القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم عاشقي البارت 19_20بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#جحيم_عاشقي

#بارت_19_20

ابو هند بصدمة :ايه

هند مسكت الورقة

هند :دة ايه انا موقعتش على شي اصلا

أيهم :انت يا استاذ يلا اطلع وخد عيلتك

الشاب طلع واخد عيلتو

أيهم رن ع حد

أيهم :يلا تعالو

وقفل السكة

دخلو الحرص ومسكو ابو هند

وقعّدو ع الكرسي

آسر :أيهم انت بتعمل ايه

أيهم :اسكت

وقعّد هند جمبو

أيهم للمأذون :يلا ابدا

اكمل المأذون جملته الشهيرة

تقى :أيهم ممكن تفهمنا في ايه

أيهم :اتجوزنا دلوقتي والورقة اللي شوفتوها كانت كدبة

ابو هند :يابن ال....

أيهم بغضب :احسنلك احترم حالك وبص ع هند وأكمل قائلاً لولا انك ابو مراتي كنت خلصت منك

تقى :آسر يلا نروح انا حاسة اني تعبانة اوي

آسر :طب نروح ع الدكتور

تقى وقعت

آسر بخوف :تقى تقى

هند وايهم جرو عليها

آسر :انا هاخدها للدكتور انتو روحوا ع القصر

أيهم :لأ انا هروح معك

هند :وانا كمان هروح

اسر شال تقى وراح وهند وايهم لحقوه

بعد مدة الدكتورة طلعت

الدكتورة :اطمنوا هي كويسة دلوقت

آسر :طب ليه حصل ليها كدا

تقى طلعت وهي بتسند نفسها ع الحيط

هند مسكتها

آسر : تقى ليه طلعتي

تقى بتعب :انا عايزة اروح من هنا

آسر وهند اخدوها ع العربية

وأيهم لحقهم

في القصر 

عند تقى وهند 

تقى ببكاء:هند انا معرفش هعمل ايه 

هند :هو آسر مش عايز ولد منك؟ 

تقى :اه ودة بسبب ماضيه هو خايف انو يعامل ابنو بالقسوة اللي ابوه كان بيعامله بيها

هند :وهتعملي ايه آسر عاجلاً ام آجلا هيعرف انك حامل منو

تقى :معرفش بس اذا طلب انزل الولد انا مش هنزله وهطلب الطلاق 

هند :اه دة القرار الصح طب انا هطلع وانتي جهزيله جو كدا بالليل وقولي ليه انك حامل

تقى :حاضر

هند طلعت 

ام أيهم باستغراب :مين انتي 

أيهم من وراها :دي مراتي ياماما

ام أيهم :يالهوي انت امتى اتجوزت هو انت نسيت انه انت خاطب بنت

أيهم :ياماما اهدي بس انا هفهمك كل شي تعالي معايا وانتي ياهند روحي ع الاوضة

هند راحت ع الاوضة وايهم اخد أمه ع اوضتها

أيهم :ماما انا فركشت خطوبتي حتى البنت مزعلتش لأنها بتحب واحد تاني اما انا وهند بنحب بعض

ام ايهم :ازاي البنت اللي انت كنت خاطبها بتحب واحد تاني

أيهم :عرفت انك مش هتصدقي.. شوفي الصورة دي 

(الصورة كانت للبنت ومعاها شاب بيقدم ليها خاتم) 

ام أيهم :ياخرابي كنت هجوزك لبنت مش بتحبك اصلا انا اسفة يابني

أيهم :ولايهمك ماما حبيبتي المهم دلوقتي انا عايزك تحبي هند زي مانا حبيتها 

ام أيهم :حاضر ياحبيبي 

ابو أيهم دخل :ها قولتلها

ام أيهم :يعني كنتو عارفين كلكوا 

أيهم :اه ياماما اسف لاني خبيت عنك بس انا عارف انك بتحبني وبتحبي اللي انا بحبو 

ام أيهم :بتستغل حبي ليك ياواد 

ابو أيهم بغمز:يلا خلي الولد يروح لمراته 

أيهم :اه انا هروح

وخرج بسرعة

عند هند 

كانت قاعدة ع السرير 

أيهم دخل 

هند بلعت ريقها بخوف

أيهم :ايه يا جميل انت 

هند :أيهم هو بابا مش اتصل ولا ماما ولا عمر

أيهم :اه ابوكي اتصل

هند :قال ايه

أيهم قرب منها :مش مهم الليلة دخلتنا صح 

هند كانت هتتكلم بس أيهم قاطعها بقبلة كلها شوق وحب وحنين

هند كانت بتقاومه بس في النهاية استسلمت ليه وووووو

(نخليهم في حالهم العرسان) 

=================

بقلمي زولة وحيدة

عند تقى كانت جهزت كل شي 

ولبست قميص اسود لحد الركبة وعملت برفان بريحة الفراولة وحطت احمر شفايف

فجأة الباب خبط

تقى لبست الروب الخاص بالقميص وراحت فتحت الباب دخلت الدادة نرجس

نرجس :اتفضلي دة الاكل

تقى :تسلميلي يادادة

نرجس بحب :الله يسلمك وراحت

تقى قفلت الباب وقلعت الروب وحطت الاكل ع التربيزة

تقى:كدا كل شي تمام

الباب خبط

تقى راحت فتحت

آسر بغضب :انتي ازاي تلبسي كدا وتفتحي الباب باللبس دة

تقى :انا كنت بعرف انه انت اللي هتيجي وبعدين انا مجهزالك عشا رومانسي وانت عايز تقلبها نكد

آسر وهو بيقفل الباب:اسف ياحبيبتي خوفت حد يشوفك كدا

تقى :متخفش جهزتلك الملابس روح خد دوش وتعال

آسر :حاضر

بعد مدة آسر طلع من الحمام تقى كانت قاعدة في الكرسي

آسر راح قعد في الكرسي اللي مقاصدها

تقى بدأت تأكله

آسر :ايه سبب الاهتمام دة

تقى :حبيت اتغير

آسر :طب ايه السبب

تقى :مفيش سبب تعال نرقص

وراحت شغلت اغنية رومانسية

وبدأو يرقصو

آسر :بحبك

تقى:وانا بعشقك

آسر با'سها بحب وحنان وبعد عنها حتى تستنشق الهواء

تقى حطت ايد آسر ع بطنها

تقى بابتسامة :آسر انا حامل

آسر بعد ايدو بسرعة

آسر :اييييه

تقى :حبيبي اهدأ

آسر :لالا انا مش عايز مش عايز ولد قولتلك

تقى :آسر اهدأ

آسر :هينزل الولد دة هينزل

تقى بدموع :ايه.....

================

#جحيم_عاشقي

#يتبع

عايزة اعرف توقعاتكم في الكومنتات 

ياترى هنا علاقة آسر وتبقى هتنتهي

جحيم_عاشقي

#بارت_20

اسر :هينزل الولد دة هينزل ياتقى

تقى بدموع :ايه عايزني اقتل روح بريئة

آسر مسكها من كتفها :مش مشكلة هتحملي فيه ولما يولد هنوديه لدار الايتام

تقى بصدمة:آسر انت بتقول ايه

وزقته بعيد

تقى :انا مش هنزله ولا هودي ابني لدار الأيتام انت اتجننت

آسر :تقى اختاري خيار واحد من الاتنين

تقى: مش هختار انا عايزة اطلق

آسر بدموع:تقى اطلبي اي شي بس أطلقك لأ

تقى :مش عايزة حاجة منك انا عايزة اعيش مع ابني

آسر طلع من الاوضة

تقى بدموع :اسفة يا آسر بس انا مجبورة بعرف انك هتختار تبقى معايا ومع ولدنا

عند آسر

كان قاعد في اوضة التمرين بيبكي وهو بيتذكر لما ابوه كان يضربه

آسر :معرفش هعمل ايه كله بسببك يابابا ربنا يسامحك

وقام يضرب كيس الملاكمة

بعد مدة

عند تقى

بقلمي زولة وحيدة

آسر دخل لقاها نايمة زي الملاك

راح حضنها وقال :مستحيل أطلقك 

في صباح يوم جديد

عند هند وايهم

أيهم :أنا هروح الشغل

هند :اوكي وانا هروح عند ماما وبابا

أيهم :اه لازم نشوف حل لمشكلة باباكي

هند :الصراحة انك تتجوزني بالغصب وبابا مش راضي دي مشكلة كبيرة

أيهم :اعمل ايه يعني عايزاني اشوفك بتتجوزي واحد غيري؟

هند :الحق عليك كان المفروض تطلب ايدي من بابا من ما عرفتني

أيهم :غلطة وصلحتها طب يلا نروح عند باباكي

هند :هتعتذر ليه

أيهم :حاضر

هند :طب يلا

عند تقى واسر

تقى وهي بتزق آسر :ابعد

آسر :مفيش صباح الخير؟

تقى :لأ مفيش

آسر باسها بحنية

آسر :مش هتنزلي الولد

تقى بفرحة: ايه

آسر :اه انا مستحيل أطلقك وانا موافق يكون عندنا نونو

تقى وقفت فوق السرير وبقت تنطط فوقو

آسر بضحك :خلاص يامجنونة انتي حامل

تقى نزلت :اه مع الفرحة نسيت

آسر حضنها :بحبك ومستحيل ابعدك عني

تقى :وانا مستحيل اسيبك يلا ننزل نفطر

آسر :مش عايز.. عايز ابقى معك

تقى زقته :لأ انا جعانة

وراحت ع السفرة واسر لحقها

تقى وأسر :السلام عليكم

الكل :وعليكم السلام

تقى راحت قعدت جمب المنشاوي

تقى :انا واسر عايزين نقول ليكو خبر حلو

المنشاوي :ايه هو ياحبيبتي

آسر :تقى حامل

زينب جريت عليها حضنتها

زينب :مبروك ياحبيبتي

تقى :الله يبارك فيك

كلهم باركو ليهم

تقى :امال فين هند وايهم

ام أيهم :راحو ع بيت هند

آسر :عن اذنكو بقى انا هروح

تقى :بس الليلة اجازة 

آسر :عندي شوية شغل مش هتأخر

فجأة دخل زياد 

آسر :عايز ايه

زياد راح قعد ع السفرة 

زياد :انا هنا في موضوع مهم

آسر :ايه هو

زياد :عايز اتجوز اصل ماما قالتلي إذا ما اتجوزت مترجعش البيت.. لو سمحتو شوفولي بنت اتجوزها

آسر بضحك :هو انت اتجننت

زياد وهو بياكل :لأ بس شكلها ماما هي اللي هتتجنن

المنشاوي بضحك :بنات الشركة ولا واحدة فيهم عجبتك

زياد :لأ 

المنشاوي :مش مشكلة نجوزك فريدة

زياد قام :لالا ياجدو مش عايز البنت دي انا بكرهها

زياد بص لزينب اللي بتضحك عليه

زياد :انا عايز دي ولو متجوزة تطلقوها انا مليش دخل بس تجوزوني البنت دي

زينب :وانا مش هتجوزك امتى الجواز بقى غصب 

زياد :انا هتجوزك غصب عنك

زينب جريت ع المنشاوي

زينب :جدو قول للحيوان دة يطلع من هنا 

زياد بغضب :انا مش حيوان

زينب :حيوان انت ازاي تدخل كدا وكمان تاكل كأنو البيت بيتك

زياد :دة قصر رفيقي 

المنشاوي :خلاص ياجماعة اهدو 

زياد :ها هتجوزني البنت دي 

زينب :جدو الإنسان دة مجنون انا لايمكن اتجوزه

آسر مسك زياد وهمسلو في ودنو

زياد :بجد؟ 

آسر بضحك :اه 

زياد :لأ برضو هتجوزها

آسر :براحتك.. يلا نروح احنا اتأخرنا

زياد :اوك يلا

زياد واسر طلعوا 

الكل كانو بيضحكو ع زياد

عند آسر وزياد في مركز الشرطة

المحقق :ياسر اعترف مين اللي طلب منو يقتل ام تقى

آسر  :مين

المحقق :........... 

آسر بصدمة اييييييه

===================

#جحيم_عاشقي 

#يتبع

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع