القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية منتقبه ولكن البارت الخامس والسادس بقلم حبيبه الهنيني جميع الفصول كامله


منتقبه ولكن 5_6


سليم:هي كاميليا دخلت وأنا شفاف لدرجه دي ؟


=احنا نفسنا مستغربين والله،هو انتوا متخانقين ؟


سليم:لاء والله ....انا هروح اشوفها 


سليم:كاميليا !


كاميليا:ايوه ؟!


سليم:هو أنا شفاف يعني داخلة ولا كاني موجود 


كاميليا:هو احنا في حاجة بينا يعني ولا اي احنا صحاب مش اكتر  يعني 


سليم:صحاب ؟والله اومال ،اومال  هو أحنا مش مرتبطين ولا اي 


كاميليا:لاء !


سليم:نعم ؟!!ازاى لاء اومال الجامعه كلها استغربت لي لما دخلتي ومكلمتنيش  .


كاميليا :دي حاجة انا مليش دخل بيها بعد  اذنك 


سابته ومشيت .


سليم:اي دا اي دا هي دي كاميليا بجد 


 =منظرك وح*ش أوي ي مان 


سليم:هي مالها دي ي عم 


=مش انت كنت بتتسلي ب عم خلاص مالك بقا اي زيها زي اي واحده ومشيت 


سليم:مفيش بت قبل كدا بعدت عن سليم المنشاوي تيجي دي وتعمل كدا 


=تؤتؤ انت بتحبها 


سليم:بحب مين ي عم ابعد كدا ؟!


خديجة:انت عملتي كدا لي ؟!


عائشة: وأنا كمان مستغربة اي ال حصل دا ؟


كاميليا : بعد م اتكلمتوا معايا

روحت عند سليم 


فلاش باك 

كاميليا : سليم هو أنا بالنسبة لك اي ؟!


سليم سكت ومعرفش يرد .


كاميليا:اي سكت لي ؟!


سليم مردش بردو 


كاميليا :سلام ي سليم 


روحت وفكرت في الكلام ال اتقالها كتير اوي .


قامت اتوضت وصلت .

وبعدين كلمتك وحصل ال حصل انا حسيت نفسي قليلة اوي ال هو أنا عملت كدا لي عملت اني اخلي واحد مفهمني انو بيحبني وهو مش بيحبني واخدني تسليه مش اكتر . 


خديجه:ممكن اقولك حاجه .


كاميليا :قولي .


خديجة: الحمدلله انك عرفتي وانقذتي نفسك بنفسك ومعملتيش حاجة كنت ندمتي عليها في الاخر .


كاميليا :انتوا السبب والله لو متكلمتيش معايا مكنتش هبقي كدا  علشان كلامك دا هو ال قفوقني 

ممكن بعد ما نخلص محاضرات تروحوا معايا اشتري هدوم 


بصت خديجة علي عائشة وعائشة بدالتها النظرات .


وردوا رد محدش يتوقعه 

#يتبع 

منتقبة ولكن



خديجه:ممكن اقولك حاجه .


كاميليا :قولي .


خديجة: الحمدلله انك عرفتي وانقذتي نفسك بنفسك ومعملتيش حاجة كنت ندمتي عليها في الاخر .


كاميليا :انتوا السبب والله لو متكلمتيش معايا مكنتش هبقي كدا  علشان كلامك دا هو ال قفوقني 

ممكن بعد ما نخلص محاضرات تروحوا معايا اشتري هدوم 


بصت خديجة علي عائشة وعائشة بدالتها النظرات .

 


لاء 


كاميليا :لي 


خديجه: انت سمعتك مش ال هي الفترة دي واحنا  مش عايزين حد يتكلم علينا ف معلش


كاميليا وهي ماسكه دموعها؛: لاء عادي ولا يهمك انا همشي بقا سلام 


عائشة: اي ال انت عملتية دا ي خديجه الكلام ال قولتيه دا  ميصحش 


خديجة: انا قولت كدا علشان  تفوق لنفسها وتعرف انها ماشية في طريق مش كويس  ، انا عارفه انها بتبكي بس والله غصب عني والله  


عائشة: تمام 


كاميليا: هو اي ال انا عملته علشان يتقالي دا كلة اي ال عملته علشان يقولوا دا انا كنت هتغير وعايزة أقرب منهم  علشان هما صصحبة صالحة بجد لي يعملوا معايا كدا، لي قالولي كدا، دا انا كنت هشتري هدوم جديدة وطرح واسدال وسجادة صلي يعملوا  معايا كدا بس تمام اوي وهي بتمسح دموعها لقيت حد وراها لقيت  ***


عند سليم واصحابة 


طب مدام بتحبها اوي كدا متتتقدملها. 


سليم: اتقدم لواحده كنت ماشي معاها الله واعلم مشت مع كام واحد غيري 


ي عم الكل متاكد ان كاميليا مبقيتش كدا غير معاك ومرتبطتش بحد غيرك وانت  باين اوي عليك انك بتحبها متكبرش ي سليم متخسرش اكتر واحده حبتك في حياتها متخسرهاش ي سليم بجد  متخسرهاش ي سليم كاميليا  من انضف  الشخصيات ال هتقابلها بس احتويها ولو عايزة نصيحتي ي صحبي ارجع ل كاميليا  بس المرة دي في الحلال وقدام الناس كلها ي سليم  . 


سليم: انت شايف كدا؟ 


انا مش شايف غير كدا والله  . 


عند كاميليا


والله مكنت اقصد ازعلك بس كنت عايزة  افهمك انك تشتري نفسك قبل م حد بيبعها ي كاميليا 


كاميليا: انا والله  كنت عايزة تطيب هدوم وطرح واسدال وسجادة صلاة واقرب منكم علي شان انتم صحبه صالحه  ليا بجد والله  


خديجة: انا أسفة والله  اسفة 


وحضنت كاميليا.


كاميليا: النقاب مفككوك 


خلعت خديجة الخمار وكانت الصدمه  وال شافته كاميليا في وش خديجة  


روح سليم البيت واول م روح

لقي والده قال 


سليم: انا هخطب واحده صحبتي  


الاب: دا مين ال امها داعية عليها دي؟! 


سليم ******


#يتبع اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط


البارت السادس من منتقية ولكن  ..

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع