القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها البارت 13_14_15بقلم جاسمين محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#البارت_13


ساره: انا مستحيل اسكت علي اللي حصل النهارده بقا الجربوعه دي تتجوز عمر 

بوسي: اهدي بس انا مش هسكتلها 

احمد: البت دي مش هتكون لحد غيري وانا هخدها منو وهندمها علي اليوم اللي فكرت تقف قصادي فيه 

ساره: لا سبهالي انا اللي هندمها 

بوسي: اهدو انتو الاتنين وفكرو في خطه نعملها ونخلي يطلقها بسرعه قبل ميحصل حاجه بينهم 

ساره: دي هتبقا علي جستها لو حصل حاجه 

بوسي: اهدي طيب وفكرو 

ساره واحمد: حاضر 


في صباح يوم جديد

المنبه بيرن 

احمد قام فصلو ولسه هينام تاني شاف شكل ياسمين وهي نايمه قبله علي الكرسي فصل سرحان في شكله

احمد: يخربيت جمال امك حتي وانتي نايمه بتوهي الواحد دانتي لو ساحرها مش هتسحريني كل مره كدا نايمه كان طفله صغنن نايمه 

وهو بيتكلم حس انها بتتحرك وهتصحها عمل نفسه نايم وفضل مراقبها 

ياسمين قامت دخلت الحمام وتوضت وطلعت عشان تصلي صلت وقعدت قرات قران وبتبص في الساعه لقتها 9

ياسمين: يالهووووي الساعه 9والاستاذ الكسلان لسه نايم عمرررررر

عمر: في اي يامصيبه علي الصبح 

ياسمين: الساعه 9ياكسلان مش عندك شغل 

عمر: وانتي مالك 🙄🙄

ياسمين: ماللي كيف ياستاذ مهو لو اتاخرت استاذ احمد هيقولي انتي السبب مصحتهوش ليه 

عمر: متخافيش مش هيسالك ويلا سيبيني انام 

ياسمين: قوووووووم 

عمر: حسبي الله بت انتي طيري من قدامي انا علي اخري 

ياسمين: قوم بقا يلا 

عمر: استغفر الله اديني قمت وقعدت عايزه اي 

ياسمين: قوم عشان تغير وتروح الشغل 

عمر: مش ينفع اروح النهارده 🙄🙄

ياسمين: ليه مش ينفع يلا ياكسلان 

عمر: المفروض يكون النهارده الصبحي بتاعتنا يامصييه فتلمي وسيبيني انام بقا 

ياسمين: صبحي مين قوم يلا ياكسيل 

عمر: ياسمين طير من وشوي عشان خلاص علي اخري 

ياسمين: بث طيب 

عمر: نعم 

ياسمين: هنزل اقعد تحت 

عمر: اترزعي مكان مكنتي نايمه واسكتي 

ياسمين: زهقانه 

عمر: ياسمين انا قولت اي يلا 

ياسمين: اوووووف 

ياسمين راحت قاعدت وكانت قاعدها زي الاطفال مبوزه 

عمر: استغفر الله قومي البسي خلينا نطلع اجبلك لبس 

ياسمين: بس انا مش عايزه عندي لبس كتير اجيبه من البيت بس 

عمر: ياسمين انتي هتعيشي هنا ولبسك هيتغير شوي وكمان هيبقا في حفله بعد بكرا عشان جوازنا فيلا وبطلي صداع 

ياسمين: بس انا هفضل لبسه النقاب ولبسي هيكون واسع عادي وحلو 

عمر: مين قال هتخلعي النقاب نقابك ده مستحيل يتخلع يلا 

ياسمين: اشطااا يلا 

ياسمين قامت لبست درس ولبست النقاب ونزلت هي وعمر وساره كانت تحت هي واحمد اخوها وبوسي 

بوسي: صباح الخير ياحبيبي 

عمر: صباح الورد 

ملك وهي مازله من علي السلم 

ملك: صبحي مبارك ياعريسسسسس 

ساره: اتعصبت هي واحمد 

عمر: عقبالك ياقلب العريس 

ملك: يارب يارب رايحين فين كدا 

عمر: طلعين انا وياسمين اجبلها لبس عشان هيكون في احتفال بابا هيعملو بعد يومين 

ساره: فعلا هتلها لبس عشان يناسب المكان اللي هي قاعدها فيه مش البس البيه اللي هي كانت عايشه فيه 

احمد قرب نحيتهم وتخلع النقاب ده برضو ولسه هيمسك النقاب عمر مسك ايدو وضربه بالقلم علي وشه 

عمر:وحيات امك ياض انت نسيت نفسك ولا اي انت كيف بتتجره انك تشيل نقاب مراتي ياض انت وربنا لو قربتلها تاني ياحمد هيكون جستك بيغسلوها انت سامع وانتي وشاور عليك ساره دي انضف منك وتتلمي وانتي بتتكلمي معاها انتي سامعه انتي التانيه واللي مش عاجبه كدا الباب مفتوح ممكن منشوفش وشكم هي بتكون مراتي يعني تحترموها سمعين 

بوسي: اهد بس ياعمر يابني هم مش قصدهم حاجه 

عمر: قصدهم ولا مش قصدهم يلمو نفسهم وسابهم ومشي 

ياسمين: شكرا علي وقفتك معايه 

عمر: انا بعمل كدا عشان بس الكام يوم اللي هتفضلي فيهم معايا وبعدين انتي من طريق وانا من طريق 

ياسمين بزعل: تمام 


ساره: بقا انا يتكلم معايه كدا

احمد: وربنا علي القلم اللي ادهولي ده لندم بنت الشوارع دي 

ساره: بس تعال نفكر في فكرا ونعملها 

احمد: انا فكرت خلاص 

ساره: هتعمل اي 

احمد: هتعرفي لم تحصل سلام

ياسمين وعمر روحو اشترو البس وجو البيت وكانو مش بيتكلمو خالص وفضلو بيتجنبو بعض لحد يوم الاحتفال 

عمر: خلصي ياسمين عايز ادخل اغير عشان انزل 

ياسمين: خلاص اهو ياعمر طالعه خلصت وفتحت الباب هييييي خالصت 

عمر:....... 

ياسمين: عمر 

عمر: انتي مين 

ياسمين: مين كيف عمر فوق انا ياسمين 

عمر: انتي هتنزلي كدا 

ياسمين: ماله كدا محلو اهو 

عمر: عيونك اللي باينه اوووي دي مش المفروض اصلا تخبي عيونك تحت النقاب 

ياسمين: آه المفروض بس انا عيوني يتوجعني فببقا مبينها 

عمر: اممممم طيب نزلي النقاب شوي عليهم والفستان ده غيري والبس واحد غيرو 

ياسمين: ليه ده حلوه 

عمر: مهو عشان حلوه غيري احم احم قصدي باينه انه ضيق شوي 

ياسمين: لا دهن واسع وعجبني 

عمر: اووووف براحتك اوعي خليني ادخل البس ودخل ولبس ونزلو هم الاتنين 

وملك خدت ياسمين علي جمب 

ملك: اي القمر ده دانتي طلعتي شبها الحوريات يابت تعالي اعرفك صح علي كل اللي هنا 

ياسمين: يلا 

عمر: واقف وكل الوقت عيونه عليها وبيبص لاقها بتهزر مع محمد اخوها فرحلهم 

عمر: صوت ضحكك عالي 

ياسمين: بصراحه محمد اخوك ده عثل الحمدلله انه جه النهارده من السفر عشان نهزر ونتساله انا وهو كل يوم 

محمد: بس كدا من عيوني اصلا انا فاضي يامرات اخوي اموزه انتي 

عمر: متتلم ياض اي موزه دي لم لسانك 

محمد: في اي بس ياعمور دي مرات اخوي واكبر مني يعني مينفعش تغير عليها مني 

عمر: قولت تتلم انت سامع 

محمد: بص فكك مني هي قابله هزاري معاها يبقا مالكش فيه صح يابسبوسه 

ياسمين: صح ياقلب بسبوستك 

عمر: بعصبي اي قلب بسبوستك ده متتلمي انتي التانيه 

ياسمين بخوف لم شافت عيونه: خلاص بنهزر 

عمر: اشوف بس بينادمو علي ليه واجي انفخ*كم انتو الاتنين بس استنو علي 

محمد: مع السلامه والقلب دعيلك 

عمر خالص ولاقي مصطفي وملك واقفين بيهزرو مع بعض 

عمر: لا والله اجبلكم اتنين لمون 

مصطفي: خفه مش طالبه 

عمر: وقفين ليه كدا وبتتكلمو في اي 

مصطفي: بطلب ايدها فبتقولي قول لبابا واخوي اللي زي الحمار🙄🙄

عمر: وحيات امك مين اللي حمار ده 

ملك: والله مقولت كدا ده هو اللي بيقول 

عمر: طيب مدام هو مافيش جواز مش موافقين 

مصطفي: هو انا مش باخد رايك انا موافق وهي موافقه وفلع كدا طير انت بقا 

عمر: لا والله وهم بيتكلمو النور راح 

عمر: اي اللي حصل ده وبيبصو لقه جه تاني 

محمد: عمر ياسمين راحت فين كانت واقفه معايه والنور راح وجه ملقتهاش 

عمر: انت بتقول اي


 #منتقبه_خطفت_قلبي_بعيونها 

#جاسمين_محمد



#البارت_14


عمر: لا والله وهم بيتكلمو النور راح 

عمر: اي اللي حصل ده وبيبصو لقه جه تاني 

محمد: عمر ياسمين راحت فين كانت واقفه معايه والنور راح وجه ملقتهاش 

عمر: انت بتقول اي

محمد: بقول ياسمين اختفت 

عمر بصوت عالي: مستحيل اكيد هنا ولا هنا اقلبه البيت كله عليها ودورها 

فضلو يدورو مش لقينها عمر ومصطفي خدو العربيه وطلعو يدور عليها لحد الصبح 

مصطفي: تعال نروح ناخد دش ونرجع ندور تاني عليها 

عمر: مش هروح غير لم الاقيها 

مصطفي: هتلاقيها فين تاني محنا قلبنا البلد اهو هتروح فين تاني تعال بس نروح ونبلغ الشرطه تدور معانا 

عمر: مش هروح غير لم الاقيها 

مصطفي: استتغفر الله العظيم استنا اشوف ملك اختك عايزه اي 

مصطفي: في اي ياملك 

ملك: لسه معرفتوش حاجه 

مصطفي: لع لسه مافيش اي اخبار عنها 

ملك: طيب مامتها تعبانه جامد وطلبت تشوف عمر 

مصطفي: طنط امل تعبت تمام جينا اهو 

عمر: مالها 

مصطفي: ملك بتقول ان طنط امل تعبت وقال طلبت تشوفك 

عمر: تمام يلا نرجع بسرعه 

ساره: احمد انت عارف لو عمر عرف ان انت اللي خطفتها ممكن يعمل فينا اي 

احمد:يعمل اللي يعملو بس لازم اكسرهم هم الاتنين 

ساره: كيف بقا ياشاطر 

احمد: الموزه لسه بنت بنوت وهو مامسهاش وهتكون ليه انا وانا اللي هميسها 

ساره: بتهزر 

عمر: والله بتكلم جدا 

ساره: وبكدا هو مش هيقبل بيها تاني بعد مانت تميسها 

عمر: اه وكدا ابقا دمرتها هي وهو 

ساره: اشطاااا يابرنس طلعت انصح من اختك ياض والله 

احمد: عيب ياباشااا تعليمك اصلا 

ساره: حصل 😂😂😂😂

عمر هو ومصطفي وصلو البيت 

عمر: فين طنط امل ياملك 

ملك: في الاوضه اهي تعال 

عمر دخل الاوضه هو ومصطفي وملك 

عمر: مالك فيكي اي 

امل: عمر فين بنتي ارجوك رجعهالي انا مقدرش استحمل حاجه تحصلها 

عمر: بوعدك اني هرجعهالك بس لحد دلوقتي انا قلبت اسكندريه كلها مش لاقيها 

امل: عمر رجع حور ليه وليك 

عمر بصدمه هو وملك ومصطفي 

عمر: حور مين قصدك ياسمين 

امل: ياسمين هي حور بنت عمك ياعمر هي بنتك اللي كنت بتربيها 

عمر ومصطفي وملك مش بيتكلمو من كتر الصدمه واحمد ابو عمر كان داخل من الباب وقف متحركش من الصدمه 

احمد: انتي بتقولي اي هو انتي مرات اخوي خالد 

امل: اه انا مرات خالد وياسمين بتكون حور 

عمر: كيف ده هي اسمها ياسمين محمد ولم انتي مرات عمي لبني دي جت منين لم انتي مكنش معاكي غير حور وعلياء 

امل: حور هي ياسمين وعلياء هي منه وانا غيرت اسميها عشان جدا كان عايز يموتهم انهم بنات فخدتهم وهربت وغيرت اسميهم ولبني مش بنتي لبني ياسمين لقتها وخدتها ربتها وخلتها اختهم 

عمر: يعني كل اللي كنت بحسها ساعات من نحيتها كان حقيقي انها هي حبيبتي 

امل: اه هي حور رجعهالي انا الفتره دي كلها اختفيت عشان مخسرهاش فمش عايزه اخسرها دلوقتي شوفلي بنتي ياعمر 

عمر: حور هترجع النهارده يعني هترجع النهارده وسابهم ومشي 

مصطفي طلع ورها عمر 

مطصفي: هتروح فين ياعمر 

عمر: اللي خد حور بيكون احمد وانا لدفنه عايش لو جه جمب شعرها منها لسه بيتكلمو وساره دخلت من الباب 

ساره بدمو تمثيل: عمر ياحبيبي لقيت ياسمين 

عمر: احمد اخوكي فين 

ساره: خافت منظر عيونه اللي بطلع شرار من العصبيه 

ساره: معرفش ليه 

عمر: احمد لو جه جمب شعر من حور هتكون جثتك انتي وهو عايشين تحت الارض انتي سامعها لو تعرفي مكانه قولي عشان تنقزي نفسك 

ساره: حور مين دي 

عمر: ياسمين هي بتكون حور بنت عمي خالد فقولي احمد فين 

ساره: معرفش 

عمر تمام وطلع مسدس من جيبه وحطه علي رسها 

عمر: بتعرفي تتشهدي علي نفسك ولا لا 

ساره: بخوف عمر انت هتعمل اي ومصطفي 

مصطفي: عمر متتهورش سيبها هتودي نفسك في داهي 

احمد وملك وبوسي جوه علي صوت مصطفي العالي هو وعمر 

احمد: انت بتعمل اي سيب بنت عمك 

عمر: مش هسيبها غير لم تقولي احمد اخوها فين 

ساره: معرفش 

عمر: هعد لحد خمس لو منطقتيش يبقا اتشاهدي علي نفسك واحد اتنبن تلا

ساره: احمد مخبي ياسمين في الاوضه اللي ورها الفله هنا 

عمر: يابن الا ملك خليكي مع بنت الوس: خه دي وطلع يجري ومصطفي واحمد ورهم 

منه ولبني كانو دخلين من الباب 

منه: ملك في اي 

ملك: حور احمد خطفها وعمر ومصطفي راحو ينقزوها 

منه ولبني بعياط: يالهوووي وهي كويسه يعني نسافر يومين نرجع نلاقي كل ده حثل 

ملك: اهدو بس عمر راح ينقزها ويجيبها 

منه: يارب تيجي بالسلامه يارب 


عمر ومصطفي واحمد راحو الاوضه اللي ورها الفله 

عمر: افتح الباب ياحمد عشان وربي مهسيبك في حالك وهتكون اخرتك علي ايدي لو جيت جمبها وراح كسر الباب 

عمر:......... 

ياسمين: بعياط عمر الحقني 

عمر: جري علي ياسمين انقزها من تحت احمد 

احمد: انت مالك بيها 

عمر: مسك احمد وفضل يضرب فيه لحد ما مصطفي جه مسك عمر وحاشه منه ومسك احمد 

عمر جري علي ياسمين وخلع الجاكت وحطه عليها وحضنها وفضل يهدي فيها 

عمر:بس متخافيش بطلي عياط انا جمبك ومستحيل اسيبك ابدا وراح شايلها واخدها علي الاوضه في الفله 

ملك ومنه ولبني اول ماشفوهم جرو عليهم 

عمر: بس اهدو هي كويسه هطلها تاخد دش واخليها ترتاح طمنو مامتها وبس وسابهم وطلع فوق 

مصطفي رن علي الشرطه جت واخدت احمد وساره 

مصطفي: لو هربو منك انت عارف عمر ممكن يعمل اي خلي بالك منهم 

_متخافش هنظبطهم 

مصطفي: تمام وراح داخل الفله 

مصطفي: ياسمين عامله ايه 

ملك: عمر طلب مننا نفضل هنا وهو اخدها وطلعو 

مصطفي: تمام متخافوش هو هيساعدها انا اروح اروح ارتاح شوي 

ملك: تمام روح 


عمر ساعد ياسمين لحد مغيرت وشالها ورقدها علي السرير 

عمر: ارتاحي شوي وانا اجيلك بس ياسمين مسكت ايدو 

ياسمين: لع متسيبنيش وحياتي عندك 

عمر: اهدي متخافيش مستحيل حد يقدر يدخل الاوضه هنا 

ياسمين: لع برضو وراحت حضنه عمر وابتسم وحضنه 

عمر: اهدي طيب ويلا ننام 

ياسمين: يلا 

في الصبح 

ياسمين صحت لقت نفسها في حضن عمر 

ياسمين: بزعك اعععععععععععععع 

عمر: قام مفزوع في اي 

ياسمين: انت بتعمل اي هنا جمبي لع وفي حضني كمان 

عمر: 🤨🤨🤨انا جوزك علي فكرا 

ياسمين: جوزي علي ورق بس 

عمر: تيجي نخليه حقيقي 

ياسمين: مسكت المخده وفضلت تضربه ياسافل يقليل الادب 

عمر: وه وه انا لسه جيت جمبك امال لم اجي جمبك هتقولي اي ياموزه 😉😉

ياسمين: اطلع بررررررر 

عمر: دي اوضتي انا 😂😂😂😂

ياسمين: الاوضه من حق الزوجه ياعنيه 

عمر: زوجه اي ما احنا جوازنا علي ورق 😂😂😂

ياسمين: عمر اطلع بر عشان هشتمك 

عمر: في واحدها تشتم بابا 

ياسمين: بابا كيف 


#منتقبه_خطفت_قلبي_بعيونها 

#جاسمين_محمد



#البارت_15


ياسمين: الاوضه من حق الزوجه ياعنيه 

عمر: زوجه اي ما احنا جوازنا علي ورق 😂😂😂

ياسمين: عمر اطلع بر عشان هشتمك 

عمر: في واحدها تشتم بابا 

ياسمين: بابا كيف 

عمر: اعرفك بليل 😉😉😉

ياسمين: خد ياض انت اعرف دلوقتي بابا مين وكيف 

عمر: لو قولتلك تديني بوسه هااا اي رايك 

ياسمين: يبوسك برص بوسه اي احكي يلا 

عمر: بقا عايزه البرص يبوسني وانا عندي مراتي القمر الموزه دي 😉😉😉😂😂😂

ياسمين: انت شارب صح 

عمر: اشرب اي وانتي حضناني اليل كله ومش عارف اتحرك منك 😉😂😂😂😂😂

ياسمين: وشها احمر طيب غور وانت مصدقت انا حضنتك رحت حضني طيب انا كنت تعبانه وانت فايق يعني كنت سيبتني بس مصدقت 🙄🙄🙄

عمر: في حد يلاقي موزه تحضنه وينام ويصحا علي علي وش القمر ويقول لا 😉😂😂😂

ياسمين: عمر عارف لو مطلعتش بر هشتمك واقوم اضربك كمان 

عمر: لا ياراجل قومي ووريني نفسك كدا 😂😂

ياسمين: طيب ماشي عمر صح 

عمر: اي 

ياسمين: هو مين غيرلي البس امبارح 

عمر: فضل يبص حوليه ولسقف الاوضه وساكت 

ياسمين: عمرررررر بصلي هنا مين غيرلي 

عمر: تلفوني بيرن يلا اروح اشوف مين سلام 

ياسمين: وربنا لنف""خك ياعمر الكلب ماشي 


ياسمين قامت لبست ونزلت تحت 

ياسمين: صباح الخير 

ملك: صباح النور ياروحي نزلتي ليه كنتي ارتاحي 

ياسمين: متخافيش انا كويسه الحمدلله 

لبني ومنه شفوها جرو حضنوها 

منه: انتي كويسه ليه محدش رن علينا وقالنا 

لبني: انتي مافكيش حاجه صح 

ياسمين: اهدو اهدو انا كويسه اهو وقدامكم واكيد مرنوش عليكم عشان ماتخافوش ويشغلوكم 

المهم انبسطو بالرحله 

لبني  : اه كانت جميله اوووي كانت نقصاكي تكوني معانا 

ياسمين: مره تاني ان شالله 

منه: حبيبتي انا عندي محاضر اروحها وابقا اجي بسرعه 

ياسمين: ماشي بس خلي بالك من نفسك 

عمر: استني يامنه اوصلك 

منه: لا متتعبش نفسك انا هروح لوحدي 

عمر: اصلا انا رايح مشوار اوصلك بطريقي وانا جي اعدي عليكي لام اخلي حد يوصلك ويستناكي اختاري 

منه: وليه ده كله انا اروح لوحدي 

عمر: انتي سمعتي قولت اي 

منه: سمعت 

عمر: قدامي علي العربيه وانا دقيقه وجي 

عمر قرب علي ياسمين وتكلم بصوت واطي 

عمر: متخافيش هوصلها واجي فبطلي غيرها ديما اختك ومحدش هيقدر ياخدني منك ولا ياخدك مني غير الموت 😉😉

