القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فهد وقع في حب الكباس البارت السادس والسابع بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


البارت السادس..والسابع 


فهد بعصبية:دا عدم احترام وتقدير من شركه محترمه

 وفاجأة الكل وقف وعم سكوت بدخول الكباس.


كباس:عيد الي كونت بتقوله لي مديره اعمالي.


فهد حس بخوف:بس قومه وقال الصمت لغه العظماء.


كباس:اها قولتلي صمت دلوقتي بقا لغه العظماء ورفعت عنيها بقوه وقالت لما انا دخلت.


فهد بعصبيه:لسه هيرد.


يزد:بس ي فهد اقعد واستهدا بالله.


كارما بخوف:ي ستار استر.


كباس بصوت كله قوه: وبتقراء في الملفات الي حواليها


 بتقول اهلا اهلا منورين ي عائله الحريري طبعا دا التاني


 ظهور ليا من ورا الكاميرا الخفيه بس ظهوري مش كامل.


يزد بإعجاب:بشخصيه الكباس وقال ممكن اعرف حضرتك مخبي وشك ليك.


روان:رفعت عنيها من علي الورق وقالت ممكن اعرف بتخش الحمام كام مره.


الكل تنح ومصدوم من السؤال وفهد تنح وقال بذهول اي دا.


يزد:مش فاهم حضرتك يتهزر.


روان:قالت يبقا كل واحد يخلي في خصوصياته ومش عاوز سؤال عن الموضوع دا وخلينا في شغل.


فهد بي اعجاب:وقال رد جميل فعلا الراجل دا باين ورا كتير.


روان:وهي بتشرح المشروع جلها تليفون وقالت عن اذنكوا الاجتماع خلص وطلعت بكل هبيتها .


يزد بي اعجاب:الكباس دا في عيونوا قوه تخلي الواحد يترعب.


فهد:يترعب اي بس انت تافه يلا.


يزد:م بلاش انت كونت كتكوت بلدي هههههه.


فهد بعصبية:يزد ورايا عشان خلقي دايق.


روان:وقفت قدام شركه الحريري ودخلت وهي متنكره ولعت

 في اوراق الصفقات كلها ولعت في الخزنه بتاعت الفلوس ونطت من شباك ومشيت بسرعه.


فهد ويزد:وصلوا قدام شركه بيقول اي صوت والريحه الحريق دي.


فهد:طلع يجري ودخل الشركه بسرعه وقف مصدوم وفضلوا يطفوا في الحريق.


يزد:انهار ابيض الاوراق اتحرقت والخزنه الي فيها اكتر من ميه مليون.


فهد بعصبية:نادي كل الي في شركه وقالوا مين الي اتجرء وعمل كدا.


روان:راحت عند كهربه الشركه وقطعت سلوك وقالت اهااا كدا بقا ميعرفش استاذ فهد انها حريق مدبره باصت لقدام وقالت بقوه انا هعرفكوا مين بنت فخر دين.


فهد بعصبيه:م تردوا اي الي حصل دا.


سكرتيره بخوف:محدش دخل ي مستر فهد وكلنا كنا في شغلنا.


يزد:ممكن يكون حصل حريق بسبب ماس كهربي.


فهد:جري بسرعه وراح عند كهربه وقال فعلاً.


كارما بصدمه:اي يتبعععععععع

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ 

#البارت_السادس


البارت السابع.......

روان :  ديفد ، تمت المهمة هتنزل !

ديفد : انا فى طريقي .

كارما بصدمه:ايه ديفيد نازل .

روان ربعت ايدها:وقالت اها نازل خلاص لان العداد بدء.


كارما :ربنا يستر يارب.


روان:طلعت علي السلم وبتقول داده سناء اعمليلى قهوه وطلعيها على فوق لما ديفد يجى ابعتي علي مكتب .


سناء:حاضر ي بنتي.


....

فهد بصدمه:بيبص علي اوراق الصفقات والمخازن الي ولعت قعد وبيقول احنا خسرنا ي يزد اكتر من مية مليون جنيه واكتر من تلاتين صفقه الشركه أدمرت ي يزد.

يزد بصدمه:هنعمل اي ي فهد واي الي وصل الماس احنا في مصيبه.

فهد بعصبيه:احنا خسرنا كل حاجه شركتي أدمرت دا كله من البهايم الي مشغلهم 


وطلع بعصبيه وقال :البهايم الي برا كله يجي هنا انتوا سبب في الحصل دا بس العيب مش عليكوا العيب عليا انا الي مشغل بهايم.

الكل واقف في شركه مرعوبين وخايفين من الي هيحصل.

فهد بعصبيه: حدف كل حاجه علي مكتب وخد مفاتيحه والعربيه ومشي.


يزد بحزن:علي الحال الي وصلوه ليه وقال كله علي مكتبه وقعد في المكتب حاطت ايده علي راسه بيفكر في حجم الكارثه الي حصلت وانهم بقوا ققل الناس في السوق.


كارما:خدت القهوة من داده سناء وقالت هطلعها انا لي روان.

روان:ادخلي ي داده.

كارما:انا كارما ي روان ودخلت معها القهوه واقعدت وبتقول روحتي اختفيتي فين قبل الاجتماع وبعد الاجتماع.

روان بفخر: معملتش حاجه ولعت في شركات مهران بس واتشل وبعد م سبت الاجتماع ولعت في مخازن فهد كلها يعني الشركه علي الحديد وضيعت عليه اكتر من تلاتين صفقه وقامت وقفت بصت علي شباكها.

كارما بصدمه:ايه انتي عملتي ايه! دا كله يخربيت جبروتك.

روان بسخريه:ولسه القادم احسن بس استني.

ديفيد: دخل بعظمته عند بوابه ڤيلا روان .


الأمن: مستغربين من العظمه وكميه العربيات  والهيبة بتاعت صحابها.

نزل ديفيد من العربيات ومسك وبيرن.

يتبعععععععععععععع 

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ 

#البارت_السابع

#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع