القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب البارت 12الاخير بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



#اغتصاب

#Part_12

#البارت_الاخير_🥺

طويل اهو 😹

بقلمى: Basmalla Hassan


نور:ملوش لزوم توصلنى....ثم ذهبت


جلس سالم وهو يندب حظه هل هذه الحياة الزوجية اللى كان بيتمناها؟؟!بالطبع لا 


سالم بصراخ وصوت عالى: ياااااااااارب أنا حبيتهاااااا لييييي توجعععع قلببببي كدههههههه ليييييي حرااااااام أنا مكنتش اقصد اللى عملته أنا غلطت وعرفت غلطتى لييييي تعاقبنى وتعذبنى كدههههههههه لييييييي....ثم نزلت دموعه كالامطار

__________________

✨فى منزل والده نور✨

دق باب المنزل ف ذهبت والده نور لكى ترى من الطارق؟


والده نور:اهلا يانور تعالى

دلفت نور وعلى وجهها معالم الحزن

والده نور وهى تنظر للحقيبه التى بجانبها

والده نور: اى الشنطه دى يانور شنطه هدوم اى دى


نور:شنطه هدومى ياماما أنا اتطلقت


والده نور بصدمه:يالهوى...انتى بتقولى اى انا لسه شيفاكو حلوين مع بعض امبارح اى اللى حصل بسس


نور:كفايه ياماما عاوزه ارتاح ممكن تسيبينى


والده نور بحده:عملتى اى خليتى سالم يطلقك عملتى اى يانور


نور ببكاء هستيري:كفايه ياماما كفايه عشان خاطرى أنا تعبانه لوحدى سيبينى بقى حرام عليكى...ثم ركضت الى غرفتها تبكى بألم..


والده نور:أنا بس عاوزه افهم اى اللى حصل نور افتحى الباب ياحبيبتى متحبسيش نفسك عشان خاطري يانور افتحى متوجعيش قلبى عليكى اكتر من كده


كانت نور تبكى ولا ترد على والدتها


ذهبت والدتها وامسكت فونها لكى ترن على سالم تفهم منه ماذا حدث؟؟!!!


✨عند سالم✨

كان يجلس بحزن يفكر ماذا سوف يفعل فى الايام المقبله وجد فونه يدق بإسم والده نور امسك هاتفه ثم أجاب عليه...

سالم بصوت حزين:الو ايوه ياخالتو


والده نور:سالم اى اللى حصل يابنى انت ونور اطلقتوا لى


سالم:هى نور محكتش ليكى حاجه؟؟


والده نور:مش راضيه خالص مش بترد عليا هو فى اى


سالم:مشاكل بينى وبين نور واحنا مش حابين حد يعرفها مشاكل خاصه شويه ياخالتو معلش اعذرينى مش هينفع اقولك


والده نور:يعنى مكنش ينفع تحل مشاكلكو من غير انفصال 


سالم:هى نور فين دلوقت عندك ولا فين


والده نور:قاعده جوه فى اوضتها مش راضيه تخرج منها وبتعيط أنت زعلتها ولا اى ياسالم مديت ايدك عليها اى اللى حصل أنا هتتجنن


سالم:أنا عمرى ما اضربها ياخالتو معلش أنا مضطر اقفل دلوقت ممكن تبقى تطمنينى عليها كل شويه


والده نور:ماشى ياسالم مع السلامه...ثم انهت المكالمه


_________________

اغلق سالم عيناه وهو جالس على فراشه يتذكر عندما نام فى احضانها...عندما قبلها عده مرات من يوم زواجهم...تذكر عندما كانت كطفله فرحه بالشيكولاته...تذكر كل هذه الأشياء ثم نام بتعب وحزن وهو يتمنى أن لا يستيقظ ابدآ

_________________

أما عند نور خرجت من غرفتها اخدت حقيبه ملابسها دون أن ترد على اسأله والدتها أو حتى تنظر اليها ثم رتبت ملابسها بحزن فى دولابها واخذت بيجامه ثم دلفت للتواليت لكى تأخذ شاور تريح به جسدها....بعد قليل خرجت نور ووقفت أمام المرآة وهى تحدث نفسها


نور:ملامح الحزن بقت على وشى دى مش أنا دى مش نور أنا عمرى ماكنت كده ولا هكون مش هخلى الحزن يسيطر عليا خلاص قصتى أنا وسالم انتهت...ثم تحدثت بصوت مسموع...حتى معتش فى حد اسمه سالم فى حياتى انتى فاهمه يانور...ثم وضعت كريم مرطب وصففت شعرها ثم نامت وهى ترسم على ملامحها الجمود ولكن قلبها حزين

__________________

✨فى صباح يوم جديد✨

استيقظت نور من نومها ثم توضأت وصلت وابدلت ملابسها لملابس خروج ثم خرجت...اوقفت تاكسى وطلعت على شركه ما


نور:لو سمحت عاوزه اقابل صاحب الشركه دى


السكرتيره:فى ميعاد


نور:للاسف لا بس عشان خاطرى حاولى لازم اقابله 


السكرتيره:طب ثوانى....ثم دلفت بعدما اذن لها المدير بالدخول


السكرتيره:عز بيه فى واحده بره عاوزه تقابل حضرتك ضرورى


عز..مدير الشركه:دخليها


السكرتيره:اتفضلى يانسه


دلفت نور ثم اغلقت الباب خلفها..

عز:اتفضلى يا انسه


نور:شكرا..ثم جلست


عز:طلبتى تقابلينى ممكن اعرف لى


نور:عاوزه اشتغل وده السى فى بتاعى ممكن اشتغل هنا


عز وهو ينظر للسى فى الخاص بها


عز:تمام يانسه تقدرى تشتغلى معانا من النهارده لو جاهزه


نور:احم طب ممكن أبدا من بكره لأن لسه مفاتحتش ماما فى الموضوع ده


عز وهو يتأملها:اكيد طبعا يا انسه اتفضلى


نور بإبتسامه:شكرا لحضرتك...ثم خرجت وهى تحمد ربها انها سوف تعمل وتشغل وقتها حتى لا تفكر فى الماضى اكثر


✨عند والده نور✨

والده نور:نور...اى يابنتى انتى فين يانور


بحثت عنها فى جميع نواحى المنزل لكنها لم تجدها دقت عليها الهاتف لكن نور لم تجيب دقت على سالم


سالم:الو


والده نور بخضه:سالم نور بنتى نور عندك؟!!!


سالم:نوررر!لا انتى بتسألينى أنا اصلا نور عمرها ماتجيلى أنا حاليا فى الشركه بس الاكيد انها مراحتش الشقه شوفى هدومها كده موجوده ولا لا؟؟


نظرت والده نور فى دولابها لكنا وجدت ملابسها كامله


والده نور:هدومها كلها هنا


سالم:يبقى اكيد مسابتش البيت بصى أنا هتصل عليها هحاول اوصلها كده واطمنك


والده نور:ماشى يبنى..ثم اغلقت


كانت نور تمشى بالشارع وجدت فونها يدق بإسم سالم


نور بإستغراب:سالم اى اللى هيخليه يتصل عليا ؟؟انا ما صدقت انى بطلع من الموضوع ده اوف بقى ارد ولا لا


اجابت نور:الو


سالم اغلق عيناه بطمأنينه


نور بإستغراب:الو سالم


سالم:الو يانور انتى فين


نور: وانت مالك انت


سالم: نور انطقى انتى فين امك هتموت من الخوف عليگى


نور:أنا راجعه البيت اهو متقلقوش


سالم:ممكن اعرف طلعتى من البيت بدون ماتعرفى والدتك لى روحتى فين


نور بضيق:انت مين انت عشان تسأل ملكش حق تعرف اى حاجه تخصنى اصلا


سالم:والله أنا مش هموت عليكى يعنى كل ده عشان والدتك لولا كده مكنتش رنيت عليكى...ثم اغلق الهاتف فى وجهها


نور بغضب:حيوااان

__________________

عادت نور إلى المنزل


والده نور:كنتى فين


نور:كنت فى شركه بقدم على وظيفه مش هفضل قاعده من غير شغل طول عمري ياماما يعنى


والده نور:من غير ماتقوليلى


نور:كنتى نايمه ياماما


والده نور:طيب هتبداى امتى


نور:بكره ان شاء الله


والده نور:مش ناويه تقوليلى اى اللى حصل بينك وبين جوزك


نور بغضب:ماما مبقاش اسمه جوزى خلاص ومفيش حد بإسم سالم ده فى حياتى وياريت تبطلى اساله حولين الموضوع ده


والده نور: عنيده وهتفضلى طول عمرك كده


نور وهى فى غرفتها:بحب نفسى ياماما محدش له دعوه

_______________

فى اليوم التالى


كانت نور فى الشركه تعمل ك سكرتيرة اضافيه ل عز


عز:نور ممكن تيجى ثوانى


نور:حاضر يامستر عز


فى المكتب...


عز:نور انتى مرتبطه يعنى مخطوبه أو مقروء فتحتك


نور:أنا مطلقه يامستر عز


نظر لها عز بصدمه

عز:اى فى حد يسيب القمر ده كده


نور بضيق:عاوزنى فى اى حاجه تانيه يامستر عز


عز:اه عاوز اتقدملك نور أنا مش هاممنى انتى مطلقه ولا لا بس أنا معجب بيكى وعاوز رقم والدك


نور:بابا متوفى غير كده انا مش جاهزه ادخل فى علاقه جديده عن اذنك...ثم ذهبت من امامه


_______________

بعد قليل


عز: نور يلا عشان ورانا اجتماع دلوقت


نور:تمام


✨فى الإجتماع✨

انصدمت نور عندما رأت أن الصفقه مع سالم فهو شركته من اكبر الشركات فى مصر


ظل سالم طوال الاجتماع ينظر الى نور التى كانت تتجاهله تماما حتى لاحظ ذلك عز


عز:تمام يا سالم بيه كده احنا اتفقنا


سالم وهو يصافحه:اوكى تقدر تيجى نحتفل بليل


عز بإبتسامه:اكيد


بعد الاجتماع....

عز:نور انتى تعرفى سالم ده


نور:وحضرتك بتسال لى


عز:كان بيبصلك نظرات كده واعتقدت أنه عرفك وانتى تعرفيه


نور:ايوه اعرفه سالم ده يكون طليقى


عز بصدمه:اى!!!! سالم ده شخص محترم ازاى يعنى أنا مش فاهم حاجه


نور بحده:ممكن اخرج بقى كفايه اسأله


عز:اتفضلى...بس بليل اجهزى هتيجى معايا الحفله انتى وكم موظف هنا كده 


نور:ممكن مجيش أنا 


عز:مش هينفع انتى السكرتيره بتاعتى انتى ومى لازم تيجوا


نور:تمام

________________

فى الليل كان عز ونور ومى والعديد من الموظفين فى حفله بمناسبه اتمام الصفقه بين شركه عز وشركه سالم


كانت الحفله فى مكان جميل وهادي دائما الحفلات خاصه ب سالم تتم هنا فى هذا المكان


نور:مستر عز ممكن اقوم اتمشى هنا شويه ولا مش هينفع


عز: قومى يانور


كان سالم يتابع نور ثم نهض خلفها ووقف بجانبها


سالم:المشوار اللى كنتى فيه كنتى بتقدمى وظيفه عند عز مش كده 


لم تنظر له نور ولم ترد عليه


ظل سالم ينظر اليها وكأنه يريد أن يصفعها لكى تعود له

لكنه اللتزم الصمت

_________________

بعد مرور شهر تقريبا.....


كانت نور ترتدى فستان باللون البنفسجي💜ووالدتها ترتدى ملابس تليق بفرح فهم ذاهبين الى فرح قريبها


وصلت نور الى القاعه ف كانت انيقه بمعنى الكلمه وجدها سالم ظل يتأمل بها كثيرا فهو انبهر بجمالها الذى يبهره كل مره


سلمت نور ووالدتها على والده سالم وسالم ايضا...وجلسوا جميعا على طاولة واحده


والده سالم نغزت سالم فى قدمه


سالم بهمس:خلاص ياماما فهمت


بعد قليل ذهبت نور لكى تقف فى الخارج قليلا ف الداخل حر قليلا عليها خرجت لكى تستنشق هواء ولكن اتى رقصه العريس والعروسه سلو ف دخلت الى الداخل لكى ترى جمالهم 


اطفئت جميع الانوار ثم ركع سالم على ركبته أمام نور الواقفه اتصدمت نور مما فعله


سالم: سامحيني يانور عارف انى غلطت غلط كبير وصعب يتنسى بس انتى قلبك كبير وهتسامحينى حتى لو انفصلنا بس فى فرصه اننا نرجع مينفعش نتخلى عن بعض من اول مشكله


كانت نور تنظر بصدمه ثم نزلت دموعها


سالم:بعشقك والله بعشقك بحبك حب محدش حبه لحد قبل كده حتى اقولك اطلبى دلوقت اى طلب وانا هنفذه ليكى يلا بس ارجوكى سامحيني أنا بحبك❤️


صفق لهم جميع من فى القاعه نظرت له نور بصدمه وحب 

نور واخيرا نطقت: موافقه ارجعلك يا من كسرت قلبى


سالم بفرحه:مش هكسره تااااانى ابدا حتى هصلحه لما اروح...ثم غمز لها


نور بخجل وهى تنظر إلى الناس من حولها:سالم اتلم


سالم:هاتى ايدك قبل ما البنطلون يتقطع يامجنونه


نور بضحك:حلو الخاتم ده اوى


سالم:هيبقى احلى على ايدك


ثم وقف وحملها ولف بها وهى تصرخ

نور بضحك:نزلنى يامجنووون


نزلها سالم:بينا ع المأذون هرجعك حااالا


ضحك الجميع عليهم

_________________

فى المنزل بعدما اعاد سالم نور إليه وردها اليه مره اخرى واحضر ملابسها إلى منزلهم


سالم:تعبتينى ياعنديه


نور:عشان متعملش الغلط بعد كده


سالم:لا خلاص ياباشا والله اتأدبت


ابتسمت له نور وحضنته..ضمها سالم له ثم قبلها قبله خفيفه

سالم: أجهزى وانا هجيب حاجه واجى يامزه


نظرت له نور بخجل ثم دلفت الى الداخل


✨بعد قليل✨

كانت نور تلبس قم*يص حرير من اللون الأبيض وضعت القليل من الميك اب ووضعت عطر جذاب أيضا


بعد قليل دلف لها سالم بعدما ابدل ملابسه ونظر لها بحب


سالم وهو يضع يده على قلبه: قلبي لا يحتمل رؤيه هذا القمر


نور بضحك:طب والله مجنون


ضمها سالم له وقبلها قبله عميقه من شفت*يها سحبها من خصرها

سالم: بحبك يانورى...واسف على كل حاجه


نور وهى تدخل فى أحضانه:وانا كمان بحبك اوى ياسالم..ممكن بقا ننسى اللى فات


سالم بغمزه:تعالى يلا عشان ننسى


نور بضحك:قليل الادب!!


حملها سالم وذهبوا الى عالمهم الخاص ❤️

THE END🌎

اخيرا خلصتها بجد البارت ده اخد منى وقت طويل جدا اتمنى تعجبكم 🏋️💦

بقلمى: Basmalla Hassan


تعليقات

التنقل السريع