القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببته رغم قسوته البارت 13_14بقلم الكاتبة المجهولة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

شكرا على التفاعل والكومتات الحلوة انا بشوفها كلها وبجد بتشجعونى جامد شكرا ليكم يا سكاكر 🙏💕 

#رواية_احببته_رغم_قسوته        13_14

بقلم الكاتبة المجهولة 

فهد ببرود حابسها 

جمال ضربه بالقلم انا بنتى ميتعملش فيها اللى انت عملته دا انا عرفت كل حاجة وهطلقها 

فهد ببرود وحزن لا مش هطلقها ودى الحقيقة بنتك خانتنى

جمال ضربه بالقم تانى اخرس قطع لسانك انا بنتى شريفة عمرها ما تخونك بالذات انها حبتك بس غلطت لما حبتك وانا غلطت لما جوزتها ليك ودلوقتى هات المفتاح افتح واشوف بنتى 

فهد لا مش هديك المفتاح انا هطلع لتقى الاول وبعد كدا هناديك 

نرمين فهد انا عاوزة بنتى 

فهد متقلقيش يا مراتت عمى 

وبيطلع يفتح الباب وبيدخل بيلاق  تقى وشها مزرق وشفايفها مزرقة 

فهد بخضة بيروح يفكها تقى تقى  تقىى 

جمال بيطلع جرى تقى مالها بيدخل ويسوف ينته ابعد عنها ابعد وبيشيل تقى وبينزل جرى 

فهد بينزل وراهم 

رهف  بعياط خدنى معاك يا ابيه 

بيروحوا كلهم على المستشفى بسرعة 

جمال بسرعة بسرعة انقذوا بنتى 

نرمين بعياط جمال انا عاوزة بنتى وبتشوف فهد انت السبب انت السبب انا مش هسامحك ايدا  بنتى هتموت بسببك انت 

بقلم الكاتبة المجهولة

بيدخلوها العمليات 

الدكتور بيطلع ليهم بعد شوية يا جماعة متقلقوش هى بس كان عندها ضيق فى التنفس بس فى اثار ضرب على جسمها وانا هبلغ عن اللى عمل فيها كدة 

فهد بيزقه ابعد انا هدخل لتقى وبيدخل ليها تقى انت سمعانى انا اسف قومى قومى علشان خاطرى 

بعد ساعتين تقى بتفوق 

فهد تقى تقى 

تقى بتعب فهد والله ما خنتك 

فهد بس يا تقى ارتاحى يا حبيبتى 

تقى ااه 

فجاة الظابط بيدخل عليهم فهد بيه مطلوب القبض عليك خدوه 

بقلم الكاتبة المجهولة 

فهد بعصبية نعمم ليه 

الظابط بسبب  الاعتداء على مدام تقى  بالضرب 

فهد بعصبية انا مش هروح فى حتة 

تقى بارهاق فهد معملش حاجة انا وقعت 

الظابط ازاى والدكتور قال ان دى اثار ضرب 

تقى وانا بقول فهد معملش حاجة 

جمال ونرمين بيدخلوا لتقى بسرعة 

جمال انت كويسة يا حبيبتى 

تقى متخافش انا كويسة يبابا مش تقلق 

جمال مش خلتيهم يخدوه ليه يا حبيبتى 

تقى بتعب بابا انا مش قادرة اتكلم دلوقتى 

جمال ماشى يا حبيبتى 

نرمين وسع كدا احضن بنتى انت كويسة حاسة باى حاجة 

تقى بالم اه شوية بس بس مش تقلقى 

نرمين بخضة نادى الدكتور 

تقى لا يبابا انا كويسة مش تقلق انا عاوزة اروح البيت 

فهد ماشى يا حبيبتى هنروح بيتنا 

تقى بصتله بس انا بقول بيت بابا مش بيتنا 

فهد بتوجش وخوف يعنى اى 

تقى يعنى طلقنى احنا مينفعش نكمل مع بعض  


شكرا على التفاعل يا سكاكرى الحلوين ♥︎💗 

 ‏#رواية_احببته_رغم_قسوته                  بارت  14

 ‏بقلم الكاتبة المجهولة 

تقى يعنى عاوزة اتطلق حياتنا بقت مستحيلة مع بعض 

فهد بعصبية وانا مش هطلق تقى انا اسف غصب عنى اى واحد هيشوف الصور دى كان قتلك بس مقدرتش 

تقى بانهيار وعصبية مش اى واحد يا فهد انت اللى مريض بالشك كان ممكن تسمعنى قولتلك سبنى اشرحلك بس انت مسبتليش فرصة 

فهد بدموع تقى انا اسف 

تقى بانهيار وانا اسفك هيعملى اى بابا انا عاوزة اطلع من المستشفى وعاوزة اتطلق 

جمال بحزن اللى تعوزيه يحبيبتى 

نرمين تقى حبيبتى اهدى 

تقى اطلع برا 

فهد تقى 

تقى اطلع برا بقولك طلعوه برااا اطلع  

جمال اهدى يحبيبتى اطلع يا فهد 

الممرضة والدكاترة دخلوا على صوتها  وادوها مهدا 

فهد طلع برا 

فهد عمى انا اسف 

بقلم الكاتبة المجهولة 

جمال فهد الاسف دا مش ليا المفروض تقوله لتقى  وهى الوحيدة اللى تقول ترجعلك ولا لا 

فهد بس انا مش هطلقها انا هخليها تسامحنى 

جمال بعصبية فهد انا مش هسيبك تضغط على تقى تانى لو هى اصرت تتطلق هطلقها منك 

فهد بدموع لا هى مش هتتتطلق 

جمال  بحزن عليه انا مقدرش اقول لتقى ترجعلك بعد اللى عملته فيها

فهد بدموع  انا هخليها تسامحنى بس اقنعها تيجى معايا البيت 

جمال بيغمزله ابصله شطارتك اقنعها انت ومش تفتكر انى سامحتك على اللى عملته فيها بس انا زعلان لانى شفت فى عينك نفس نظرتى لنرمين 

فهد  بصله  بتوتر 

جمال  بصله نظرتك نظرة حب لبنتى ممكن تقى متكونش حاسة بحبك بس انت حسسها بدا 

فهد بصله بسعادة 

بليل وتقى نايمة 

بقلم الكاتبة المجهولة 

فهد دخل شالها وخدها حطها فى العربية 

فى الصباح 

تقى صحيت ااه انا فين 

فهد بيدخل بالفطار صباح الجمال 

تقى بعصبية انت جبتنى هنا ازاى انا فين 

فهد بضحك ارحب بيكى فى فيلتى فى الساحل 

تقى بصتله بصدمة نعمم الساحل ازاى 

فهد مفيش جبتك انا بليل ودلوقتى بطلى كلام 

تقى بصتله بغيظ رجعنى يفهد انا اصلا هتطلق منك 

فهد بيمسك خدودها ومين قال انى هطلقك يا حبيبتى 

تقى متقولش حبيبتى انت مش بتحب غير نفسك وبس 

فهد طب يلا كلى 

تقى لا 

فهد يلا يا تقى كلى 

تقى بعصبية قلت لا ولا دى كمان بالاجبار وقامت زاقلة صينية الاكل على الارض 

فهد بعصبية مسكها من ايدها فى اى مش راضية تاكلى ليه 

تقى بتبعد ايده ابعد ايدك عنى انت فاهم معتش تلمسنى 

فهد تقى انا بحبك 

تقى فضلت تضحك كتير هاهاها هاهاها مش قادرة 

فهد بقلق مالك 

تقى بعصبية انت فاكرنى هبلة بتقولى بحبك على اساس انى هصدق مثلا فهد خلاص انت عاوزنى اسامحك وانا مش قادرة ابعد عنى وسبنى فى حالى 

فهد بدموع لا 

تقى بقسوة مش هتاثر فيا دموعك دى انت اللى عملت فينا كدة فاكر وانا بقولك اسمعنى يا فهد وبعيط 

فهد غلطت بس انا لسة بحاول اعرف مين اللى بعت كدة بعد ما فكرت حسيت انك مظلومة ومستحيل تعملى كدة 

تقى انا ندمان 

تقى وانا مش هينفعنى ندمك فى حاجة ابعد عنى وسبنى وقامت من على السرير 

تقى ااه

فهد مالك 

بقلم الكاتبة المجهولة

تقى حاسة انى دايخة جامد وهتقع على الارض 

فهد مسكها قبل ما تقع 

فهد بخضة تقى تقى ردى عليا تقى  

بيشيلها ويحطها على السرير 

فهد تقى تقى ردى عليا بيقوم يجيب برفيوم ويحاول يفوقها مش بتفوقة

فهد بقلق طلب الدكتورة  تعاليلى حالا على الفيلا 

الدكتورة حاضر يا فهد بيه 

بعد ساعة بتوصل الحرس بيفتحوا لها البوابة 

فهد انت غبية اى التاخير دا كله تعالى يلا اكشفى عليها 

الدكتورة بخوف حاضر 

بتطلع وبتكشف على تقى نبضات القلب ضعيفة الظاهر انها مخدتش دواها 

فهد بقلق دوا اى 

الدكتورة يا فهد بيه المدام مريضة قلب وبتاخد دوا بس الظاهر ان هى مخدتهوش لذلك نبضها ضعيف 

فهد بصدمة اى 

Stop 

اى رايكوا فى البارت 😄😻 

#رواية_احببته_رغم_قسوته

بقلم الكاتبة المجهولة 

شكرا على تفاعلكم الجميل وكومنتاتكم القمر دى انا بقراها كلها 🙏💕

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع