القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإجبار البارت الاول بقلم ميساء عنتر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


زين : ازاي يعني اتجوز واحدة مطلقة.

الاب ببرود : دا ال عندي ي زين وهتتجوزها 

زين  : انا بحب واحدة ومتواعدين علي الجواز ازاي اخلف وعدي 


مختار : يعني اخلف انا وعدي 

زين بتنهيدة : افهمني بس 

مختار بعصبية : كتب الكتاب يوم الخميس ي زين غير كدا انت لا ابني ولا اعرفك فااااهم 

زين : فاهم 


      *** 

..ادخلي برجلك الشمال يعروسة 

نور باستغراب : مش كانت اليمين 


زين بضحك : يمين دي لو كنتي عروسة بجد محدش لم'سك قبل كدا إنما انتي لا 

نور بدموع : انا كنت متجوزة ازاي تتكلم معايا بالطريقة دي 


زين : ششششش انا عارف كل حاجة وعارف ليه ا*تطلقتي اصلا

نور : نعممممم 


زين بعصبية : صوتك ميعلاش يبت انتي ويلا غور*ي ادخلي الاوضة ونا جاي وراكي  

نور بصوت باكي : جاي ليه أن شاءالله

زين : جاي اخد حقوقي ي حبيبي يلااا ربع ساعة وهدخل


نور دخلت الاوضة وهي بتعيط علي حظها 

غيرت واخدت دش وطلعت لقته قاعد علي السرير 


زين: اي ياختي سنة 

نور : بقووولك اي انت تتكلم عدل كدا وتحترم نفسك فاااااهم 

زين بعصبية : انتي بتعلي صوتك عليا ي بنت ال ***


نور : ااااه احترم نفسك ونت بتتكلم معايا انا مش جاية من الشارع 

زين قرب منها وزقها تحت صر*اخها ( سكتت شهرزاد ) 


     **** 

تكملة الروايه من هنااااااا 

#زواج_بالإجبار 

By/misaa Anter


 

تعليقات

التنقل السريع