![]() |
#جحيم_عاشقي
#بارت_3
آسر بغضب :قومي ياتقى
تقى فتحت عينها بتعب وحاولت تقوم
آسر :قومي نضفي القصر
تقى قامت بتعب وبدأت تنضف وهي بتنضف وقعت
آسر ضميرو انبو
آسر راح شالها واخدها ع السرير
تقى برجاء:ارجوك يا آسر بيه بس اديني اليوم دة اجازة وصدقني بكرة هنضف القصر كله واعمل شغل الخدم كله
آسر بضيق :متقوليش آسر بيه انا جوزك ويلا لازم ترتاحي
آسر راح جهز الاكل
آسر بابتسامة :يلا انا هأكلك
تقى :بس...
آسر بمقاطعة :ماعايز كلام انتي لازم ترتاحي
وفضل يأكلها
تقى :انت اكلت
آسر :لا بس هاكل مع دادة نرجس
تقى :طيب
آسر :يلا انتي لازم تنامي
تقى :آسر انت بتعمل معايا كدا ليه ع فكرة انت مش مجبور تعمل معايا كل دة
آسر بضيق :تقى انت مراتي لازم اهتم فيكي
تقى :بس انا هنا خدامة
آسر بغضب :تقى اسكتي خالص وانتي مش خدامة ومش هتشتغلي هنا
تقى :بس ازاي هدفعلك فلوس العملية
آسر :هتشتغلي معايا
تقى :طب ممكن اشوف ماما انا مابعرف إذا هموت ولا لأ خليني اشوفها لآخر مرة
آسر حضنها :متجيبيش سيرة الموت تاني
تقى :حاضر
آسر :هنروح نشوف مامتك وبالمناسبة عمليتها نجحت وانا روحت ليها والدكتور قاللي حالتها عمال تتحسن
تقى بدموع:خدني ليها ارجوك
آسر :حاضر بس انتي ارتاحي
ومسح ليها دموعها ونيمها
==================
عند آسر في اوضة التمرينات
آسر وهو بيضرب كيس الملاكمة
آسر بغضب :ماتصدقها دة كله كدب وفي النهاية هتخليك زي فريدة
آسر : كلهم زي بعض ماتصدقها ياغبي
ومسك راسو وفضل يصرخ
================
عند هند
هند دخلت المستشفى عند ورد
هند :خالتي انتي كويسة؟
ورد :اه يابنتي الحمدلله فين تقى
هند بكدب:هي هي معايا وتعبانة شوية عشان كدا ماقدرت تجي
ورد :اها
هند :انتي ارتاحي وانا هجيك بكرة
ورد :طيب يابنتي
================
عند تقى
تقى فاقت بس حرارتها كانت لسة مرتفعة
آسر دخل الاوضة لقا نرجس بتعمل ليها الكمادات
آسر :حرارتها نزلت
نرجس :اه نزلت الحمد لله
تقى وهي نايمة:ماما ليه بابا مفيش.. بابا ارجوك ارجع انا محتاجالك معايا
آسر كان سامعها وحزين ع حالتها
نرجس :هي بتقول كدا من ما نامت
آسر :دادة نرجس ممكن ترتاحي انت هعمل ليها الكمادات
نرجس :حاضر
وطلعت
آسر فضل يعمل ليها الكمادات لحد المغرب وهي لسة كانت بتهلوس
آسر قرب منها وبا"سها بحنان
تقى فاقت
تقى بخوف :ف في ايه
آسر :مفيش... انتي مراتي ولا انا غلطان
تقى بغضب :ع فكرة دي قلة أدب
آسر:أنا قليل ادب
تقى :اه عارفة
آسر شداها عليه بقوة
آسر :أنا جوزك وهعمل اللي انا عايزه والاحسن تسكتي عشان هتهور واعمل شي مايعجبك
تقى :اسفة
آسر وهو بيقرب :حتى كلمة اسفة حلوة منك
تقى بخوف :آ آسر
آسر بتوهان :عيون آسر
فجأة تلفونو رن
آسر بغضب :مالك يا زياد
زياد :في بنت اسمها هند زارت ام تقى
آسر قفل بغضب
آسر بغضب :مين هند دي
تقى بخوف :دي دي
آسر :انطقي
تقى :دي صاحبتي
آسر :ازاي عرفت انه مامتك في المستشفى
تقى :هي كانت عارفة
آسر بغضب:كدابة انا كنت مراقب كل خطوة انتي بتعمليها ف عشان كدا الأحسن تنطقي هي ازاي عرفت انه مامتك في المستشفى
تقى :أنا اتصلت عليها
آسر :بتلفون مين
تقى :مش هقولك
آسر :مش هتقولي.. كويس جدا
وراح شال الكرباج وفضل يضربها
آسر :هتقولي ولا اضربك اكتر
تقى :مش هقول
آسر اخدها على اوضة مظلمة وربطها في كرسي
آسر: مش هتطلعي من هنا غير لما تقولي
وفضل يضربها لحد ما اغمى عليها
آسر بص عليها بقرف وطلع وقفل الباب بالمفتاح
آسر للخدم :ممنوع حد يطلعها من هنا
الخدم :حاضر
آسر دخل اخد شاور وحاول نام بس مقدرش ينام لأنه كان بيتذكر لما ابوه كان بيضربه في نفس الاوضة اللي فيها تقى
بقلمي زولة وحيدة
=================
في بيت ياسر
ام ياسر :ياخسارة أمها في المستشفى وهي راحت تتجوز
ياسر :ايه... تقى اتجوزت
ام ياسر :اه يابني جارتنا بنتها شغالة في شركة آسر وسمعت من الموظفين انه تقى اتجوزته
ياسر بغضب :انتي ليا انا وبس ياتقى مش هسمح لحد ياخدك مني
وخرج وهو في كامل غضبه
=================
#يتبع
#جحيم_عاشقي
بقلمي زولة وحيدة
#جحيم_عاشقي
#بارت_4
بقلمي زولة وحيدة
في صباح يوم جديد
عند تقى كانت بتبكي ع حياتها اللي فجأة بقت جحيم
آسر دخل
آسر بابتسامة :لسة مُصرة ع قرارك
تقى :اه
آسر فك الحبل
آسر :هتروحي معايا الشغل وهتكوني السكرتيرة بتاعتي يلا جهزي نفسك
بعد مدة في الشركة
آسر لتقى :عندي صفقة مهمة اليوم ماعايز أخطاء
تقى :حاضر
زياد دخل بسرعة
زياد :العميل وصل
آسر :خليه يتفضل هنا
زياد :اوكي
دخل العميل
آسر :اهلا أحمد المنصوري
تقى بصدمة:ب بابا
=================
عند هند
هند :صباح الخير يابابا ياحبيبي
الأب :عايزة ايه ياهند
هند :ايه بصبح عليك بس
الأب :ماهو حبيبي دي وراها حاجة
هند :اه انا عايزة اروح ل ام تقى
عمر(اخ هند) :مش هتروحي تاني ع بيت تقى
هند :ليه ان شاء الله
عمر :البنت امها في المستشفى وهي راحت تتجوز
هند :كدب
عمر :قوليلي الحقيقة انتي بقا
هند :هي انجبرت ع الجوازة دي
عمر :ياسلاااام وانتي عرفتي منين
هند :هي قالتلي
عمر بغضب :وكمان بتكلميها
هند :اه هكلمها لأنها صاحبتي وانا بعرف انه تقى مستحيل تعمل شي غلط الا لسبب
عمر :صدقيني ياهند تاني إذا كلمتي البنت دي انا هدفنك حية
هند :بابا هتخليني اروح ولا لأ
الأب :مش هتروحي بعد اللي سمعته دة
هند : بعدين كلكو هتعرفو انكم ظلمتوها
عمر:هنشوف
================
عند تقى
تقى بصدمة:ب بابا
أحمد بص عليها باستغراب
آسر :تقى في ايه
تقى :دة بابا يا آسر
وطلعت صورة لابوها وامها مع بعض
تقى بفرح:شوف
أحمد :انتي اسمك تقى أحمد
تقى :اه
وجريت حضنته وانفجرت بالبكاء
تقى :بابا انت وحشتني اوي
آسر بغضب :تقى اطلعي برا
تقى مسحت دموعها:مش هطلع يابابا الإنسان دة اتجوزني بالغصب وبيعذبني
أحمد كان مصدوم
آسر مسكها من ايدها وبعدها عن أحمد
أحمد :صح انك بتعذب بنتي؟
آسر بجمود :اه
أحمد :انا هاخدها معايا يلا فك ايدها والا هرفع عليك قضية
آسر :عايز كام
أحمد :انت مفكرني هبيع بنتي ل واحد زيك
آسر طلع صك من جيبه
آسر :اكتب الرقم اللي انت عايزه
أحمد اخد الصك وطلع بفرحة
تقى بدموع :بابا ساعدني ياباباااااااااااا
آسر بغضب :اخرسي خالص
واخدها ع القصر ودخلها على نفس الاوضة وربطها في الكرسي وفتح التكييف في أعلى درجة
وخرج
آسر للدادة :مش عايز حد يديها اكل أو يدخل ليها
نرجس :بس يابني كدا هي هتموت
آسر بغضب :ومالو تموت... اصلا اللي زيها لازم يموتو
بقلمي زولة وحيدة
================
عند ورد كانت طلعت من المستشفى ورجعت البيت
ياسر دخل ليها
ياسر بغضب :فين بنتك
ورد :عند صاحبتها يابني.. عايز شي؟
ياسر :كذابة بنتك اتجوزت رجل الأعمال الشهير آسر المنشاوي
ورد:انت اتجننت ولا ايه دة المدير بتاعها وهي بتكرهو ازاي هتتجوزه يعني واصلا تقى ازاي تتجوز بدون ما تقولي
ياسر :لأنه بنتك طماعة بتجري ورا الفلوس
وخرج من البيت
ورد بصدمة :ازاي دة
ورد اتصلت على هند
ورد :هند فين تقى
هند في نفسها :شكلها عرفت الحقيقة
هند :تقى اتجوزت ياخالتي
ورد :ط طب ازاي وليه
هند حكيت ليها كل شي
ورد:بس تقى عمرها ماعملت شي إلا وخبرتني
هند :ياخالتي كل شي حصل بسرعة حتى أنها ماخبرتني
ورد :طب بتعرفي بيت آسر دة
هند وصفت ليها القصر
=================
في القصر
ورد :أنا لازم ادخل بنتي جوة
الحرص :مش ممكن تدخلي يلا ارجعي بيتك
ورد :بس...
آسر :في ايه
آسر بصدمة:خالتي؟
ورد بغضب :فين بنتي
آسر للحرص :خلوها تدخل
ورد :قولتلك فين بنتي
آسر :اتفضلي
آسر اخدها على اوضة
ورد :بنتي مش هنا
آسر :ارتاحي انتي وانا هجيبها
آسر راح بسرعة لتقى وفك الحبل
آسر :مامتك هنا
تقى بفرحة:بجد
آسر :ع فكرة عقابك ماخلص ولما تقابلي مامتك اوعى تقوليلها ع شي وإلا هقتلك وهقتلها
تقى :حاضر
آسر :روحي خدي دوش وغيري ملابسك واعملي كريم ع الجروح دي
بعد مدة عند ورد
ورد بفرحة:بنتي ازيك
تقى جريت عليها وبقت تبكي
ورد :بنتي في ايه
تقى :مفيش
ورد :تقى ليه انتي سخنة
تقى :تعبت شوية
آسر كان واقف وبيبتسم
ورد :بنتي انتي مبسوطة في حياتك دي
تقى بصت على آسر
تقى :اه ياماما آسر بيعاملني بحنان وبيهتم فيني
ورد بابتسامة :الحمد لله
آسر كان مصدوم من تقى
آسر :اتفضلي ياخالتي الاكل جهز
ورد :لا انا هرجع البيت
تقى :ماما هتسيبيني تعبانة كدا؟
ورد :ياحبيبتي انتي مش لوحدك معاكي جوزك
تقى بدموع:ماما ارجوكي خليكي معايا
ورد :بس يابنتي مينفعش اخلي البيت فاضي
آسر :مش مشكلة انا وتقى هنروح معاكي نقعد يومين تلاتة دة بعد اذنك طبعا
ورد :البيت مفتوح ليكو دايماً ياحبايبي
آسر :نروح؟
ورد بابتسامة :يلا
آسر ركب العربية
تقى كانت عايزة تركب ورا
ورد :هتخلي جوزك يركب لوحده؟ يلا اركبي معاه قدام
تقى :بس...
آسر بمقاطعة :تعالي ياتقى
تقى ركبت قدام
في البيت
ورد دخلت البيت
آسر :أنا اللي يقرر هنقعد كام يوم ولما ازهق هنروح
تقى :حاضر
ياسر : نورتينا ياحبيبتي
آسر بغضب :ناااااعم
====================
#يتبع اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط
#جحيم_عاشقي
بقلمي زولة وحيدة
تعليقات
إرسال تعليق