القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببتها صعيديه الجزء الثاني البارت الثالث بقلم رفيده وائل جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات


#احببتها_صعيديه

البارت3الجزء الثاني 


رفيده: لي بس حصل ايه ل ده كله

تميم بيقولوا انك مخطوفه مثلا 

رفيده: لا حول الله مخطوفه اي بس دا انا وحشت داليا قالت تجبني تدردش معايا شوي بس طلعت بخيله اووي ي تميم كنت مرتبط بيها ازاي دي 

تميم: صبرني ياارب اكيد هتشل في يوم علي ايدك 

رفيده: تميم عاوزه اعترفلك بحاجه

تميم: واحنا مربوطين كده 

رفيده ايوه تميم انا بحبك 

تميم: نامي ي رفيده ي حبيبتي نام! اييييه انتي قولتيي اييييه

رفيده بدلع بحبك ي تيمو الاااه 

تميم: دلوقتي ي رفيده وانا مربوط كده يعني جايه تحبيني دلوقتي منك لله ي شيخه

رفيده ليه بس ي تيمو انا حسيته انسب وقت اقلك فيه كده 

تميم بيبص ع ايده ورجله الي مربوطين فعلاا انسب وقت 

رفيده طب اييه مش حاسس انك عاوز تقول حاجه

تميم ااااه صح ربنا يهديكي ي حبيبتي 

رفيده ربنا يهديني انتي شايفني مجنونه ي تميم لي بشد في شعري 

تميم لا لسمح الله بس بتعترفي بحبك مثلا واحنا مخطوفين وهنموت

رفيده ماشي ي تميم خلاص انا هسكت 

تميم لا ي روح تميم مش تسكتي عيطي ي رفيده مش محتاجه تداري خوفك عني بشويه الهبل ده انا حاسس بيكي عيطي لو هترتاحي 

رفيده: بعياط انا خوفت ي تميم خوفت مشاشوفك تاني وموت قبل ما اقولك اني بحبك بحبك من زمان اووي خوفت ليعملوا فيك حاجه انا سمعتها بتتفق تقتلك ي تميم تميم انا خايفه خايفه اووي 

تميم: اهدي ي فراشتي محدش هيقدر يلمس شعره واحده منك وحياتك عندي مش عاوزك تخافي احساسك بالخوف بيحسسني انا بالعجز 

رفيده بعد الشر 

تميم المهم حازم هيجي ياخدك دلوقتي عاوزك تطلعي معاه في هدوء 

رفيده وانت 

تميم لا انا ليا طار هنا مش خارج من هنا غير ي قاتل ي مقتول 

رفيده بخضه تمييم لا تمييم ارجووك متسبنيش اديهم الي عاوزينه وخلينا نعيش في هدوء

تميم اييه اديهم الي عاوزينهم وحق عمر ده مستحيل 

رفيده عمر مين 

تميم بدموع عمر صديق طفولتي وكان كل حاجه ليا بس دخل شرطه هو ومازن وانا دخلت علوم وكان معايا داليا في دفعتي  وفي يوم عرفنا ان ابو داليا تاجر مخدرات كبير ومافيا كمان ساعتها مازن اصر انه يمسك القضيه دي مع انه كان لسه متخرج وفضل وراهم لحد م عمر قرر يساعده داليا في الوقت ده كانت متصاحبه ع عمر  فراح معها الڤله عندها طلع كمين مش خرج منها اتبعت لينا جثه مع فديو قتله ورساله تحذير نبعد عن طريقهم لاما دا هيكون مصيرنا احنا كمان عرفه احساس انك تشوفي صديق طفولتك وهو بيدبح انا مستحملتش دخلت في صدمه نفسيه فضلت اتعالج سنتين بعدها اصريت انا ومازن نرجع حقه ولان داليا متعرفش ان عمر صاحبي وكانت فاكره مازن بس مكنش مازن ينفع يظهر في الصوره فظهرت انا ومثلت عليها حبي بس في الوقت ده حصل الي انا مش متوقعه طلعت ع علاقه باسر ابن خالتي الوضع كان صعب شويه بس كان لازم ارجع حق صاحبي ولاني عارفها كويس عرفت اشدها ناحيتي ازاي  وده كان سبب العداوه بيني وبين اسر بس كان لازم اكمل ولما جمعت كل المعلومات الي محتاجينها وطلع امر بالقبض الظاهر كده ليهم عين هناك عرفتهم وساعتها الموضوع انكشف فجبوكي هنا علشان يضغطوا عليا بس خلاص انا بقا ياما اطلع من هنا واخد حق صاحبي ياما مش هطلع زيه 

رفيده بعياط لا ي تميم ارجوك انا محتجاك وماما ورنا كلنا عاوزينك عمر ربنا يرحمه 

تميم بانهيار عمر كان كتب كتابه اليوم الي اتقتل فيه انتي متخيله انا مستحيل اسيبه انا وعدت امه زمان وجه وقت اوفي بوعدي 

الباي اتفتح 

داليا بضحك: اييه ده ي تيمو انت بتعيط افتكرت الفديو ولا اي 

تميم والله م هرحمك ي داليا وهخليكي تتمني الموت 

داليا: ونامت ع كتفه براحه بس ي بيبي علشان الكلام ده غلط عليك وع السنيوره 

رفيده بعصبيه ابعدي عنه ي قذره ومتلمسهوش 

داليا بضحك ههه دي القطه بتغير 

رفبده تميييم 

تميمم والله العظيم انا مربوط مربوووووط

داليا قربت منه وباسته

رفيده تميييييم 

يتبع..... 

بقلميي رفيده وائل "روڤان" 

اابارت عارفه انه احداثه قليله بس وضحت فيه كل الحقيقه واسرار الروايه لو حد مش فاهم حاجه لسه يسال 

وتوقعوا جنان رفيده هيعمل اي في تميم 

في رعايه الله


 اللي عاوز يعوف يعمل متابعه من هناااااااا بسرعه علشان يصلكم باقي الروايه فور نشرها


تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. لو مش لقيها حاجه تكتبيها ممكن تقولى الروايه وخلاص بدل مانا عامله تتطولى فى الأجزاء على الفاضى وكاتبها كلمتين فى كل جزء وكمان بتعقدى ب اليومين وتلاته

    ردحذف
  2. نزلى اتنين بارت كل مره علشان مش بينزل بسرعه وكده احداثها طالت

    ردحذف
  3. ليه بتطولوا كده عشان تنزلوه

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع