القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت ملكي فقط البارت التاسع والعاشر بقلم غنوة حبيب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

انت ملكي فقط البارت 9💜🔥بارت صغير 🔥💜 
صهيب بلهفة كان عايز يقوم بس ما قدرش من الجرح : عشق قربي مالك واقفة بعيد 
عشق بهدوء قربت ووقفت جمب السرير 
صهيب : شاورلها تقعد جمبه 
قعدت على السرير بهدوء شدها لحضنه ودموعه بلشت تنزل زي الاطفال بعدت عنه وبصت لعيونه من بعد شهرين وهو واحشها 
قربت ومسحت دموعة بايديها الرقيقين 
عشق بهدوء وايدها على وجهه: بتعيط ليه؟؟ 
صهيب بدموع: وحشتيني 
عشق ودموعها زي الشلال: انت كويس؟؟ 
صهيب بدموع: كويس عشان شوفتك 
عشق : طب خلاص عشان خاطري ما تعيطش 
صهيب: انا بحبك اوي ازاي هان عليكي تتركيني شهرين هاا؟ 
عشق بهدوء: زي ما هان عليك تعمل فيا كده 
صهيب بندم: انا اسف سامحيني 
عشق: اترك الموضوع ده دلوقت نتكلم بيه بعدين 
حاسس بايه؟؟ موجوع؟؟ 
صهيب :  اه موجوع لو بتبوسيني هتعافى انشالله ومسك ايدها وحطها على صدره العاري 
عشق بكسوف : انت قليل الادب  انا جاية اتطمن عليك 
صهيب بامل: ليه انا مهم بالنسبالك؟؟؟ 
عشق ..احم..ا مش عايز تاكل 
صهيب :بابتسامة اه لو بتأكليني عايز 
عشق: طيب ماشي بس امسح دموعك وما تعيطش تاني 
صهيب : حاضر يا قلبي
بعد فترة خلصت عشق اكل صهيب ووقفت عشان تروح اوضتها 
صهيب بلهفة: فين؟؟؟ 
عشق : هروح انام 
صهيب : لا ارجوكي عايزك تفضلي معايا النهاردة 
عشق بتوتر: بس هنام فين؟ 
صهيب:  هنا جمبي وارجوكي ما تعترضيش 
عشق قربت ونامت على طرف السرير واتجمدت لما  صهيب شدها لحضنة من الجهة اللي مش مجروحة بصدره
عشق بتحاول تزقه: ابعد لو سمحت 
صهيب: هشششش ما تتكلميش عشان عايزك تنامي فحضني وحشتيني اوي 
عشق: بقولك لو سمحت 
صهيب بخبث وتمثيل: اااه يا صدري الجرح بيوجعني اووي 
عشق بلهفة قامت: مالك مالك في ايه اعملك ايه 
صهيب: ما تعمليش حاجة بس نامي فحضني من غير حركة عشان لو تحركتي ممكن الجرح ينزف 
عشق بخوف عليه: حاضر حاضر وقربت ودفنت نفسها على صدره العاري بكل رقة عشان ما تتعبوش وبقت تشم ريحته اللي وحشتها من غير ما ياخد باله 
صهيب بخبث وابتسامة اخد باله منها : ايه وحشتك ريحتي يعني ؟؟ 
عشق سكتت من الكسوف 
صهيب مسك ايدها وحطها على شعره
صهيب بصوت اطفال: العبيلي بشعراتي عاوز انام 
عشق لعبتله بشعراته وثواني وكان نايم وهي بعدها بفترة نامت 
________________________________________________
اوضة غرام وزين 
غرام كانت بتعيط على اخوها بالحمام 
زين: غرام افتحي عارف انك بتعيطي افتحي 
غرام .......
زين: هعد للتلاتة لو ما فتحتيش هكسر الباب 
غرام .......
زين : ١.....٢.....٣ 
فتحت الباب بسرعة قبل ما يكسره 
زين قرب منها بحنية: ما تخافيش هو كويس 
غرام رمت نفسها فحضنه وابتدت تعيط 
زين مسد على شعرها بحنية 
زين : بس بس اهدي يا حبيبتي 
واخدها فحضنه ونامو 
________________________________________________
تاني يوم  الكل قاعد مستني صهيب وعشق بس اتاخرو اوي 
ندى: انا طالعة اشوف اتأخرو ليه 
طلعت ندى وخبطت على الباب بس مافيش رد خبطت تاني وبرضو ما فيش رد فتحت الباب ودخلت 
وشافتهم حاضنين بعض ومنظرهم جميل جدا 
ندى فسرها: يارب تفضلو مع بعض على طول وربنا يهدي بالكم 
تركتهم يرتاحو ونزلت 
احمد: ايه مش نازلين؟؟ 
ندى: لا نايمين وما حبيتش اصحيهم بس انا مبسوطة اوي ان عشق مع صهيب عشان هو هيكون فرحان 
نور: ربنا يهدي بالهم ويخليهم جمب بعض 
الجميع: اااامين 
عدا وقت وصحيت عشق وشافت نفسها فحضن صهيب قامت بكسوف واخدت شاور وتركت صهيب نايم ونزلت تحت 
عشق بابتسامة: صباح الخير 
الجميع: صباح النور 
نور بخبث : ايه شايفة رجعتلك الابتسانة تاني يا ترى مين السبب ؟؟ 
عشق بكسوف وتهرب  : احم هو صهيب نايم وتركته نايم عشان يرتاح 
ندى قربت وحضنت عشق : شكرا انك فضلتي معاه 
عشق ابتسمتلها وراحت قعدت 
رعد: عشق تعالي للحديقة عايز اتكلم معاكي شوية 
طلعو سوا للحديقة وقعدو 
رعد : كده يا كلبة شهرين ومش منشوفك وانتي حابسة نفسك بالاوضة 
عشق بعياط : ابيه كان قلبي موجوع اوي 
رعد شدها لحضنه: بلاش دموع وحقك تزعلي اللي حصل صعب بس تقدري تنسيه عشان حاجة واحدة 
عشق : ايه؟؟؟ 
رعد: عشان بتحبيه 
عشق بتوتر:انا؟؟ 
رعد: اه عيونك بتقول كده 
عشق بدموع؛ اه بحبو بس مش قادرة انسى
رعد طالعها من حضنه وعدلها الطرحة 
رعد: محتاجة شوية وقت مش اكتر 
عشق بابتسامة: انشالله 
رعد: عايزك تفضلي جمو وما تذكريه بالموضوع عشان هو تعبان مبارح قالي زين ان طول الوقت بالمشفى وهو يقول اسمك ويطلبك عشان خاطري ما تزعليه 
عشق: حاضر يا ابيه  
يتبع......


انت ملكي فقط البارت 10💜🔥ادمن كتير بيتأخر حتى يقبل البارت 🥺
صحي صهيب وما لقاش عشق جمبه حاول يقوم لكن ما قدرش من الوجع قعد على السرير لحد ما فتحت عشق الباب 
عشق: صحيت امتا صباح الخير 
صهيب: صباح العشق يا عشقي 
عشق بكسوف: اساعدك 
صهيب: اه والله ياريت 
عشق  قربت ومسكت ايده وسندته لحد الحمام 
صهيب : وقفتي ليه؟؟ 
عشق باستغراب: عشان تفوت 
صهيب بخبث: اه بس عايز حد يساعدني 
شهقت عشق بكسوف: انت واحد سافل 
صهيب: اه سافل اثبتلك يا روحي😉 
عشق : انا هنادي رعد يساعدك
صهيب: استغر الله عاوزاني اتصبح بخلقته دلوقت يجي ويعملي محاضرة من محاضرات علم النفس بتاعه 
عشق ضحكت بصوت عالي 
صهيب فرح انه قدر يضحكها
صهيب بخبث: تعالي ساعديني بالشاور ما تخافيش مش هقلع البنطلون 😉 
عشق دخلت بكسوف وساعدته وخلصوا ونزلوا تحت 
________________________________________________
صهيب وعشق:  صباح الخير 
ندى صباح الورد يا قلبي عامل ايه دلوقت؟ 
صهيب والابتسامة شاقة وجهه : الحمدالله كويس اوي 
نور بخبث: اهااا ايه الابتسامة دي النا زمان ما شوفناها 
صهيب: فرحان اويي 
حازم: يارب تفضل كده على طول 
زين بغباء: هو في حد يفرح عشان مضروب برصاصة؟؟ 
رعد قرب وهمسله: اسكت يا حمار هو فرحان عشان عشق معاه انت ازاي تجوزت اختي بالغباء دا مش عارف صراحة 
زين بمسخرة: مش عشان هي اغبى مني مثلا 
رعد : اه عندك حق اقنعتني الصراحة 
ضحكوا وقعدوا على السفرة 
قاسم: يا واطي بقالك شهرين بتتنرفز علينا ما شوفناش الفرحة الا اليوم 
صهيب بجرأة ووقاحة : حد يكون معاه الملاك دا وما بيكونش فرحان(وبص لعشق) 
عشق بكسوف: انا رايحة هعمل شاي 
عملت عشق الشاي وقعدوا كلهم وقطع هدوئهم صوت خبط الباب 
قام رعد عشان يفتح 
رعد بصدمة:  اهاااا وحشتني يا كلب 
ايهم : وانا كمان ازيك عامل ايه 
رعد: الحمدالله ادخل الكل هيفرح لما يشوفك 
دخل ايهم وسلم على الكل وقرب من عشق وحضنها 
صهيب بغيرة: مالك ياض احترم اني جوزها واقف شايفني بقرون ولا ايه 
ايهم بضحك: ما خصكش عشق اختي صح يا عشق؟😉
عشق باستفزاز: طبعا اخوي وغالي على قلبي اوي😘
صهيب بغيرة : طب اقعد عقبال ما يجيبولك الاكل عشان تطفح 
ايهم بضحك: ربنا يسامحك يعني فوق ما جيت بأول طيارة لما عرفت انك اتصبت عايز تبهدلني وتهزقني ايه قلة الادب دي يا اخي 
كلهم ضحكوا وقعدوا يهزروا لحد ما جا المسا 
استوووب🔥
ايهم الجارحي ابن عم عشق وصهيب عمره 25 ووسيم وعايش مع اهله بأمريكا بس هم ما يقدروش ينزلوا عشان ظروف الشغل وكده وهو اللي ربى عشق عشان لما ماتو اهلها كان قريب عليهم واخدها تعيش معاه فضلت معاه سنتين 
في المساء🔥💜
اوضة عشق وصهيب🔥💜 
صهيب بحزن : عشق 
عشق: ايه؟
صهيب: انتي لو عطيتك فرصة انك تطلقي هتطلبي الطلاق؟؟ 
عشق بتوتر واستغراب: ليه السؤال ده؟؟ 
صهيب: عشان انا جوايا بركان وهموت من القهر ايهم واضح بيحبك والمفروض لما اخدت بالي من الموضوع اروح اضربه واموته بين ايديا بس ما عملتش كده عشان خايف 
عشق : خايف من ايه؟؟ 
صهيب: انك في يوم تحبيه
شهقت عشق بصدمة وقامت من عالسرير وقالت 
عشق بصراخ: انت ازاي تقول كده ليه شايفني مش محترمة عشان احب راجل غير زوجي؟ 

صهيب: يعني بتحبيني ؟؟
عشق: ........
صهيب: تعالي اقعدي جمبي لو سمحتي 
قربت عشق وقعدت جمبه 
صهيب مد ايده ورجع شعرها لورا
صهيب بصوت مكسور: انا عمري ٣٣ وانت ٢٠ انا اكبر منك ب ١٣ سنة اما ايهم ٢٥ يعني من عمرك ومناسب ليكي انا بجد مقهور من فرق العمر اللي بينا وخايف تحبيه عشان الخب مش بأيدنا
عشق بحنيه مسكت وجهه بين ايديها : ....
صهيب : مالك ساكته عايزة تقولي حاجة ؟ 
عشق : .......
صهيب: عشقي مالك؟؟ 
عشق بهمس: بحبك 
صهيب انتفض من عالسرير 
صهيب بصدمة: اييه قولتي ايه ؟؟
عشق بكسوف: ما قولتش حاجة 
صهيب مسكها من ايدها : ارجوكي عيديها قولتي ايه؟؟؟ 
عشق: رغم اللي حصل وانا مقهورة بس مش قادرة اكرهك 
صهيب باسها بلهفة وشوق وبعد سند جبينه على جبينها 
صهيب وهو يلهت: انا قطعت مرحلة الحب انا بعشقك يا عشقي 
عشق ابتسمت بكسوف 
صهيب: مستعدة تديني فرصة تانية؟؟؟ 
عشق: اه بس بشرط انك ما تقربش من....
قاطعها صهيب 
صهيب: وربنا مش هقربلك الا لما تكوني رضيانة انا عارف ان اللي عملته خلاكي تبقي خايفة اكتر بس اوعدك اني هكون سندك واي حاجة بتقوليها هنفذها 
عشق بدموع حضنته وناموا فحضن بعض 
________________________________________________
اوضة زين وغرام🔥💜
زين بغضب : انتي ازاي تحضني الحيوان ايهم هااا 
غرام باستفزاز: عادي اخي بالرضاعة وعايزة احضنه في حاجة غلط؟؟؟ 
زين بنرفزة لا ما فيش يا انسة غرام 
ودخل الحمام وخبط الباب وراه تحت ضحك غرام على غيرته 
طلع زين وما ادلهاش اي اهتمام وقعد على الكنبة وشغل التلفزيون 
غرام: حبيبي 
زين ......
غرام: يا قلبي 
زين........
غرام : مش هترد؟؟؟ 
زين........
غرام بتمثيل الحزن: ربنا يسامحك كنت عايزة حضن صغنون قدددددد كده 🤏
زين بسرعة وكأنه كان محضرلها الجواب: روحي قولي لأخوكي بالرضاعة الاستاذ ايهم يحضنك 
غرام اطلقت ضحكة سمعتها الفيلا 
زين بنرفزة: ايه قولت حاجة تضحك؟؟؟ 
غرام قربت وقعدت بحضنة ولفت ايديها حول رقبته بدلع : بيبي انا بحب حضنك انت وبس 
زين بنفسه( يا لهويييييي ازاي هعمل نفسي تقيل  وهي قاعدة فحضني يارب صبرني ) 
زين ببرود: بقيتي مش بتتكسفي وتقعدي فحضني من غير ما تتكسفي ايه اللي تغير 
غرام قربت وباسته على دقنه برقة 
زين حملها وحطها على السرير 
غرام بهمس: ابعد مش كنت زعلان وانا دلوقت زعلانة 
زين ما درش عليها وباسها وووو... 
________________________________________________
تاني يوم في الصباح صحي صهيب وعشق 
صهيب بفرحة؛ انا مبسوط اوي على اللي قولتيه مبارح 
عشق بكسوف؛ احم يلا بينا ننزل نفطر 
صعيب بضحكة : ماشي يا انسة مكسوفة 
نزلوا كلهم وقعدوا يفطروا وقامت غرام عشان تشرب مي 
بس ما لحقتش تتحرك واختل توازنها ووقعت اغمى عليها 
زين بفزع: غرااام 
يتبع ....... 
بتتوقعوا حصل لغرام ايه ؟؟؟؟ 💜🔥💜🔥💜

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع