القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اختى مصيبتي البارت الرابع بقلم زينب زكريا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



مى: انا رافعه راية السلام وعملالك كيكه علشان زعلان  منى يا ابو الصحاب 

سيف:  على الاساس انتى تملتى خطأ واحد وهسامحك 

مى: 🥹يعنى انتى مش مسامحنى 

سيف:اه 

مى: على فكره مكنش قصدى الى حصل انا كنت بساعدك 

سيف: امال لو كان قصدك كنتى هتعملى ايه

مى بتفكير: كنت مثلا حرقتلك اوضتك 

سيف: نهارك اسود لو كان اصدق كنتى هتعملى ايه 

مى: ها اقصد مكنتش هعمل حاجه ده انا ملاك تاخد كيك 

سيف: وانا ياستى هسامحك بس علشان فرحان وانا عارف انك بتزعلى لما بتعصب عليكى 

مى: بجد سامحتنى انتى احلى زمكس والله 

سيف: هاتى ادوق الكيكه 

سيف لسه هيدوق الكيكه: يع هى مره كدن ليه حتى مش محروقة 

مى: ماانا ملقتش شوكلاته فحتيط مكانها قهوه 

سيف: يا ماما حضرتك بس الى تدخلى المطبخ دى حطت قهوه بدل شوكلاته الغبيه 

الام: معلش بتتعلم ياسيف وانتى ياهبله انتى اخرك تغسلى صحون فاهمه 

مى: انتو محبطنى علشان بعمل اكل الناس كلها بتتكلم عنه 

سيف: قصدك بتتريق عليه 

مى: ربنا يسامحك 

سيف: انا داخل انام وانتى الله يخليكى متدخليش المطبخ تانى غير لغسيل المواعين زى مقالت ماما علشان شكلى هعمل غسيل معده 

مى: شايفه يا ماما ابنك بيتريق على اكلى وانتى ساكتاله 

الام: هو مكدبش انتى اكلك اخره فى الزباله 

مى: شكرا شكرا على تشجيعكوا ليا انا داخله اوضتى 

بعد مادخلت اوضتها 

سيف: تصبحى على خير ياماما كنت مطبق من امبارح وعاوز انام 

الام: مش هتاكل ياحبيبى قبل ماتنام 

سيف: يكفينى اكل مى 

الام: بس احنا زودناها كان لازم نشجعاها بدل مانتريق دى حتى مارديتش تروح الجامعه علشان تعملك الكيكه الى بتحبها

سيف:  ماانا عارف انها مش بتحب اننا نزعل منها  وقبل ماانام هروح اصالحها

الام: وانا رايحه اصلى الظهر 

سيف راح اوضة مى 

سيف: فى ناس فاشله غابت من الجامعه انهارده 

مى: انا مش بكلمك واه انا غبت علشان فى واحد كان زعلان منى وكنت عايزه  بصالحه بس هو ميستهلش 

سيف: كل ده علشان الكيكه دى الكيكه كان طعمها حلو جدا كفايه ان احلى اخت فى الدنيا كلها عملتها 

مى:................ 

#اختى مصيبتى 4

 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع