القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الحب المستحيل البارت الاول بقلم مونت كارلو في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

- يا استاذ؟ يا استاذ؟ فاضل أخر نفر هتركب العربيه ولا اشوف حد غيرك؟

سليم كان في حته تانيه، مش حاسس بالي حواليه، بيبص للرساله الي وصلته علي التليفون بعيون منفجله. 


فيه شاب مع أختك في الشقه


- سليم جري، ركب اول تاكسي في وشه وطلب من السواق يوصله العنوان بسرعه.


اول ما وصل، نزل من التاكسي من غير ما يدفع الأجره، طلع السلم جري.


قبل نصف ساعه!


نيره بتسمع حد بيخبط علي الباب، مشيت ناحية الباب لقيت معاذ صديق سليم من ايام الطفوله، فكرته جاي يسأل عن سليم

فتحت الباب وهي مطمنه


معاذ دخل الشقه وقفل الباب


-نيره فيه ايه يا معاذ؟ انت بتعمل كده ليه!


معاذ وهو بيقرب من نيره، انتي احلويتي اوي يا نيره


نيره من فضلك اخرج يا معاذ؟


معاذ اخرج اروح فين، انا جاي هنا عشانك مخصوص


نيره انت اتجنتت، سليم ممكن يجي في اي لحظه


معاذ وهو بيضحك، سليم مين؟ انا بعته في شغلانه من هيرجع منها قبل اسبوع، اسبوع هقضيه معاكي


نيره وهي بتصرخ بتقول ايه؟  انت. انت عارف. بتقول ايه؟


معاذ مد ايده وشد نيره ناحيته انتي هتعمليهم عليه يا بت، انت فاهم كل حاجه، نظراتك لي وانا قاعد مع سليم، حركاتك، كل حاجه


نيره بتحاول تدفعه بعيد عنها، والله ما فيه حاجه من الي بتقوله حصلت، انا عمري ما فكرت كده، حرام عليك سيبني انا يتيمه


معاذ وهو بيكتم صراخ نيره، اسيبك ازاي ؟

طبعا هسيبك بس مش دلوقتي وزقها قدامه على أوضة النوم


#الحب_المستحيل

تكملة الروايه بعد قليل 


 

تعليقات

التنقل السريع