القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصبني ليتزوجني البارت السادس بقلم الكاتبة المجهولة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

اغتص*بني ليتزوجني (التفاعل وحش جدا)
{6}

الدكتور بأسف:للاسف المريضه قلبها وقف

مالك بصدمه: هار اسود دا انا هتشلوح و اكمل بجديه و عيون حده مش لايقه عليه لازم تنقذوها انت طبعا عارف انا مين و لو ماتت بعد الشر يعني وربنا لقفل المستشفى بنت العبي*طه دي 

الدكتور بضحك مقدرش يمسك نفسه و خوف قليل؛حاضر هحاول بكل جهدي كان مالي و مال الشغلانه دي يربي ما قولت لاهلي ادخل تخصص اطفال و اصروا جراحه(حثلللل والله 🥺)

مالك:يعم انت هتحكي قصه حياتك البنت هتموت يخربيتك

الدكتور دخل

على وهو بيضحك: يخربيتك همووووت بجد

مالك بضحكه تامر حسني في عمر و سلمى:شفت مسيطر انا

علي بضحك:اوي

عند قاسم

محمد بغضب:يعني ايه هربت

قاسم وهو منزل رأسه في الأرض بخبث: والله يعمي انا دورت عليها في كل مكان و ملقتهاش اعمل ايه

محمد بغضب:ماشي انا هوريه الو** دي بقى الفا*جره تستغفلني و كمان تهرب

سماح بخبث وهي بطبطب عليه:معلش يا حبيبي متزعلش نفسك هي واحده ******* متحرقش دمك تلقيها هربت مع ال******* الي ******* ده

محمد بغضب :اخرسي بقى من النهارده لا هي بنتي ولا اعرفها

سماح بخبث و دموع:بقى بتزعقلي عشان واحده زي دي

محمد وهو بيهدي نفسه بصعوبه:انا اسف يا بني حقك عليا هي عليه و ******

قاسم:ولا يهمك يا عمي استأذن انا

محمد:اذنك معاك يبني

عند مالك

مالك بتوتر:يارب استر

علي:أهو الدكتور طلع

الدكتور وهو بيقلع الماسك:مبرووك ياستاذ مالك

مالك بلهفه:ايه ماتت

الدكتور:وانا هقولك مبروك المدام ماتت يعني

مالك:يعم انجز ماتت ولا عايشه ولا دخلت في غيبوبه ولا ايه يعم

الدكتور:اولا انا مش عم ثانيا الحاله عدت مرحله الخطر و هتصحى كمان شويه

مالك وهو بيسلم عليه:شكرا شكرا جدا جدا جدا

الدكتور:العفو بس..

مالك:بس ايه

الدكتور:فقدت الذاكرة

مالك بفرحه: الحمدلله

الدكتور: الحمدلله انها فقدت الذاكرة

مالك بتوتر:لا قاصدي الحمدلله انها جت على قد كدا يعني

الدكتور:تمام استأذن انا

بعد ساعه

ملاك وهي بتفوق:ااااه راسي انت مين

مالك:انا الي.......

علي حط ايده على بق مالك:ده مالك جوزك

ملاك بصدمه:جوزي!!!

مالك بصدمه و شال أيد علي:جوزهااا!!!!

#يتبععععععععععع
#بقلمي_الكاتبه_المجهوله Nasley Tamem 

التفاعل وحش يجدعان


تعليقات

التنقل السريع