القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذهب ولم يعد البارت التاني عشر12 الاخير بقلم هاجر حسين في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#ذهب_ولم_يعد_البارت_12_والاخير


حياة طلعت ولبست فستان الفرح 

وفجأة باب الأوضة بيخبط 

حياة فتحت الباب واتصدمت


ندي/بتبصيلي كده مستغربه وجودي 

ولسه هتستغربي اكتر من اللي هيحصل 

حياة/انتي اي اللي جابك هنا جيه تشمتي فيا 

ندي /مفيش وقت للكلام يلا عشان ههربك من هنا انتي وزين 

ندي/مش  وقت صدمه واوعي تفتكري ان اللي انا بعمله معاكي ده خدمه لا ياحبيبتي انا بخدم نفسي  

منكرش اني مبسوطه من اللي عمله عاصي معاكي  وخلاكي تطلقي من زين بس اللي  لا يمكن اسمح بيه 

ان عاصي يتجوزك عاصي ليا لوحدي  وبس 


حياة/حقيقي انتو الاتنين فعلا ليقين علي بعض 

ندي/مش وقته كلام دلوقتي اخرجي من الباب ده هتلاقي زين في عربيه الاطفال تحت خديه وياريت مشفش وشك تاني


ليل/واقف بره مستني حياة 

ليل/انتي غبتي كده ليه 

حياة /ماانت قاعد هنا ومراتك كانت هتجوز جوه

ليل/تتجوزي ازي وانتي علي زمتي ياوليه 😂، هو عرف ان العقد مزور 

حياة /لا 

ليل/طب يلا 

حياة /علي فين

ليل/هنسافر ياحياة وهنبعد عن هنا،  انتي معايا

حياة /معاك في اي حاجه 

ليل/وقعه وقعه يعني 😂


حياة وليل بيسافرو المانيا تاني 


عاصي رايح شركة الطيران 

عاصي /ايمان عايز اعرف ليل وحياة طلعو علي اني بلد

ايمان/المانيا يافندم

عاصي /طب احجزيلي دلوقتي حالا

ايمان /بس مفيش طياره طالعه دلوقتي 

عاصي/يبقي طياره خاصه انتي نسيتي ان انا صاحب الشركه ولا اي


عاصي خد طياره وراح وره حياة وليل


ليل/يلا ياحياة 

حياة /ثانيه واحده بلبس زين 

ندي/لا لا زين المره دي هيبقي معايا انا اخرجو انتو وانبصتو 

ليل/غمز لندي،  والله يابنتي طلعتي بتفهمي 


ليل وحياة خرجوا


الباب بيخبط 

ندي/بتفتح الباب   ايوه مين

عاصي / راح حاطط بنج في وش ندي وخد زين وطلع


تليفون ليل بيرن 

ليل/اي ياندي

عاصي/لا ندي سبتها في البيت مريحه شويه 

ليل/عاصي لو مسيت شعره واحده من زين انا مش هسيبك عايش 

 عاصي/ مهو ده فعلا اللي هيحصل بس انت اللي هتموت ياليل


عاصي/بكره الصبح الساعه 8تكون موجود انت وحياة عند التل 


عاصي/8وعشره ابنكم هيكون في عدد الاموات 


ليل وحياة وصلو لحد 

حياة اول ماشافت الولد اتخضيت 


عاصي حاطط الولد في الارض عند التل وخطوه واحده بس هيقع وراه 


حياة /انت اتجننت طب راعي ان هو ابنك مش خايف عليه

عاصي/لو عاوزه تبقي علي حياته تبقي معايا انا 

حياة/ ده بعدك 

عاصي /خد الرموت اللي بيشغل لعبه لو شغلهاالولد هيصحي  ويمشي نحيتها

عاصي/هاياحياة هتيجي ولا 

حياة بتروح لعاصي وخلاص بتقرب منه بتيجي نور

نور/انا لايمكن اسمحلك انك ترجع تاني ليها انت وعدتني انك هتكون معايا 

عاصي/انتي طول عمرك كنت مجرد طريق علشان اوصلها انا عمري ماحبيتك ولا افكر فيكي

نور/لو مش ليه فأنت مش لغيري ياعاصي 

نور بتطلع مسدس من شنتطها وبتضرب عاصي بالنار 


نور بتجري علي عاصي قبل مايقع 


وحياة بتجري تخد زين 

نور/اي اللي نقصني عشان متحبنيش انا حبيتك  


نور بترجع تبص لحياة وتقولها

نور/مش هعرف اعيش من غيره 

حياة بتصرخ وبتجري عشان تلحق نور

وعاصي ونور بيقعو من فوق الجبل 


ليل بياخد حياة في حضنه وبيحاول يهديها

حياة/ليه نور تعمل كده 

ليل/الحب الزياده بيأذي صحبه ياحياة ونور حبته لدرجة انها قفلت عقلها وعنيها عن كل غلطاته ومبقتش شايفه غير الحب اللي كان من طرفها هي وبس 


حياة/طب ماانت حبيتني وانا مكنتش في الاول بحبك

ليل/الحب مش بالعافيه ياحياة ومش بأدينا 

انا حبيتك بس مكنتش اناني كنت بشوفك قدمي مش هنكر وكنت بتعذب بس عمري ما فرضت نفسي عليكي 

الحب لو مكانش بأحساس بين الطرفين يبقا ملوش لازمه ياحياة 

حياة/تفتكر من كتر حبك فيا انا حبيتك 

ليل/افتكر انك حبتيني من تصرفاتي بأني عمري مافرضت نفسي عليكي

حياة/معقول عمرك ماحسيت انك عايزني معاك

ليل/مين قال كده كل مره وانتي قريبه منى كان نفسى اضمك الف مره ياحياة كان نفسي اخدك في حضني واقفل عليكي 

حياة/بتحبني ياليل

ليل /حبيتك من ساعة ماشوفتك من اول لحظه شوفتك فيها علي البحر وكأنك حوريه وملكت قلبي بنظره منو

حياة/بحبك ياليل بحبك ياعمري بحبك ياروحي ياكل حياتي 


ليل خد حياة في حضنه هي وزين 

حياة/بص ياليل زين عايز يقول حاجه 

زين/ب ب ب

حياة/ايوه قولها يلا

زين/با ب ب بابا 

حياة /اه ياحيوان يابتاع بابا انت وانا روحت فين 

ليل/انتي بتاعتي انا روحتي وجيتي في قلبي انا 


حياة/تفتكر عاصي مات

ليل/خلاص ياحياة  انسي وتعالى نبداء من جديد واذا كان علي عاصي فا  /عاصي...ذهب ولم يعد 


#ذهب_ولم_يعد

بقلمي Hager Hussein


 

تعليقات

التنقل السريع