ياسمين: بس انا مغرتش 

عمر: انا بعرف بنوتي بتغير ولا لع حتي لو مخبي تعبير وشها 

ياسمين: انت ليه بتتكلم كدا انا بنوتك كيف وانت بابا كيف 

عمر: قولتلك بليل هعرفك كل حاجه 

ياسمين: اوووف طيب 🙄🙄بقولك 

عمر: اي 

ياسمين: خلي بالك من نفسك وده مش خوف عليك خوف علي اختي اللي رايحه معاك 

عمر: لا والله طيب هصدقك لحد بليل 😂😂😂

ياسمين؛: ملك هو ماله اخوكي ده 

ملك: ماله ياروحي 

ياسمين: متغير جامد معايه من امبارح تحسي ان حد خبطه بحاجه علي راسه وهو بينقزني 

ملك: هههه ليه لدرجه 😂😂😂

ياسمين: واكتر وحياتك المهم ليه الحفله بتاعت بليل دي 

ملك: معرفش هو مقلش ليه 

ياسمين: اخوكي ده بارد ورخم وغتت وكل حاجه فيه 

ملك: 😂😂😂😂ده كله ليه بس 😂

ياسمين: اسكتي انتي متعرفيش حاجه المهم ماما فين 

ملك: مامتك تعبت لم انتي اتخطفتي بس متخافيش دلوقتي بقت كويسه خالص وهي نايمه دلوقتي روحي شوفيها عقبال مخليهم يجهزو الفطار 

ياسمين: تمام ياقلبي 


ياسمين:صباح الورد ياقلبي 

امل: صباح الفل ياروحي انتي كويسه 

ياسمين: آه انا كويسه خالص متقلقيش طمنيني عنك بس 

امل: انا كويسه من ساعه مرجعتي ياروحي 

ياسمين: يارب دايما تكوني كويسه ياروحي 

امل: يارب ياقلبي 

ياسمين: ماما عارفه الواد عمر من ساعه مارجعت معاملته متغير معايه اوووي 

امل: كيف 

ياسمين: بيعاملني حلوه خالص ولع وكمان قالي اني اقوله يابابا لاني انا بنوته وانا مستحيل اقوله كدا لاني مش هقول لحد بابا غير عمر ابن عمي ولا وبيقولي بليل تعرفي كل حاجه 

امل: 😂😂اهدي طيب وبليل نعرف في اي 

ياسمين: مش عارفه ليه حاسه انك تعرفي حاجه 

امل: اعرف اي مافيش حاجه 

ياسمين: طيب يلا نروح نفطر 

امل: يلا 


منه: عمر هو انت بتكون ابن عمنا 

عمر: عرفتي منين 

منه: ملك قالت ليه لم كنت خايفه علي ياسمين قالتلي ان عمر مستحيل يسيبها لانها مراته وبنت عمو وحكتلي كل حاجه 

عمر: يعني عرفتي انك علياء واقولك ياعلياء براحتي بقا 

منه: اه ممكن اطلب منك طلب 

عمر: اطلبي ياحبيبتي 

منه: خلي بالك من حور هي الفتره كلها اللي فاتت لسه بتحبك كل يوم كنت بشوفها وهي بتعيط باسمك وبطلع الصندوق اللي عندها وتقلب في صوركم 

عمر: عارف انها بتحبني وانا محبتش حد غيرها ولا هحب غيرها وومستحيل اخلي حاجه تحصلها ابدا اطمني دي حياتي 

منه: ربنا يديمكم لبعض يارب 

عمر: يلا انزلي بقا ولا ناوي تروحي معايه المشوار 

منه: ههههههه لع ياخوي روح انت سلام 

عمر: خلي بالك من نفسك واول متخلصي رني عليا 

منه: اشطااا 


ياسمين: كانت قاعدها ولقت رساله جتلها عليه الفون وفتحتها 

ياسمين: مستحيللللل 


انا عارفه ان البارت صغير بس معلش +ده البارت اللي قبل الاخير لو لقيت تفاعل كتير هنزل البارت الاخير شوي كدا 🙃🙃

#منتقبه_خطفت_قلبي_بعيونها 

#جاسمين_محمد

البارت الأخير من هناااااااااا


 

تعليقات

التنقل السريع