القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت وحيدي البارت الرابع والخامس بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

#اسكربيت4.#وحيدي. #بقلم_ميرا_ابوالخير. 

منه بصت له ببرود كبير:  طليقي منور كويس انك جيت خطوبتي علي اعز صاحب ليك . 

وحيد بغضب:  انا اه طلقتك بس لسه عايزك وبحبك اجي القيكي بتتخطبيييي. 

رحمه بهدؤء:  اهدا يا وحيد مش كده د.. 

وحيد بغضب بصلها:  انتي طالق انتي كمان انتي السبب. 

رحمه بلطم:  نهار اسكع وانا مال امي هي يلي بتتخطب مش انا. 

منه بضحك:  بقيتي مطلقة زيي ازاي قولتلك تعالي ابقا اخطبلك اخويا. 

وحيد بغضب:  يا عالم يا ولاد الكلـ. ـب. 

صاحب وحيد:  ايه يابني مانت طلقتها وانا هتجوزها واحتمال اتجوز رحمه كمان. 

رحمه:  هو انا صابونه اتجوز واحدة وخد التانيه هدية. 

بقلم ميرا ابوالخير 

وحيد جاي يضر"به منه وقفت قدمه:  ع فين دا حبيبي وهيبقا جوزي. 

وحيد مسكها من ايديها وشالها علي كتفه:  يلي هيقرب هقت'له تعاليلي بقااااا. 

منه بصويت:  نزلنييييي الحقونييي بتخطف يا جماعه الحقني يا خطيبشي. 

صاحب وحيد:  لا انا عندي الغضروف هو هياخدك لفه ويرجعك يا روحي. 

منه بزعيق:  اوعا ياااض نزلنييي نزلنيييييي. 

وحيد ضر"بها علي ضرها:  يا حيو"ان الناس. 

وحيد ببرود:  تعاليلي بقا. 

بقلم ميرا ابوالخير 

اخدها ونزلوا من بيت ابوها وهي بتصوت وركبها العربية بغضب كنت هتجري قفلها ومسك ايديها وساق وصل شقته وشالها وهي بتغني:  ودوني علي بيت حبيبي نعيش مع بعضينا. 

وحيد بنفذ صبر:  اخرسيي يا حيو"انه. 

داخل ورمها وقعت علي الارض شمر ايده:  بقا رايحه تتخطبييييي هاه. 

منه بغضب: مانت يلي اتجوزت عليا وطلقتني عايز ايه تاني. 

وحيد بهدؤء:  كنت غبي تمم ورديتك ع فكرة. 

منه بغيظ:  روحني لدومي نكمل خطوبتنا. 

وحيد قلع الجزمة:  كلمه زيادة الجزمة هي يلي هتكلمك. 

سكتت وقامت وقفت قدمه:  تيجي اقولك حاجه. 

عند رحمه. 

ادم بضحك:  يا مطلقة. 

رحمه سكتت. 

ادم:  ماتيجي اتجوزك. 

رحمه بغيظ:  اي قطه عايز تتجوزها هو انت كلـ. ـب بتدور علي ويلف مثلا. 

ادم بغيظ:  سن الجواز هيضيع يرضيكي. 

رحمه بصت له بغيظ. 

ادم:  ايه دا بصي ديناصور. 

رحمه بغباء بصت راح قرب وباسها من خدها بسرعه. 

رحمه بصدمه وغضب طلعت حاجه وو... 

عند منه و وحيد. 

وحيد بحب:  قولي يا حبيبي. 

همست في ودانه... 

وحيد:  طب انتي طالققق يا منه بس. 

منه بصدمة:  احيه تاني. 

#يتبع.. 



#اسكربيت5.قبل الاخير. #وحيدي. #بقلم_ميرا_ابوالخير. 

وحيد:  طب انتي طالققق يا منه بس . 

منه بصدمة:  احيه تاني انت مبتصدق. 

وحيد ضر"ب نفسه بالكف:  انا متربتشش اني رديتككك طلقه كمان ونحتاج محلل ولا اقولك برا يا بنت 🐕 بررراااا. 

منه بغضب:  وحياة امك مانا خارجة من هناااا وانت يلي بررراااا. 

وحيد بغضب: وهمد ايدي عليكي. 

منه بتحدي:  مفيش را"جل بيمد ايده ع نسو"ان. 

وحيد ببرود:  ع اساس انك منهم يعني. 

منه ببرود اكبر:  تؤ تؤ ع اساس انك يلي را"جل يعني. 

وحيد بغضب كف نزل ع وشها ولاول مرة يشوف دموعها:  م منه. 

منه ودموعها محبوسة:  د دا بجد ا انت ضر"بتني بجد. 

وحيد شدها لحضنه:  حقك عليا انا اتعصبت بس والله بس. 

منه زقته وهنا انهارت:  لا يا وحيد مش كله غصب غصب عمرك م شوفت حالتي عاملة ازاي كفايه لحد كده ولعلمك انا مكونتش هتجوز اصلا دي لعبة تمم فرصه سعيده اوي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

وحيد بحزن:  اسف والله راضي باي عقاب بس خاليكي معايا. 

منه قربت منه و فجاءة الشارع كله سمع صوت صويت وحيد. 

عند رحمه. 

طلعت فلفل حار و في عين ادم ونفخته وجريت. 

ادم:  اعاااااااا يا بنت ال... 

اعاااااااا عينيييي . 

رحمه وهي بتجري خبطت في حد ما:  اسفه والله. 

الشاب بخبث:  اسفه ليه تيجي معايا. 

رحمه بغضب:  افندم اجي فين يا حيو"ان انت. 

الشاب بغضب طلع مطوة:  يبقا انتي الحانية ع نفسك يا حلوة. 

رحمه غمضت عينها ومحستش غير ب... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

عند منه. 

وحيد بيجري ومنه بتجري وراه بالصرصار هو عنده فوبيا وبترعب منه:  لاااا ابعديههه ابعديبهههه. 

منه بضحك:  عشان اربيك. 

وحيد داخل الاوضة وقفل وبينهج ومنه ابتسمت وخرجت بسرعه من الشقه لاقت يلي وراها. 

وحيد بينادي:  مش هسيبك تمشي. 

منه وهي بتجري:  وريني نفسك هقول متحر"ش ولا هتنفع واد ولا بت بعد كده. 

وحيد وهو بيجري وراها:  قولييييي اساعدك انااااااا. 

منه بخبث:  يا لهووووويييييي ريمـ. ـبوووو اهووووو يا جدعاان داخلت عليه لاقت حاضن واحد صاحبه وبيقوله وحشتك يا حياتيييي.

وحيد وقف من صدمته:  نهار اسوح دا متحر"ش ارحم بكتيرررررر والله يلي هيقربلي هقول لامي يا منه انا والله طلقتك حرام يلي هيحصلي تاني. 

منه بضحك:  ربوه بقا الواد الصا"يع دا. 

وحيد 🙂🙂🙂. 

#يتبع.... 

#وحيدي.. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 


تفاعل للاخيرة... 


تكملة الروايه من هنااااااا 




 

تعليقات

التنقل السريع