ

اسيل :مفيش عقاب غير ده 

أسد :اه فيه 

اسيل بفرحة : ايه

اسد :حضن 

اسيل : يوووووووووه.... بقي على فكرة ده ظلم اقسم بالله 

أسد :اختاري يا حضن يا بوسة 

اسيل : ينفع اسفة 

أسد :لأ

اسيل :اسفة جدا 

أسد :لأ

اسيل :طب بوسة على الهوا

اسد بعصبية :قولت لأ..... ها بوسة ولا حضن 

اسيل :مش طالعة

أسد :خليكي 


.............. 


بعد مرور ثلاث ساعات 

............. 


تجلس اسيل في الغرفة و تلف ذراعيها حول معدتها فاهي تتألم من شدة ألم معدتها لأنها جائعة جدا 


اسيل :أسد 


انتظرت أن يجيب و لكنه لم يجيب نظرت من مكان المفتاح لم تجده 


شعرت بالسعادة فتحت الباب بهدوء و تسللت إلى المطبخ و فتحت الثلاجة 


و أمسكت بطبق الفاكهة و كانت عيناها سعيدة جدا 


لتجد يد اسد يلف يده حول خصرها و يهمس في أُذنها قائلا 


-كنت عارف انك غبية 


رمت اسيل طبق الفاكهة من يدها و اتسعت عيناها 


............... 


قصر الدمنهوري 


اتي عمر إلى القصر و ذهب إلى الغرفة ليجد رولا و هي نفسها السكرتيرة الخاصة به أو بمعنى آخر الجارية.... هو متمسك بها فقط لأنها تشابه اسيل في نفس العيون و النمش الذي حول عيناها و برأتها

وجدها تجلس تنتظره و كانت ترتدي قميص يظهر مفتانها 

لونه روز 


اقترب منها و امسكها من خصرها بقوة 


-افهم من كده انك بترضيني 


اومأت برأسها قائلة في حزن 


-انا مقدرش على زعلك... يا عمر بيه 


ضغط أكثر على خصرها 


-عمر و انا مقدرش على الكلام ده 


القى بها بالفراش بقوة و خلع سترته 


.................. 


في الغردقة 


تحاول اسيل أن تبعد أسد و لكنه لا تستطيع 


اسيل :ابعد عني بقى يا أسد 

أسد : البوية و انا اسيبك 

اسيل :علشان خاطري يا أسد بلاش 

أسد : هو انا قولت حاجة عيب ديه بوسة بس

اسيل :يا.... 

أسد :و بعدين بقى خلاص خليكي كده 


أدارت اسيل وجهها إلى أسد اغمض أسد عينه 


أسد :انجزي 


اقتربت اسيل من أسد 

كان بجوار أسد طبق به دقيق أمسكت بالبعض 


اسيل : بس كده 


و قامت بوضعه على وجهه 


اسيل :عايز تاني 


ثم ركضت 


أسد :ماشي... مااااااشي.... هسيبك المرة ديه بمزاجي 


وقفت اسيل و هي تضحك و قامت بإدلال لسانها له 


اسيل :اممممم 

أسد :عايلة... متجوز عايلة.

اسيل :ما انا فعلا كده عندي ١٩ سنة و نص عايزين ابقى عاملة ازاي 

........... 


قصر المغربي 


غرفة ثريا 


ثريا :شايفة العقربة اللي تحت ديه اللي عايزة تفرق ما بين اختك و جوزها 

تقي :استحملي يا ما علشان أسيل 

ثريا :اومال استحمل علشان مين البت ديه غلبانة و ملهاش حد غير ربنا و انا 

تقي :عندك حق انا كنت ظلماها.... بس هي فلا تستاهل كل خير.

ثريا : ربنا يخليكو ليا 

تقي :و يخليكي لينا ياست الكل 


.......... 


قصر الدمنهوري 


غرفة عمر 


خرجت رولا من المرحاض و هي تجفف شعرها 


لف عمر يده حول خصرها 


عمر : امشي 


تعجبت رولا فا هو فقط من ست ساعات قال لها انها لن تذهب الا بعد يومين 


-ل.... ليه


عمر :بعت اجيب واحدة غيرك.... اصلك قدمتي 


كسرت تلك الكلمات قلب رولا فا هي معه من خمس سنوات 


رولا :حاضر همشي 


عمر : مش من هنا بس... تؤ.... من هنا و الشركة 


نظرت رولا له و الدموع تملئ عيناها 


-بس.... انا... انت عارف اني بص


عمر : عارف اختك اللي عندها السرطان... ما تقلقيش... هديكي كل أسبوع حاجة تمشي بيها نفسك لحد ما تلاقي شغل جديد 


شعرت بأنها في نظره رخيصة جدا.... ليس لها قيمة 


عمر :انجزي... روحي استري نفسك... و لما تلبسي مش عايز اشوفك... فاهمة 


و قام بوضع في يدها رزمة من المال و ذهب سقطت الدموع من عيناها و سقطت على الأرض تبكي و تشهق 


.................. 


في الغردقة 


مر الوقت و أصبحت الساعة الثامنة مساءً 


ارتدت اسيل فستان لونه كشمير و تحلت ببعض المجوهرات البسيطة التي أمرها أسد بأن ترتديه و كانت تشبه الأميرة


اما أسد فكان مرتدي قميص ابيض و جاكيت و بنطل اسود 

و وضع عطره المفضل و ارتدى ساعته الفخمة 

و كان ينتظر اسيل لكي تأتي و عندما نظر اه اتسعت عيناها من شدة جمالها 


اقترب منها و امسك يدها و قبلها 


أسد :بحبك 


احمرت وجهتنها و ابتسمت ابتسامة عفوية 


اسيل :انا جعانة 


قاطعت اسيل بكلماتها اللحظة الرومانسية 


أسد بنفاذ صبر : هتفضلي طول عمرك مرزب 

اسيل :يعني اكدب مش فاضية للرومانسية دلوقتي انا جعانة 

أسد :اتفضلي العشا جاهز 


امسك بيدها و أخذها الي الخارج حيث كان يوجد منضدة و كرسيين و على المنضدة شمع و ورود حمراء و بيضاء و حول المنضدة كان يوجد شمع على شكل قلب و في الناحية الأخرى شمع علي شكل اسم اسيل 


نظرت اسيل إلى أسد 


-الله شكلهم حلو اوي 


أسد : كويس انهم عجبوكي 

اسيل :حلوين خالص 


ذهب أسد ليشغل الموسيقى لكي يرقص مع اسيل


اسيل : انت هتعمل ايه 

أسد :هنرقص 

اسيل : بقولك عايزة اطفح... جعانة يا بني أدام 

أسد :يخربيتك... اترزعي... اقعدي.... معندكيش ريحة الرومانسية


جلس كلاً من اسد و اسيل ليتناولو العشاء

اعمل متابعه هنا👈 محمد السبكي👉 

علشان يصلكم باقي الروايه 
تكملة الروايه من هناااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع