القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت طفلتي البريئه البارت الثالث وعشرين 23بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



البارت 23...

براق:بدء يقرب من ابرار لحياه م صدمت في الباب ولسه هيبوسها.

ابرار: ضربته بي القلم ك هزار وقالت كدا كخ كدا يعععع.

براق بغيظ:سايبها ليكي مخدره وطلع برا الاوتيل وقبل محمد.

محمد بسخرية:مالك ي عريس طالع وسايب عروستك لي.

براق بغيظ:وانت كمان بتعمل اي هنا ي محمد وسايب عروستك.

محمد بحسره:بتربيني مع اني معملتش حاجه ليها.

براق:الحال من صاحبه خلينا نعمل الفرح بقا.

محمد:بإذن الله وشاف واحده اجنبيه وقال واد ي براق.

براق:نعم ي محمد.

محمد:شايف الي انا شايفه.

براق:مش فاهم.

محمد:الحته الاجنبيه دي.

براق:الصراحه مش شايف غير ابرار حببتي.

محمد:طول عمرك فقري وسمع صوت من وراه.

نادين:طلقني ي محمد لاني شكلي مش ماليه عينك وحبيت تجوزني ك فرحه زي براق وابرار.

محمد:طلاق اي انا بحبك كونت بهزر صدقيني.

نادين:خدت بعضيها وهي بتعيط جريت علي غرفه ابرار.

براق يبلع ريقه: وقال هي نادين شكلها كدا مقرره تقعد مع ابرار انا بذوق اجي انام معاك.

محمد بصدمه:اسكت سبني اعمل اي في المصيبه دي.

براق:مش انت الي عينك زايغه.

عند نادين:قاعده في حضن ابرار وبتقولي شوفتي ابو عين زيغه من اول يوم بيعمل اي.

ابرار:احم براق قال اي د

نادين:براق دا راجل محترم قال مش شايف حد غير ابرار حببتي انا الي بختي منيل.

ابرار خبت فرحتها عشان شعور نادين:وقالت احنا نربيهم يتبعععععععع

#احببت_طفلتي_البريئه 

#روايه_23

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ

 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع