القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صرخة مظلومه البارت السادس بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


البارت السادس 


مازن : ملك هى ال بعتت ليكى شخص عشان يأذيكى

چودى بصدمه : ازااااى؟؟؟! وبعدين هي تعرفنا منين أصلااا

سليم : أهدى ياملك هتعرفى كل حاجه فى وقتها

والدة سليم : انا مش فاهمه حاجه خالص

سليم بتنهيده : هتفهموا كلكم بعدين بس المهم يا أمى عايزك تحطى عينك على ملك اليومين دول عشان متأذيش حد فيكم

والدة سليم : ماشى يابنى


هاجر_العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا


وصل سليم البيت ودخل أوضته وملك دخلت عنده وشافت چودى قاعده على الكرسى ال قصاده اتعصبت وقالت

ملك بعصبيه : انتى ايه ال مقعدك هنا يابت انتي مش كفايه ال حصل بسببك و

چودى لسه هترد قاطعها سليم وقال بحده : الهانم كانت فين وانا فى المستشفى

ملك بتوتر : ها ا ا 

سليم بغموض : كنتى فين ؟؟؟

ملك : ك كنت هنا بس مرضيتش اسيب البيت لوحده ياسليم المهم انك بخير

سليم : طب اخرجي بره

ملك بعصبيه: طب والهانم هتفضل هنا كتير

سليم بحده : قولت بررره مبتفهميش

ملك بصت على چودى بغل وخرجت

چودى بتوتر : انا هروح ا

قاطعها سليم وهو بيقول : انا عايز اتكلم معاكي ياچودى

چودى قعدت وقالت : تتكلم في ايه

سليم بتنهيده : ليه وصلتينا لكده ياچودى لييه انا كنت بحبك

چودى دموعها نزلت وقالت : كنت

سليم غمض عيونه بألم : ومازلت بس للأسف الظروف كلها ضدنا

چودى قالت بحزن : كان غصب عنى ياسليم

سليم بغضب : غصب عنك تسبينى غصب عنك تطلبى الطلاق قبل ماندخل شقتنا أصلا

چودى بدموع : الظروف كانت أقوى منى ومنك ياسليم انا طول عمرى بحلم أكون معاك بس ده كله اتهد لما أمى هدد"تنى بيك ياسليم

سليم بصدمه : أمك !!!!؟

چودى بشحتفه : أيوه هي قالتلى ان لو مبعدتش عنك وطلبت الطلاق هتخلى أحمد ابن أختها يقتلك وانا مقدرش أكون سبب فى أنك تتأذى بسببى

سليم بصدمه : طب ومقولتليش ليه مش هعرف احميكي

چودى : لاء بس انت مش قدهم ياسليم وانا خوفت عليك والله عشان خاطر والدتك وعشانك ياسليم

سليم بحزن : واتجوزتيه غصب عنك

چودى بدموع : عشت أيام صعبه اووى كان دايما ضر"ب واها"نه وكل لما أقول لأمي تقولى ابن أختى راجل ومش مهم ال بيعمله

سليم بصلها وقال بغضب : صدقيني هندمهم كلهم على كل ال عملوه فيكي

چودى بدموع : مش هتسيبنى

سليم بحنان : هسيبك لما أمو"ت بس 


هاجر_العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


ياسمين كانت خارجه من البيت وشافت عربيه سوده مستنياها وفجأه وقفت قدامها وهي صر&خت برعب

ياسمين بصراخ : الحقووونى

بس كتموا فمها وحطوها فى العربيه هاجر_العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله


مازن : كله بقا فى المخزن

سليم بغضب وهو بيضغط على ايده قال : المهم الزفت ال اسمه أحمد انا لازم اق"تله

مازن : اهدا ياسليم احنا عايزين ناخد حقنا بالعقل مش بالطريقه دي 

سليم : انا لو اطول اق"تلهم كلهم مره واحده مش هتأخر

مازن بخبث : فيه الاحسن من كده

سليم : ايه 

مازن : هقولك


هاجر_العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا


چودى كانت نازله من البيت تجيب طلبات وفجاه ظهر قدامها نفس الشخص ال بتكرهه

چودى بصدمه : عايز منى ايه تانى

الشخص بخبث : فاكره نفسك هتهربى منى

چودى بصراخ : ياسليييييم

الشخص بضحك : متتعبيش نفسك زمان سليم دلوقتي مع السلامه ما"ت

چودى بصدمه

وو


يتبع


صرخة_مظلومه


بقلمى هاجر_العفيفى


دمتم فى حفظ الرحمن 💚

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع