القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئه و القاسي المتملك البارت الثالث بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#اسكريبت

#البريئه_والقاسي_المتملك

#البارت 3


سليم فضل يقرب منها وجذابها من وسطها بغضب. 


رقيه برعب: ارجوك ابعد خلاص والله انا اسفه. 


سليم بقسوه: اسمعي ي بت انتي انا صابر  عليكي علشان مش سليم الجارحي. اللي يجبر واحده عليه. 


رقيه: انت واحد مغرور انا مش عارفه انت شايف نفسك علي اي. 


سليم بغضب وقرب منها اكتر: انتي كمان بتردي عليا.. وبعدين انتي اصلا شكلك طفله ومفكيش ريحة الانوثه متفتكريش اني هموت عليكي. 


رقيه بتريقه: مانت شكلك يسد النفس. 


سليم: انا شكلي يسد النفس بقا سليم الجارحي اللي اي واحده تتمني نظره منه تيجي واحده زيك تقولي كده. 


نزل سليم و ركب عربيته. 


سليم: بقا انا شكلي يسد النفس ماشي ان ما وريتك و ذليتك مبقاش، سليم الجارحي. 


عند يزن وتسنيم. يزن خبط ودخل لاقي تسنيم بتبكي. 


يزن: تسنيم انا اسف والله ما قصدت انا بس كنت مدايق شويه يعني مقصدتش اللي حصل. كانت غلطه انتي اختي. تسنيم قاطعته. 


تسنيم: لو سمحت ي ابيه سبني دلوقتي.


يزن ضغط علي ايده بقوه وبصلها. و طلع. 


يزن بغضب: انا بجد غبي دي بتعتبرني اخوها علشان متربين مع بعض وانا.. ومسك دماغه وفضل يكسر في اي حاجه تيجي قدامه. 


سليم وصل الشركه و دخل مكتبه. وكان متغاظ من كلامها. 


سليم بغيظ: ماشي ياللي ابوكي حرامي بقا انا اسد النفس. والباب خبط وكانت السكرتيره. 


ريهام:سليم بيه في اجتماع بعد نص ساعه. 


سليم:  ريهام استني


ريهام: خير ي سليم بيه.سليم قرب منها بحنيه. 


سليم: ريهام اي رايك فيا 


ريهام باستغراب:يعني اي،  مش فاهمه. 


سليم قرب منها اكتر وحوطها من خصرها برقه. 


سليم:يعني اتحب. انتي بنت رايك فيا اي. 


ريهام باستغراب هي دايما بتحاول تقرب منه اول مره يعمل كده وهي استغلت الفرصه. قربت منه وحوطت رقبته. 


ريهام بدلع: ومين يقدر يقاومك ي سليم بيه حضرتك جذاب جدا و اي بنت تتمني نظره منك وتحبك. 


سليم: يعني شكلي ما يسدش النفس. 


ريهام: تؤ تؤ مين اللي قال كده دي اي واحده تتمناك ي سليم بيه. 


سليم بعد عنها وهي ادايقت. 


سليم: تمام روحي مكتبك. 


عند يزن. كان متعصب جدا. وقام راح لتسنيم تاني. 


يزن: تسنيم خلاص بقا قولتلك مقصدتش. وانتي اختي. 


تسنيم بتريقه: بس اللي حصل ده مبيحصلش بين اخوات ي ابيه ولا اقول

يزن. 


يزن بجمود مصطنع: تمام ي، تسنيم بس، اعرفي اللي حصل سوا تفاهم انا مكنتش قاصد. وطلع.


تسنيم بغيظ: انت غبي. وجبان ي يزن يوم ما يبان حبه ليا يجي، يقولي، مقصدش ماشي والله لاوريك. 


سليم خلص الاجتماع وفضل يشتغل لبليل متاخر خلص الشغل. وكان هيروح يسهر كالعاده في البار بس مرحش و راح علي الفيلا. طلع اوضته لاقي رقيه نايمه وشعرها نازل على وشها. نزل علي ركبه وقرب ايده من وشها شال شعرها و دقق في ملامحها بريئه جدا وجميله. قرب من وشها. وباسها من خدها برقه. 


رقيه قامت فجاءه مفزوعه. 


رقيه: انت بتعمل اي في اوضتي. 


سليم: علفكره دي اوضتي انا. 


رقيه: هو انت مش قولت هطلقني تاني يوم مسبتنيش، ليه لحد دلوقتي. 


سليم بنظرات مرعبه : انتي هبله. هو انتي فاكره دخولك هنا زي خروجك ولا اي. 


رقيه قامت بخوف من نظراته. علشان تفتح باب الاوضه وتخرج. سليم رزع الباب وحاوطها بايده. وفجاءه. 


بقلمي Esraa G Eletrby

اللي عاوز البارت الرابع يعمل متابعه من هناااااااااا

 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع