القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خارج ارادتي البارت الرابع بقلم سميه عامر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


اغتص"بتك ؟؟؟

انتي سامعة كلامك ؟ مستوعبة بتقولي ايه ، فيكي ايه مغري وانتي عندك ١٣ سنه 


ضحك حمزة : انتي قله الاكل خلتك عندك انيميا ولا ايه 


عيطت مهرة : انت اللي عملت فيا كده انا شوفت ايدك و الوشم اللي عليها هو نفسه 


- انا بقول تدخلي لأهلك قبل ما اتعصب عليكي و اقت"لك انا 


رماها حمزة ب أيده في الشارع و ركب العربية و فضل باصصلها شويه بعصبية بس لف العربيه و مشي 


عيطت مهرة بقهره و قامت راحت ناحيه بيتها اللي كل شبابيكه مقفولة و معمول عليها حديد 


خبطت مهرة وهي بتعيط : ماما افتحيلي ..انا مهرة 


سمعت امها صوتها جريت على الباب فتحته و خدت بنتها في حضنها وفضلت تعيط : مهرة ..بنتي عملوا فيكي ايه يا روحي


كانت مهرة لسا هترد بس سمعوا صوت ابوها من وراهم بحزن مصطنع : مهرة انتي رجعتي يا بنتي 


بصتله مهرة وهي مش عارفة تقرر هو فعلا ابوها بيحبها ولا هما بيضحكوا عليها 


خافت امها و شدتها لحضنها اكتر : امك معاكي متخافيش 


- ابعدي عنها خليني اشبع منها مهرة وحشتني زي ما وحشتك يا خديجة 


اول ما سمعت مهرة كلامه جريت عليه و حضنته : انت كمان وحشتني اوي يا بابا ، انا كنت خايفة و انا بعيدة عنكم ..كنت حاسه ان روحي بتروح مني 


- كنتي فين يا حبيبتي و مع مين انا قلقت عليكي 


كنت مع عمو مصطفى 


اتعصب عزيز بس أخفى كل ملامحه و ابتسم : حمدالله على سلامتك 


....


قبل ما يخرج حمزة من البلد اتصل علية الحاج مصطفى : انت فين يا حمزة ...انت هنا في المنصورة ؟؟


- بص يا حاج انا برا الموضوع ده البنت دي مش هتقعد عندي أنا مشغول و مسافر وهي اصلا بتألف كتير انا رجعتها لابوها ...


اتعصب الحاج مصطفى و صرخ فيه : رجعتها فيييين ؟؟ دي الأمانة ابوها تلاقيه قت"لها لو حصلها حاجه ذنبها في رقبتك فاهمني


رمى حمزة التليفون و لف بالعربية و هو في قمه عصبيته 


....


انت واخد مهرة و رايح فين سيبلي بنتي بالله عليك 


- هروح على فين يا خديجة ، رايح بيها المستشفى عشان اطمن عليها 


هاجي معاك طيب 


برقلها الشيخ عزيز : خليكي هنا يا خديجة عشان مستعجلين 


خد مهرة و خرجوا و فضل شايلها طول الطريق لحد ما عدى على المستشفى 


- بابا احنا هنروح فين المستشفى ورا 


باسها الشيخ عزيز من راسها : هنتفسح يا حبيبتي البحر موحشكيش 


ابتسمت مهرة : اول مرة هنتفسح مش مصدقة لازم ماما كانت تيجي 


- المرة الجايه هجيبهم 


وقف الشيخ عزيز مع مهرة على الكورنيش و فضل باصص للبحر شويه : البحر اكيد حلو دلوقتي 


- بس ضلمه اوي ده مرعب بس انا بحبه في كل الأوقات 


مكنتش عايز اعمل في حته مني كده ، كان كل هدفي في الحياة اعيش في ستر من ربنا محدش يعرف عني حاجه ولا اعرف عن حد حاجه 


- بابا انا بحبك اكتر من الكل مكنتش مصدقة انك عايز تقت"لني هو في حد بيق"تل بنته 


شالها عزيز في حضنه و غمض عينه : و بكل قوته دفعها من عليه و من على الكورنيش .......


اسفة على اني اتاخرت و منزلتش امبارح بس ان شاء الله اعوضكم بكره و هنزل اتنين 💜


Part 4

#خارج_ارادتي

#سُمية_عامر


تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع