القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلة الارام البارت السابع بقلم غنوة حبيب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


طفلة الآرام البارت7💜🔥 

آرام بغضب : هعلمك ازاي تعضي جوزك 

شغف بخوف : هتضربني... 

آرام قرب بعبوس ومسك ايديها وكبلهم بالحزام  بالسرير 

ثواني وكان صوت ضحكتها مالي المكان 

شغف : يا خااااين ابعد كده بتعذبني 

آرام بضحك: عارفك مش بتحبيني ازغزغك عشان كده لما تعذبيني هعمل كده 

شغف بضحك: طب خلااااص اسفة مش هعضك تانييييي اااااه يا بطني 

آرام قرب وباسها بسرعة 

شغف بكسوف : طب فكلي ايدي بتوجعني 

آرام بضحك: كدابة هتفضلي كده لحد بكره 

شغف بتمثيل الحزن: ربنا يسامحك 

آرام : فاكرة هتمشي التمثيلية دي عليا؟؟؟ 

شغف بحزن مصطنع: انا كنت عايزة ابوسك يا قرة عيني 

آرام بصدمة: ايه 

شغف بدلع: ايييه جوزي وعايزة ابوسه فين الغلط؟؟ 

آرام فكلها ايديها بصدمة 

آرام بخبث: ما فيش غلط والله ما عنديش مانع تبوس*يني من دلوقت لبكره الصبح 

شغف قربت بدلع وباسته على دقنه

شغف بهمس: كل يوم هديك بوسة كده لو عايز 

آرام بتوهان: اااااه عايز وحياة ربنا عايز والنبي عاااايز 

شغف ضحكت من شكله: طب مش هننام نا نعست اوي 

آرام ضمها لصدره وناموا 

_____________________

شغف: كل سنة وانتي طيبة 

نيفين بفرحة: ربنا يخليكم ليا مش ناسيين 

آرام : ازاي هننسى امي نن عيني؟؟ 

نيفين حضنته 

آرام : بصي الكيكة دي على ذوق شغف هي اللي اختارتها 

شغف: عارفاكي بتحبي اللون الاحمر 

نيفين حضنتها بحنية: طب عارفة انك بنتي التانية 

شغف ضحكت: اه 

خلصوا الحفلة وقعدوا يهزروا وآرام حاسس ان شغف تعبانة ومش بالمود 

آرام بغمزة: مش هنطلع ننام 

شغف بفهم: اه يلا 

ف الاوضة 

آرام: شغف مالك 

شغف بتعب: ما فيش 

آرام   : ازاي ما فيش انتي تعبانة اوي وحط ايده على راسها بصدمة: انتي ساخنة اوي 

شغف : لا لا بس راسي مصدع شوية مش اكتر 

آرام حضنها: طب ممكن اطلب منك طلب 

شغف : تؤمرني 

آرام : عيطي 

شغف بعدت عنه باستغراب: اعيط!!!؟؟؟؟ 

آرام ضمها لصدره: كل سنة ب عيد الام تمرضي وتعيطي وفاكراني مش عارف انا حاسس بيكي وحاسس انك عايزة تحسي بأحساس الام  بس انا عايزك تبقي ام اولادنا وتعوضي الاحساس ده 

ف انتي لو عيطتي دلوقت انا هرتاح وقتها هتأكد انك مش هتستني الكل لما ينام وتعيطي ف البلكونة لوحدك 

شغف بصتله بدموع وبهمس: انت ازاي عارف كل ده؟؟ 

آرام مسك وشها بايديه: انا تخطيت مرحلة الحب انا بحس معاكي بأحساس غريب اوي ببقى مش عايزك تبعدي عني وعايزاني م اعرفش انك بتعيطي ؟ 

شغف حضنته بهدوء وعيطت : انا بحبك 

آرام برغ*بة: انا عايزك 

شغف: ايه 

آرام بتعب: الصبح جهزي نفسك هنروح للدكتورة 

شغف : ليه بس ؟؟ 

آرام: في حاجة لازم تعرفيها ضروري 

شغف: حاجة ايه مش فاهمة 

آرام : مش عايزة تبقي ام وتجيبي نونو صغنن؟ 

شغف بفرحة: اه طبعااا 

آرام: لكن جهزي نفسك الصبح 

شغف حااااااضر 

آرام مسح دموعها واخدها احضنه وناموا 

__________________________

تاني يوم 

سمر: ازيك يا ابن خالي 

آرام بقرف: الحمدالله جيتوا امتا ؟ 

سمر بدلع: دلوقت وصلنا ماهانش عليا افضل اسبوع هناك عشان وحشتني 

آرا بقرف سابها ومشي 

بس سمر مسكت ايده: انا بحبك بتعمل معايا كده ليه 

إرام زق ايدها: انتي عارفة انك رخيصة؟؟ ولا اعرفك بطريقتي؟؟ 

سمر بجرأة حاوطت رقبته: لو هتعرفني بطريقة حلوة ما عنديش مانع 

آرام زقها ووقعت على الارض 

سمر بشر: والله هوريك يا كلب 

سمر مسكت التلفون 

سمر بشر: انت فاكر المافي اللي كنا نشتغل معاهم ؟ 

مجهول طبعاااا 

سمر : هدفعلك  ٥٠٠٠دولار بس تخطف البنت اللي هبعتلك صورتها 

مجهول: اوك ابعتي 

سمر : بس جوزها ف الشرطة يعني ممكن الموضوع صعب 

مجهول بخبث: ده انا هجيبها من نص اوضة نومه ما تخافيش 

سمر قفلت التلفون: هحرقلك قلبك يا كلب 

...........في الليل صحي آرام عان يشرب وماشفش شغف جمبه نزل دور عليها ومش لاقيها 

آرام بغضب : الساعة ٣ بالليل هتكون فين يعنييي 

نيفين: آرام  كاميرات المراقبة 

إرام ري بسرعة وبحلق بصدمة من اللي شافه 

إرام بغضب  اه يا ولاد ال***** 

آرام اخد مسدسه وطلع للقسم بس قبل ما يطلع العربية 

سمر : استنى انا عارفة هي فين 

إرام بغضب .......

يتبع......💜🔥

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع