القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عصابة حور اقتباس من البارت التاني بقلم رنا احمد عماد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


عصابه حور 😂😂😂 صعيديه امتلكت قلب الاسد ❤️.

رنا احمد عماد ✍️✍️✍️.

اقتباس من الحلقه القادمه....

اختطاف عصابه حور 😂😂😂😂.


في غرفه ما ...


حور بغيظ وحسره /ي عيني عليكي ي حور اخرتها هتتباعي أعضاء هيفكوكي زي العربيه الخربانه اه ي أما اه .


كريم بابتسامه /ماخلاص بقا ي ماما أن شاء الله مش هيحصل حاجه وبابا هيتصرف .


مريم بضحك /هههههه والله العقده هنا عسل مرتاحين من الشقا الي بره.


رقيه  بابتسامه /اه والله ي بت مريم ولا اذكروا ولا بتاع .


تامر بضحك /لا وانتوا متفوقين اوي ي فشله .


سالي بغيظ/خلي بقا ست سما تغسل المواعين لوحدها الوليه الجاحده حتي المواعين النظيفه بتخليني اغسلها تاني .


اياد بضحك وهو يلعب في هاتفه /هههههه زمان زين عامل فرح دلوقتي أنه خلص مني .


زياد بضحك /ههههه شرحه اكيد سليم عامل حفله والله .


حور بغيظ شديد/جرا ايه ي ابن الجزمه منك ليها هو احنا في الملاهي ده انا مخطفوين ي ولاد الوارمه .


كريم بضحك /ههههه ايه ده ي حور انتي بتخافي ولا ايه ده من امتا ده هو انتي حد بيقدر عليكي .


حور بغيظ شديد/وانت فاكرني خايفه علي نفسي ي واد انت انا خايفه علي اسد حبيبي زمانه مانع عن نفسه اللقمه ودمعاته منشفتش مرعوب علي حور قلبه .


😂😂😂طبعا اسد كان غير كده خالص .


في فيلا اسد....


كان يجلس وهو يشاهد التلفاز بضحك واستمتاع وهو يضع علي قدميه التسالي كان ينظر إليه مراد بغيظ شديد صدمه .


/انت عايز تشلني صح ايه البرود الي انت فيه ده حور والعيال مخطفوين انت مش قلقان عليهم .


اسد بضحك /ههههه قلقان طبعا مش شايف ده انا مقطع نفسي من القلق اهو ههههه .


مراد بغيظ شديد/علي راي حور ي مرارررري .


اسد بضحك /هههههه استنا هشوف مين بيتصل رقم غريب .


مراد بلهفه /طب رد شوف مين ليكون حد منهم .


في تلك الغرفه ...


كان يجلس الفريد أمامهم وهو ينظر إليهم بنظرات مريبه أما حور كانت تنظر إليه بغيظ شديد ليتصل علي اسد لياتيه الرد سريعا .


/الو .


الفريد بجديه /مستر اسد الجوهري .


اسد /ايوه انا مين .


الفريد بحده /انا الفريد الي خطفت مرائتك حور .


اسد بضحك واستفزاز /هههههه انا معرفش حد بالاسم ده ويريت تسبني اكمل المسرحيه لو سمحت .


مريم بضحك شديد /هههههه زمانه هيموت من غيري ابويا عامل حفله علشان خلص مننا ي ماما . 


حور بغيظ شديد/حاج الفريد والنبي اديني التلفون ده اكلم ابن المفضوحه .


الفريد بحده/فهميه خمسه مليون جنيه والا يجي يستلم جثاثكم .


اسد باستفزاز ومكر/انا مش هدفع ولا جنيه واحد ولو سمحت ي الفريد خليهم عندك شويه وانا واخواتي هنبعتلك بكره جواب شكر أن شاء الله.


حور بغيظ شديد/كده ي ابن نيرمين طب ورحمه ابويا لوريك ي اسد بتبعيني ي اسد.


اسد بضحك/ههههه سلام ي حوررر علشان اكمل المسرحيه ههههه.


حور بغيظ وتوعد /طيب ي اسد ده انا هخليك تتضحك للصبح انت الي ابتديت والبادي اظلم حاج الفريد مش انت ليك في الآثار كمان ولا اعضاء بس .


الفريد بحده /لينا في كله ومخدرات كمان .


حور بخبث ومكر/حلو الكلام ده اسد عنده في الفيلا مخزن اثار ومخدرات وكل الي قلبك يحبه .


الفريد بجديه /ازي ده ظابط .


حور بغيظ شديد/ي عم دي حوارات ماهو دي الفكره علشان مش يشك فيه ده دماغه سم .


الفريد بطمع /وماله يشرف معاكم هنا احنا مبيهمناش حد .


حور بخبث ومكر وهمس /تشرف وتنور ي اسد .


😂😂😂😂😂😂انتظروا الحلقه دي أن شاء الله علشان تتضحكوا للصبح دمتم بخير وعافية ❤️❤️❤️❤️❤️.


عصابه حور 😂😂😂.

صعيديه امتلكت قلب الاسد ❤️❤️❤️.

رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️.



 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. بصراحه روايه جميله جدا بتمني يكون ليه قصه تاني

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع